AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Kunne dere datet en med barn med to forskjellige mødre? som fremdeles bor med exen ( visstnok i forskjellig etg i huset) de har en sønn sammen på 3 år og han har en jente fra før på 8 år.. Anonymkode: 10290...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Slutt å tulle. Anonymkode: f42ae...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Lykke til med å måtte forholde deg som stemor til to mødre. Anonymkode: 24757...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt å tulle. Anonymkode: f42ae...3c2 Tuller ikke? Anonymkode: 10290...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Hvis du ønsker deg et komplett kaos, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Ja, det kunne jeg. Jeg har barn med to forskjellige. Riktignok er mine mye eldre enn hans, men det har aldri vært et problem hos de som har datet meg, så vidt jeg vet… Anonymkode: 31e70...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde derimot ikke datet en som bodde i samme hus som ex, men barn med to forskjellige hadde ikke vært et problem Anonymkode: 31e70...123 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde ikke datet noen med så små unger. Resten kunne jeg levd med. Anonymkode: 3d15c...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Å date en som bor i samme hus som ex er no-go. Jeg har et familiemedlem litt uti som driver med dette nå. De sover ikke i samme seng, men er venner. Jeg skal sette kryss i taket hvis en eller begge av dem greier å skaffe seg noe nytt så lenge de bor sånn. Anonymkode: 9592a...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Hahahahaha Anonymkode: 4caf4...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Hadde ikke datet en som bor i samme hus som sin ex, og hadde ikke datet en med små barn. Min yngste er 17 år, og jeg har vært 100% alene med han og søsteren i 16 år. Så å bli stemor til små barn, orker jeg ikke. Anonymkode: 94eb7...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Er du gal ? Hvorfor legger du lista så lavt ? Anonymkode: f7eab...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Er du mannen, Ts? Jeg kunne datet en med barn med to mødre om samarbeidet med ungene fungerte noenlunde bra. Men å date en som lever i samme hus som eksen... nei, det kunne jeg absolutt ikke gjort! For all del, det er mange fordeler for felles barn at det gjøres, men om en av foreldrene får kjærest, eller en eller begge av foreldrene ikke er 100 % ferdig med forholdet, så er det så stor sjanse for at det bare blir rot. Om en mann vil ha meg, så må han først vise at han er selvstendig og 100 % singel og ferdig med eksen, og det anser jeg ikke en mann å være om han fremdeles deler hus med eksen. Anonymkode: aef65...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Ah klassisk elskerinne talen det ja. Anonymkode: da801...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ah klassisk elskerinne talen det ja. Anonymkode: da801...f5b Jepp... Bor i samme hus, men deler ikke seng, er bare venner. Jadda. Anonymkode: 71171...e78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Kommer an på hans to ekser. Er de to ett helvete er hans liv helt jævlig. Har selv to ekser, to mødre til tre barn. Hun første eksen min er klin hakka spik spenna gal, nr to er super chill. Første er umulig å forholde seg til, og nr to kunne jeg reist på ferie med (vi feirer udramatiske jul med hver våre nye partnere). Null drama. Hvor gamle er barna og kjønn deg/de spiller og inn. Mine bonusbarn så er jo barna små-kloner av hennes eks, hans væremåte,interesser og alle uvaner med tenårings trass i tillegg, eller klone av hennes personlighet (lettere ofte). Men fremtid. Hva om dere får barn? Tre mødre? Noen har hund, det medfører mye ansvar. Her følger det med to barn, med enda mer ansvar. Og med to feil kull før, hva blir bedre på tredje forsøk? Når skal dere flytte inn i sokkelen da🤣 Seriøst, jeg bodde og i sokkelen når det var slutt, for barnas skyld, men jeg kjøpte nå meg mitt eget og kom meg/oss videre i livet. Han der er jo stuck i kjelleren til eksen🤣 nei flytt inn, da finner du fort ut hvordan hun eksen er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå