AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hvilken hunderase synes du er penest? Selvfølgelig skal man ikke velge rase etter det. Anonymkode: 2ed7c...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Rhodesian ridgeback 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Border Collie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Borzoi 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Airedale terrier 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Afghansk mynde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvilken hunderase synes du er penest? Selvfølgelig skal man ikke velge rase etter det. Anonymkode: 2ed7c...0bb Irsk setter Anonymkode: 9f9f9...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Golden retriever !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Enig i irsk setter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Finsk Lapphund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Mardina skrev (10 minutter siden): Airedale terrier 🥰 Åjaaa, de er nydelige! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Anononyma skrev (3 minutter siden): Åjaaa, de er nydelige! 😍 Jeg ser ikke helt hvordan dere tenker at DET er den fineste? Anonymkode: 5bdef...6c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Irsk ulvehund Anonymkode: b973c...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Tibetansk spaniel. Men synes alle hunderaser stort sett er fine med unntak av mynder, korthåret chihuahua og kinesisk nakenhund. Og alaska husky, særlig hvite. Anonymkode: 95e54...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden https://naturerules1.fandom.com/wiki/Belgian_Tervurens Jeg synes de er vakre. Anonymkode: 5bdef...6c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Weimaraner 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser ikke helt hvordan dere tenker at DET er den fineste? Anonymkode: 5bdef...6c6 Jeg skrev lenger opp at jeg synes Borzoi er den peneste. Den har noe alvisk, nesten overnaturlig vakkert over seg når den grasiøst beveger seg på de lange tynne beina sine 😍 Men, er enig i at airdalen er blandt de peneste, den er en aristokrat. Den er fornem og pen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Bichion havanese 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Mardina skrev (21 minutter siden): Airedale terrier 🥰 Ååå husker naboene våre hadde sånne da jeg var barn, jeg trodde det var noen i kostyme fordi de så ikke ekte ut De er utrolig pene ❤️ Jeg har en border terrier, hun er den fineste med det lille oter ansiktet sitt 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Jack Russell Terrier ❤ Anonymkode: 947ac...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå