Gå til innhold

Damer som ikke barberer musa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt "naturlig" med avføring i rumpehårene også. Det samme med svettelukt, tannbelegg og ørevoks.

Er det lekkert av den grunn?

At noe er "naturlig" er ikke et argument for at det er tiltrekkende eller ønskelig...

Anonymkode: f2db0...a47

Det er ikke noe poeng å blande inn hygiene. Å ha hår i underlivet er ikke uhygienisk, snarere tvert imot. Når man vasker seg der nede daglig, som jeg vil tro de fleste gjør, så er det ikke urenslig å ha hår. 

Anonymkode: d8ba6...11f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke noe poeng å blande inn hygiene. Å ha hår i underlivet er ikke uhygienisk, snarere tvert imot. Når man vasker seg der nede daglig, som jeg vil tro de fleste gjør, så er det ikke urenslig å ha hår. 

Anonymkode: d8ba6...11f

Men det er ikke mere unaturlig å barbere seg enn det er å pusse tennene eller å fjerne svettelukt. Det er dette argumentet om at noe er naturlig det stilles spørsmålstegn ved her. Dere kan ikke si at det å ha hår er naturlig når dere selv bruker deodorant, pusser tennene og alt annet som er unaturlig for et menneske. Dere som har hår lever ikke mer naturlig og rett enn de som fjerner hår. Det må være litt logikk bak argumentasjonen deres. Hvis dere er så opptatt av naturlig så bruker dere verken såpe, fjerner ørevoks, bruker deodorant eller noe annet da. 

Anonymkode: 31416...526

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig 70-talls busk mmmmm.

Synes det er noe ubehagelig med glattbarbert. Litt som plastisk kirurgi og fylte lepper. Det er noe som ikke stemmer, unaturlig.

Anonymkode: c6f5d...ce1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid barbert meg og kommer nok alltid til å gjøre det. Trives best uten hår. Hva andre måtte mene gir jeg blanke F i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skikkelig 70-talls busk mmmmm.

Synes det er noe ubehagelig med glattbarbert. Litt som plastisk kirurgi og fylte lepper. Det er noe som ikke stemmer, unaturlig.

Anonymkode: c6f5d...ce1

Ja det er naturlig med svettelukt og ørevoks også. Skikkelig digg antar jeg du synes det er, du om det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er naturlig med svettelukt og ørevoks også. Skikkelig digg antar jeg du synes det er, du om det

hm, må se rart ut når du ikke har øyenbryn. 

Anonymkode: ec9e0...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke lese hele tråden. 

Men jeg barberer ikke "musa". I bikinisesongen fjerner jeg hår som stikker utenfor bikinitrusa. Thats it. 

Anonymkode: edb5b...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det er ikke mere unaturlig å barbere seg enn det er å pusse tennene eller å fjerne svettelukt. Det er dette argumentet om at noe er naturlig det stilles spørsmålstegn ved her. Dere kan ikke si at det å ha hår er naturlig når dere selv bruker deodorant, pusser tennene og alt annet som er unaturlig for et menneske. Dere som har hår lever ikke mer naturlig og rett enn de som fjerner hår. Det må være litt logikk bak argumentasjonen deres. Hvis dere er så opptatt av naturlig så bruker dere verken såpe, fjerner ørevoks, bruker deodorant eller noe annet da. 

Det er ikke uhygienisk å ha hår i underlivet. Slutt å sammenligne det med dårlig hygiene, for det har ikke noe med det å gjøre. Ja, bare barber dere alt dere orker og vær glatte som plastdokker. Men slutt å hetse oss som ikke vil barbere som at vi er uhygieniske. Det er stygt gjort.

Anonymkode: 6dacc...f03

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke uhygienisk å ha hår i underlivet. Slutt å sammenligne det med dårlig hygiene, for det har ikke noe med det å gjøre. Ja, bare barber dere alt dere orker og vær glatte som plastdokker. Men slutt å hetse oss som ikke vil barbere som at vi er uhygieniske. Det er stygt gjort.

Her hetser du jo folk som vil barbere/vokse. Er du usikker på deg og håret ditt?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette. Har dere fått med dere hva gynekologer mener om å barbere? 

Anonymkode: edb5b...419

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hm, må se rart ut når du ikke har øyenbryn. 

Anonymkode: ec9e0...780

Pleier kvinner og menn å fjerne øyenbryn? Det var nytt for meg, rar verden du kommer fra.. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gjennomgående i slike tråder er at de som barberer skriver at de gir blanke faen i hva andre gjør. De som beholder hår derimot er veldig opptatt av at alle skal gjøre som de. Sikkert av usikkerhet. Det er minst like mye hets og drit av de som beholder hår i slike tråder så fei for egen dør først her!  Det kommer så mye drit og hets og stygge kommentarer fra dere som har hår at du blir virkelig feie for deg selv her. Jeg gir da søren i hvordan du ser ut mellom beina dine. Men la oss som liker å være glatt få vær ifred uten dette ekle presset dere driver med i alle slike tråder for at alle må være som dere. 

Jeg sier bare at når du skriver at noe er naturlig og du beholder hår bare fordi det er naturlig og det er grunn nr 1 til å ha hår så kan du ikke ha for hygiene ellers for ingenting av den hygiene standarden vi har i dag hsr noe med naturlig å gjøre. Deodorant er ikke naturlig! Såpe er ikke naturlig! Tannkrem er ikke naturlig. Så enten lever du like unaturlig som de som barberer seg ellers så velger du selektivt hva som er naturlig for deg og ikke. Da er ikke det å barbere seg mer unaturlig enn å ha hår. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pleier kvinner og menn å fjerne øyenbryn? Det var nytt for meg, rar verden du kommer fra.. 

Det gjennomgående i slike tråder er at de som barberer skriver at de gir blanke faen i hva andre gjør. De som beholder hår derimot er veldig opptatt av at alle skal gjøre som de. Sikkert av usikkerhet. Det er minst like mye hets og drit av de som beholder hår i slike tråder så fei for egen dør først her!  Det kommer så mye drit og hets og stygge kommentarer fra dere som har hår at du blir virkelig feie for deg selv her. Jeg gir da søren i hvordan du ser ut mellom beina dine. Men la oss som liker å være glatt få vær ifred uten dette ekle presset dere driver med i alle slike tråder for at alle må være som dere. 

Jeg sier bare at når du skriver at noe er naturlig og du beholder hår bare fordi det er naturlig og det er grunn nr 1 til å ha hår så kan du ikke ha for hygiene ellers for ingenting av den hygiene standarden vi har i dag hsr noe med naturlig å gjøre. Deodorant er ikke naturlig! Såpe er ikke naturlig! Tannkrem er ikke naturlig. Så enten lever du like unaturlig som de som barberer seg ellers så velger du selektivt hva som er naturlig for deg og ikke. Da er ikke det å barbere seg mer unaturlig enn å ha hår. 

Om du føler deg mest vel med å barbere deg så gjør du selvfølgelig det. Er jo bare hva man foretrekker selv som er det viktigste. Selv om det er mest naturlig med hår siden det er slik vi er fra naturens sin side, så betyr ikke det at man må ha hår. Tidligere så opplevde jeg det motsatt. At det var nesten unaturlig å ha hår nedentil. Tror det har litt med hvem man omgås med muligens. Jeg har nok vært litt påvirkelig der tidligere, og var redd en mann ikke ville ta i meg omtrent om jeg hadde hår der, og det er jo ikke noe gøy det heller. 

Føl deg fri, og gjør akkurat som du vil 👏👏👏👏

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er aller mest fascinerende, er dette problemet med «lugging» som er en gjenganger blandt barberpromotørene 😆 Forklar gjerne. 

Anonymkode: afe78...05c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Om du føler deg mest vel med å barbere deg så gjør du selvfølgelig det. Er jo bare hva man foretrekker selv som er det viktigste. Selv om det er mest naturlig med hår siden det er slik vi er fra naturens som side, så betyr ikke det at man må ha hår. Tidligere så opplevde jeg det motsatt. At det var nesten unaturlig å ha hår nedentil. Tror det har litt med hvem man omgås med muligens. Jeg har nok vært litt påvirkelig der tidligere, og var redd en mann ikke ville ta i meg omtrent om jeg hadde hår der, og det er jo ikke noe gøy det heller. 

Føl deg fri, og gjør akkurat som du vil 👏👏👏👏

Ja jeg gjør hva jeg vil og det tror jeg alle andre også gjør. Men det er den nasty dobbeltmoralismen jeg ser tyter ut av folk i slike tråder det er verdt å ta en liten kikk på. 

-neeeeei ikke vær så stygg mot oss som har hår...

For så å kalle andre plastdukker, unaturlig (ingen mennesker i Norge går rundt med fikenblader og er naturlig så  slutt med dobbeltmoralismen), kalle folk for barn og pedoer.

Nå må folk som liker å ha hår ta seg en bolle! De er så stygge, så direkte ekkle at de har ingen grunn til å pårope seg noe offermentalitet her. Ingen. Og nei at de er stygge har ikke noe med hår å gjøre.  De må tåle å få igjen med samme mynt de slenger ut.

Anonymkode: 98bca...d70

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

I denne diskusjonen er det jo du som er barnslig😜Du ber andre slutte å hetse deg og dere men du gjør nett det samme selv. Du viser jo ingen respekt for de som velger å barbere seg og så blir du litt furten når du får samme behandling tilbake som du gir andre. Det er jo ikke særlig modent da. Personen du siterte skrev heller ingenting om uhygienisk/hygienisk, poenget gjekk vist litt over hode ditt. Det var snakk om naturlig, det er like naturlig å barbere seg som å pusse tenner, eller ha elektrisitet for den del som ikke har noe med hygiene å gjøre. 

Anonymkode: b3728...4ab

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg gjør hva jeg vil og det tror jeg alle andre også gjør. Men det er den nasty dobbeltmoralismen jeg ser tyter ut av folk i slike tråder det er verdt å ta en liten kikk på. 

-neeeeei ikke vær så stygg mot oss som har hår...

For så å kalle andre plastdukker, unaturlig (ingen mennesker i Norge går rundt med fikenblader og er naturlig så  slutt med dobbeltmoralismen), kalle folk for barn og pedoer.

Nå må folk som liker å ha hår ta seg en bolle! De er så stygge, så direkte ekkle at de har ingen grunn til å pårope seg noe offermentalitet her. Ingen. Og nei at de er stygge har ikke noe med hår å gjøre.  De må tåle å få igjen med samme mynt de slenger ut.

Anonymkode: 98bca...d70

De skriver som de har vett til...Ikke noe å bry seg med 😉.

Synes ikke du er noe bedre når du kaller dem stygge da.... Uavhengig om det har med hår og gjøre eller ikke. Det er jo direkte usaklig det. 

Dobbelt moral er dobbelt så bra som ingen moral. Er det slik å forstå? 

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis en ser seg litt rundt nå, i gaderober etc., det er nesten umulig ikke å legge merke til det, selv om man ikke vil ha det i fleisen, så har flertallet av damer hår nå, ikke bare litt, men mye, trekantskog. Når en får barn etc., så bryr en seg vel kanskje ikke så mye om sånt? Livet er ikke en sexorgie for vanlige folk?

Anonymkode: 77fe5...462

Så man kan ikke ha sexorgie med naturlig behåring?? Merkelig ting å skrive... 

Anonymkode: 6b7d5...274

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt "naturlig" med avføring i rumpehårene også. Det samme med svettelukt, tannbelegg og ørevoks.

Er det lekkert av den grunn?

At noe er "naturlig" er ikke et argument for at det er tiltrekkende eller ønskelig...

Anonymkode: f2db0...a47

Men kjønnshårene er ikke skittent slik mange tror. Er også vanlig å dusje hver dag eller annenhver dag, så påstanden din er helt idiotisk. 

Anonymkode: 6b7d5...274

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...