AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Vi en familie på 5 barna er 8,6 og 2 vi ønsker oss en selskapshund, noe som er lett og ikke krever 5 joggeturer hver dag. pelsstell syns jeg er gøy Kom gjerne med tips og om andre selskapshunder (jeg har tidligere hatt en border collie, men det er ikke aktuelt nå) Anonymkode: c349b...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Pommer er så irriterende!! De bjeffer mye og er lett nervøse. Det er også mye pelsstell. Shih Tzu er MYE bedre i min bok. Men jeg ville sterkt vurdert noe annet: puddel feks. Enkle, smarte, sosiale. Det finnes mange, bedre hunder enn Pomeranier i hvert fall… Anonymkode: 81364...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi en familie på 5 barna er 8,6 og 2 vi ønsker oss en selskapshund, noe som er lett og ikke krever 5 joggeturer hver dag. pelsstell syns jeg er gøy Kom gjerne med tips og om andre selskapshunder (jeg har tidligere hatt en border collie, men det er ikke aktuelt nå) Anonymkode: c349b...336 Hva med Løwchen? Anonymkode: 007e0...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Shih tzu er roligere, pomeran er hypre småtasser 😄 Men om du takler en collie da takler du det meste! ❤️ Anonymkode: 972b9...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Av de to hadde jeg valgt Shih tzu. Vil også tipse om Mittelspitz, ligner litt på Pomeranian men litt større og har bedre lynne. Anonymkode: 127d9...f44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Små hunder trenger også skikkelige turer, bare så det er sagt… Anonymkode: 00ec3...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Små hunder trenger også skikkelige turer, bare så det er sagt… Anonymkode: 00ec3...7d8 Selvsagt, men ikke på samme måte Anonymkode: c349b...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Toypuddel har vi. Tre barn som elsker leke med lillebror 🧡 perfekt str på liten hund. Pudler er smarte og elsker leke. Anonymkode: 237c5...05d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Toypuddel har vi. Tre barn som elsker leke med lillebror 🧡 perfekt str på liten hund. Pudler er smarte og elsker leke. Anonymkode: 237c5...05d Nydelig!😍 Anonymkode: 972b9...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har pomeranian. Ville ikke anbefalt en så liten hund til et barn på 2 år (de kan brekke bena bare av å hoppe ned sofaen eller om barnet skulle mister den). Du kan vurdere kleinspitz, veldig lik bare mer robust. Ettersom du har hatt collie ville jeg også vurdert shetland sheepdog. Anonymkode: 0ef17...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Toypuddel har vi. Tre barn som elsker leke med lillebror 🧡 perfekt str på liten hund. Pudler er smarte og elsker leke. Anonymkode: 237c5...05d Så nydelig fint med en liten hun så kanskje barnet kan gå tur en gang. Husker jeg fikk lov å gå tur med mormor sin hun når jeg var barn (hun hadde Shetland sheepdog) Anonymkode: c349b...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pommer er så irriterende!! De bjeffer mye og er lett nervøse. Det er også mye pelsstell. Shih Tzu er MYE bedre i min bok. Men jeg ville sterkt vurdert noe annet: puddel feks. Enkle, smarte, sosiale. Det finnes mange, bedre hunder enn Pomeranier i hvert fall… Anonymkode: 81364...662 Puddel er ikke selskapshund. De krever mye trim av både hjerne og kropp. Anonymkode: cf58b...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Puddel er ikke selskapshund. De krever mye trim av både hjerne og kropp. Anonymkode: cf58b...528 Pudler er ypperlige familiehunder! Anonymkode: 81364...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå