AnonymBruker Skrevet 5. november #21 Del Skrevet 5. november Er bare en ting å gjøre. Reis til Nederland på besøk og rop "suprise!!" Anonymkode: 16cba...f17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #22 Del Skrevet 5. november TS her: Vel, har ikke hørt noe på 3 dager nå og før var det kanskje 30 meldinger per dag. Men alltid han som tok første initativ hver dag. Mulig det snudde litt i helgen da jeg så at han hadde lagt til et nytt bilde i datingappen jeg tok av han i Oslo samt oppdatert bioen. Da måtte jeg bare kommentere til han at jeg kjente fotografen. Vet han også var ute å reiste i helgen og har sikkert møtt noen nye. Vil ikke være den som blir dumpet, så tenker kanskje det beste er å ta kontroll selv med å sende melding. Har gitt opp hele fyren for å være ærlig. Anonymkode: c9a61...5fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #23 Del Skrevet 5. november Føler med deg, det er skikkelig vondt når det gjøres slik. Du får i hvert fall sett hvordan han er. Han lar deg leve i uvitenhet, skjønner selvfølgelig at du venter på meldinger fra ham. Lukk kapittelet, og gå videre. Han er ikke verd din tid. Du finner en som er mye bedre enn ham, vent og se. Anonymkode: 01840...9fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 5. november #24 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): TS her: Vel, har ikke hørt noe på 3 dager nå og før var det kanskje 30 meldinger per dag. Men alltid han som tok første initativ hver dag. Mulig det snudde litt i helgen da jeg så at han hadde lagt til et nytt bilde i datingappen jeg tok av han i Oslo samt oppdatert bioen. Da måtte jeg bare kommentere til han at jeg kjente fotografen. Vet han også var ute å reiste i helgen og har sikkert møtt noen nye. Vil ikke være den som blir dumpet, så tenker kanskje det beste er å ta kontroll selv med å sende melding. Har gitt opp hele fyren for å være ærlig. Anonymkode: c9a61...5fa Åå men der er jo svaret, han var faktisk bare en player 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #25 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 1.46): Høre om det har skjedd noe som gjør at dere har mindre kontakt Det som skjedde er at han fikk pult. Anonymkode: 1a068...e69 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #26 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 1.40): Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side. Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs. Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille? Anonymkode: c9a61...5fa Det kan være som.. tenker jeg.. du vet når du går på et jobbintervju, så føles det fantastisk, flott og strålende.. så kommer du hjem, tygger litt på det, kjenner litt på det og en del ting som du reagerer på, som du tenker over nå som ikke virket så viktig i øyeblikket fordi man blir revet med og at det ikke er den jobben du trenger, at det ikke er den jobben som passer for deg. Det er en ærlig sak.. problemet her jo at kommunikasjonen har dabbet helt av fra hans side og personlig, dersom du klarer det, så hadde jeg bare pustet ut og gitt han rom - dersom han tar kontakt igjen så kan du se hva du føler der og da. Anonymkode: 1f562...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #27 Del Skrevet 7. november Han sjekker om plan b er penere og rikere. Anonymkode: 549da...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #28 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 0.07): TS her: Vel, har ikke hørt noe på 3 dager nå og før var det kanskje 30 meldinger per dag. Men alltid han som tok første initativ hver dag. Mulig det snudde litt i helgen da jeg så at han hadde lagt til et nytt bilde i datingappen jeg tok av han i Oslo samt oppdatert bioen. Da måtte jeg bare kommentere til han at jeg kjente fotografen. Vet han også var ute å reiste i helgen og har sikkert møtt noen nye. Vil ikke være den som blir dumpet, så tenker kanskje det beste er å ta kontroll selv med å sende melding. Har gitt opp hele fyren for å være ærlig. Anonymkode: c9a61...5fa Blind blind blind.... Anonymkode: 549da...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #29 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 1.40): Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side. Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs. Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille? Anonymkode: c9a61...5fa Kommer etter 1.5 chatting. Helt klart ute etter en ting. Han har gått videre til neste bytte. Siden han bor langt unna så ble det bare en ting en gang. Ikke tigg etter hans oppmerksomhet. Ikke verdt det. Anonymkode: 8266a...38c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #30 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer etter 1.5 mnd chatting. Helt klart ute etter en ting. Han har gått videre til neste bytte. Siden han bor langt unna så ble det bare en ting en gang. Ikke tigg etter hans oppmerksomhet. Ikke verdt det. Anonymkode: 8266a...38c Anonymkode: 8266a...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå