Gå til innhold

Introvert kvinne og dating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei Mann 30år her :)

Går rett på sak.. traff ei dame på byen (26) eller hun fant meg og vi endte opp hjemme hos meg. Vi snakket om alt mellom himmel og jord før vi endte opp i sengen. Selv fikk jeg følelsen av god kjemi og ønsker å se hvor dette kan ende.

Snappet litt frem og tilbake og spurte henne ut på date, men fikk da til svar at " det ble litt travelt å få til denne helgen, men at hun skal gi beskjed når det passer"  åsså noen hjerter og diverse 😅

2 uker går med chit chat frem og tilbake (for det meste jeg som starter, men svar og spørsmål tilbake) 

Etter litt chatting frem og tilbake skrev jeg "henter deg imorgen så går vi en tur. Klokkeslett skal vi si?"

Den virket ikke og hun sa det gjør henne stresset og møtes osv.. (hun snakket noe om angst morgene etter byen og hun sitter mye hjemme og ser på tv og er med hunden/familien) 

Skal sies jeg var såpass ærlig her og sa etterpå at jeg ikke var på leting etter noen å bare chatte med uten og møtes å se hvor det går. 

(Vi chatter enda litt)😅

Så da er spørsmålet, er dette ei sjenert jente som trenger å bygge opp relasjon før en møtes eller er det bare å kaste ankeret å heise seilene og lete videre?

Vanligvis hadde jeg ikke sett meg tilbake etter første gang jeg spurte om date, men klarer ikke helt å slippe denne gangen 😬

Anonymkode: 5f9fc...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være fornuftig å roe litt ned, og vente på at hun og tar initiativ til kontakt. Forhold har best av at begge aktivt velger hverandre. Det er bare fint at du er tydelig på at du ønsker å tilbringe tid med henne, men selve kontakten er foreløpig noe ensidig fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det fremdeles ikke har passet med en date etter to uker med chatting frem og tilbake, heller jeg litt mot at det ikke kommer til å passe de neste to ukene heller.. eller årene 😅 

Anonymkode: 8d010...e0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta det rolig . La hun ta litt kontakt osv. 

Anonymkode: 935d0...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er introvert selv, men hvis jeg virkelig er interessert i noen, og han i meg, så er jeg ikke så vond å be...

Tror du bare skal la det være opp til henne nå, og hører du ikke noe mer, så ville jeg gått videre. Synes det er dårlig gjort av henne å ikke gi deg tydelig beskjed om hva hun vil, hun mener vel bare å fase deg ut, kanskje.

Anonymkode: dedbd...cf3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nope. klassisk angre. gå videre. 

Du sier det selv, hun fant deg. og nå innleder du alle samtaler, hun sitter mye hjemme, alene med hunden, og ser på tv, og å treffe deg stresser henne. Altså, ikke en som vil treffe deg. Sånn er det bare, det er en sur pille å svelge, men hun gjør det feige mennesker gjør, og juger og sier ingenting som er sant lenger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke giddet når hun ikke viser noe form for interesse for å møtes igjen.

Du har tatt intiativ og du har spurt flere ganger om å møtes.

Jeg hadde sagt at jeg liker deg og kunne tenkt å bli bedre kjent, men siden du ikke vil møtes fysisk er det best å avslutte kontakt da jeg ønsker å møte en der vi kan utforske en dypere relasjon sammen.

Anonymkode: bad9b...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for mange gode svar, var fint å få litt perspektiv på det 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er nok ikke interessert dessverre. Selv introverte ville sagt ja i den settingen der om hun var interessert i noe mer. Du kan stoppe å ta initiativ og se hva hun gjør da, men jeg vil tro samtalen bare dør ut.

Anonymkode: 907f8...740

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei Mann 30år her :)

Går rett på sak.. traff ei dame på byen (26) eller hun fant meg og vi endte opp hjemme hos meg. Vi snakket om alt mellom himmel og jord før vi endte opp i sengen. Selv fikk jeg følelsen av god kjemi og ønsker å se hvor dette kan ende.

Snappet litt frem og tilbake og spurte henne ut på date, men fikk da til svar at " det ble litt travelt å få til denne helgen, men at hun skal gi beskjed når det passer"  åsså noen hjerter og diverse 😅

2 uker går med chit chat frem og tilbake (for det meste jeg som starter, men svar og spørsmål tilbake) 

Etter litt chatting frem og tilbake skrev jeg "henter deg imorgen så går vi en tur. Klokkeslett skal vi si?"

Den virket ikke og hun sa det gjør henne stresset og møtes osv.. (hun snakket noe om angst morgene etter byen og hun sitter mye hjemme og ser på tv og er med hunden/familien) 

Skal sies jeg var såpass ærlig her og sa etterpå at jeg ikke var på leting etter noen å bare chatte med uten og møtes å se hvor det går. 

(Vi chatter enda litt)😅

Så da er spørsmålet, er dette ei sjenert jente som trenger å bygge opp relasjon før en møtes eller er det bare å kaste ankeret å heise seilene og lete videre?

Vanligvis hadde jeg ikke sett meg tilbake etter første gang jeg spurte om date, men klarer ikke helt å slippe denne gangen 😬

Dette er dagens dating. Man ligger rundt med x antall mennesker nesten som på et stort åpent bordell. Det er ikke sånn at man holder igjen på sex til man møter noen man virkelig liker.

De damene du finner på byen kan du anse som en gratis hore. De er ikke forholdsmateriale. 

Anonymkode: 534fa...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er dagens dating. Man ligger rundt med x antall mennesker nesten som på et stort åpent bordell. Det er ikke sånn at man holder igjen på sex til man møter noen man virkelig liker.

De damene du finner på byen kan du anse som en gratis hore. De er ikke forholdsmateriale. 

Aldri hatt ons og ville aldri ha datet deg.

Anonymkode: ad3ba...535

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det samme gjelder mennene du møter på byen.

Anonymkode: 907f8...740

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du prøvd spørre konkret om når det passer for henne?

Jeg er både introvert og sjenert, jeg hadde nok fått omtrent panikk av den kommanderende "jeg henter deg så går vi tur"-meldingen.... Jeg sliter veldig med folk som kommanderer og er så bestemte.

Anonymkode: 843c4...a1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter min erfaring, så tyder oppførselen hennes på at hun ikke er interessert, men tør ikke å si det. Den eldste tilbakemeldingen av den typen jeg har fått fra ei dame, er tilbake i 2018. Hun har fortsatt ikke hatt tid til å treffe meg 😂. Min erfaring med damer, er at er de interessert, så finner de tid raskt, og kan de ikke på det tidspunktet man foreslår kommer de med en gang med forslag til alternativt tidspunkt å møtes.

Anonymkode: 353cc...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...