lillesky Skrevet 1. mars 2006 #41 Skrevet 1. mars 2006 Jeg synes andre del var best. Og synes Tarantino-episodene var bedre enn CSI normalt er.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #42 Skrevet 1. mars 2006 Herregud så makaber den scenen med motorsaga på likhuset var. ← Og så det fornøyelige blikket til Nick! Dette var virkelig annerledes CSI, og veldig QT. En god kombinasjon, spør du meg.
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2006 #43 Skrevet 1. mars 2006 Jess, dette her var bra saker! Men det kunne vært moro å se hvordan det hadde blitt om vår venn Quentin hadde fått helt frie tøyler...
-Fisken- Skrevet 1. mars 2006 #44 Skrevet 1. mars 2006 Jeg synes andre del var best. Og synes Tarantino-episodene var bedre enn CSI normalt er. ← Helt enig. Digga seriene i går!
fiesta Skrevet 1. mars 2006 #45 Skrevet 1. mars 2006 Fikk ikke med meg hele episoden. Hvordan gikk det med Nick?
Gjest joje Skrevet 1. mars 2006 #46 Skrevet 1. mars 2006 Han overlevde! ;D Hadde det vært jeg som lå i den kisten, hadde jeg nok skutt hodet av meg etter kort tid. Jeg får frysninger på ryggen bare av å tenke på situasjonen. *grøsse*
Jaya Skrevet 1. mars 2006 #48 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jeg syntes også denne episoden var utrolig bra, satt i det ene øyeblikket og gjemte meg under teppet, og i det andre og sippet og gråt. Jeg vil ha mere! Men det skjønte man ikke ut av klippingen: Teamet graver etter plexiboksen som det senere viser seg er en hund i. Samtidig ser vi Nick i sin boks, og vi hører lyder utenfor boksen som om noen graver. Teamet finner plexiboksen, tror først det er Nick. Samtidig ser vi Nick i sin boks rope: jeg er her. Det kaller jeg villedende klipping. ← Det HAN hørte var jo at plexiglasset begynte å slå sprekker, og han trodde dermed at noen drev og gravde etter ham. Endret 1. mars 2006 av Jaya
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #49 Skrevet 1. mars 2006 Synes andre episode var best. Det likhus-innslaget var det virkelig Tarantino over!
minienthe Skrevet 2. mars 2006 #50 Skrevet 2. mars 2006 blir det reprise ? har bodd i tvnorge fritt hus de siste dagene
Gjest Frigg Skrevet 2. mars 2006 #51 Skrevet 2. mars 2006 (endret) blir det reprise ? har bodd i tvnorge fritt hus de siste dagene ← De har ikke vist reprise fortløpende i allefall. Fant ikke noe på hjemmesidene deres om når de viser reprise av sesong 5. Du får prøve å skrive en mail. Finner epost info på hjemmesiden til tvnorge. MEN DET BLIR I ALLEFALL NY SESONG START ALLEREDE NESTE TIRSDAG! Jepp, tvnorge tar ikke pause i serien, men fortsetter rett på sesong 6! Dette ilfg programoversikten til tvnorge.no!!! tvnorge, altså! Endret 2. mars 2006 av Frigg
Aeriana Skrevet 2. mars 2006 #53 Skrevet 2. mars 2006 Likhus-scenen var konge Jeg syns vanligvis at CSI er litt kjedelig, da pleier jeg å sovne og velger vanligvis å ikke se på det. Men, denne spesialutgaven var bra syns jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå