Gå til innhold

Han sa “snacks er ikke bra for deg”

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ironisk nok åpnet han nå nettopp en pose med bacon snacks han goffler i seg..🙄 ts

Anonymkode: 191ab...c87

Bacon snacks er faktisk et sunneste snacks du får tak i. Det er over 50% reint protein og gir deg metthetsfølelse 

Anonymkode: 7ccc3...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg satt i sofaen med en skål med chips å så på en serie. Han kommer og setter seg med meg sammen i sofaen å så sier han rett ut, “snacks er ikke bra for deg” Jeg ble paff og irritert, jeg svarer tilbake at slikt finner jeg meg ikke i å bli snakket til. 

Til info, jeg er ikke overvektig, langt i fra, liten og petite 162 cm høy og 50 kg. Jeg slet med spiseforstyrrelser i tenårene, noe han vet, å en slik kommentar trigget meg. Hvordan hadde dere reagert om din bedre halvdel sa noe slikt? 

Neste gang svarer du: Jeg begynner å tro at du ikke er god for meg heller....

Anonymkode: 2738c...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg satt i sofaen med en skål med chips å så på en serie. Han kommer og setter seg med meg sammen i sofaen å så sier han rett ut, “snacks er ikke bra for deg” Jeg ble paff og irritert, jeg svarer tilbake at slikt finner jeg meg ikke i å bli snakket til. 

Til info, jeg er ikke overvektig, langt i fra, liten og petite 162 cm høy og 50 kg. Jeg slet med spiseforstyrrelser i tenårene, noe han vet, å en slik kommentar trigget meg. Hvordan hadde dere reagert om din bedre halvdel sa noe slikt? 

Snacks er bra for min mentale helse hadde jeg sagt. :P 

Nei vet du hva, jeg er feit og uansett om du er tjukk eller tynn så er ikke det en kommentar man kommer med. Snacks er ikke nødvendig men det er noe man koser seg med og hadde jeg fått en slik kommentar så hadde jeg bitt fra meg for å si det slik. 

Det at han vet at du har slitt med spiseforstyrrelser gjør dette til et blinkende rødt flagg. Så hadde dette vært meg så hadde det vært dumpegrunn for det kan umulig være det eneste han har gjort som er toxic.

Anonymkode: 32060...8f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er chips sunnere om du spiser det på lørdag enn for eksempel onsdag? Nei? Nei. ...

Anonymkode: 69220...814

Hvis man spiser chips og godteri både på lørdager og så ellers i uka, så er det absolutt sunnere å bare holde seg til lørdager 💕

Anonymkode: 9d04a...428

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke jeg giddet i lengden, en kjæreste skal ikke få diktere meg, og i hvert fall ikke være et sunnhetspoliti. Høres vanvittig slitsomt ut å være med en som skal kommentere slikt hele tiden.

For øvrig: jeg har gått ned 130 kg selv om jeg både har spist både sjokolade og annet godteri. Det handler mye om mengde. Man blir ikke feit av en skål chips. Og livet er til for å nytes, jeg hadde ikke faktisk ikke giddet et livet uten en viss dose chips og godteri. Alt med måte, som det heter seg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han har tidligere sagt at jeg burde begynne å trene, å at rumpa mi er flat. Har skrevet et innlegg om det tidligere her på kg..

Hva vil du egentlig at vi skal si?

Han høres kjip ut. Men det er DU som velger å være sammen med han 

Anonymkode: 5df43...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør hva han prøvde å oppnå med den kommentaren der.

Og så vil jeg anbefale deg å tenke deg godt om. Vil en fremtid med denne mannen gjøre deg lykkeligere?

Hva godt tilfører han livet ditt? Annet enn å spleise på strømregninga?

Blir du glad for å se han?

Anonymkode: d41fb...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor ikke?

Ja ts, finn deg en som liker å binge på serier, spise potetgull og gotteri. En som har alt på ”stell“ ingen ambisjoner om ta vare på helsa si, som som deg. Dere kan bli feite sammen og dø av hjerte og karsykdom før dere fyller 70 ❤️

For et dårlig råd. Du kan gjøre det selv…. 

Anonymkode: eb073...7e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 6.44):

Hvorfor ikke?

Ja ts, finn deg en som liker å binge på serier, spise potetgull og gotteri. En som har alt på ”stell“ ingen ambisjoner om ta vare på helsa si, som som deg. Dere kan bli feite sammen og dø av hjerte og karsykdom før dere fyller 70 ❤️

Du synes ikke du overreagerer en smule her…?

Tror det økte blodtrykket du fikk av å lese innlegget er verre enn den skåla med chips denne normalvektige dama spiste.

Anonymkode: 5a35e...37b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 6.47):

Bacon snacks er faktisk et sunneste snacks du får tak i. Det er over 50% reint protein og gir deg metthetsfølelse 

Du mener nok baconsvor. 

Baconsnacks er overhodet ikke sunt. Bare fett, salt og karbs.

Anonymkode: 9d2a3...1be

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...