Gå til innhold

Han ble plutselig stille etter å ha besøkt meg i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side.

Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs.  Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille?

Anonymkode: c9a61...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke noe å tape på å spørre ham. Høre om det har skjedd noe som gjør at dere har mindre kontakt.

Kan mistenke at han kanskje har møtt noen?

Anonymkode: 01840...9fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (7 minutter siden):

Han er ikke interessert 

Ikke noe å samle på heller siden han ikke har baller nok til å si noe. Lavmål med ghosting. 

Anonymkode: 15324...a5d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist om han besøkte deg bare for å få knullet deg og nå er stille fordi han har fått sitt. Noen menn eier ikke skam. 

Anonymkode: 55350...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker og ønsker å vite, så må du spørre. Enkelt og greit. Hva har du å tape? Hvis han har mistet interessen så kommer du jo aldri til å se han igjen uansett.

Anonymkode: 39888...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side.

Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs.  Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille?

Anonymkode: c9a61...5fa

Kanskje han har en annen dame i Nederland? Ikke send han noen meldinger se hva han gjør utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...