Gå til innhold

C.S.I. finale tirsdag 28/02!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, dette er noe av det beste jeg har sett. Satt med frysninger, og følte nesten smerten, satt og gråt de siste 15 minuttene!

Skrevet

Jeg orket ikke å se på hele tiden, og jeg får garantert mareritt i natt.

Skrevet
Herregud, dette er noe av det beste jeg har sett. Satt med frysninger, og følte nesten smerten, satt og gråt de siste 15 minuttene!

Ja, samme her!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Helt enig!! :hår:

Skrevet

Samme her. Og det var bra han overlevde! CSI blir ikke det samme uten!

Skrevet

Noen som vet om den går i reprise??

Evnt når??

MÅ få sett den!!!

Skrevet

Dette var fabelaktig.

Herregud så makaber den scenen med motorsaga på likhuset var.

Skrevet
Noen som vet om den går i reprise??

Evnt når??

MÅ få sett den!!!

Etter å ha lest denne tråden.. så MÅ jo bare jeg også få sett episoden....går inn opg sjekker TVN's hjemmesider NÅ!!

Skrevet

Leter og leter... men finner ingen reprise!!!...

Buhuuuuu!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Det var en bra CSI-episode, men jeg ville ikke gått så langt som å kalle den fantastisk eller fabelaktig. Blant annet irriterte det meg at Stokes hørte at det ble gravd etter ham, til tross for at han lå på et helt annet sted enn der de gravde... doh!

Skrevet
Det var en bra CSI-episode, men jeg ville ikke gått så langt som å kalle den fantastisk eller fabelaktig. Blant annet irriterte det meg at Stokes hørte at det ble gravd etter ham, til tross for at han lå på et helt annet sted enn der de gravde... doh!

Men han hørte jo ikke det.

Gjest Gitte
Skrevet

Den kan jo lastes ned, om den ikke går i reprise. søke på csi+tarantino så kommer den nok opp

Gjest Gjest
Skrevet
Men han hørte jo ikke det.

Men det skjønte man ikke ut av klippingen:

Teamet graver etter plexiboksen som det senere viser seg er en hund i. Samtidig ser vi Nick i sin boks, og vi hører lyder utenfor boksen som om noen graver. Teamet finner plexiboksen, tror først det er Nick. Samtidig ser vi Nick i sin boks rope: jeg er her.

Det kaller jeg villedende klipping.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ble litt forvirret av klippingen da jeg også, trodde Nick lå ved siden av hunden en stund jeg da.

Uansett: Herregud for en sinnsykt bra episode, jeg syntes så synd på stakkars Nick! Helt klart den beste CSI episoden ever!!

Skrevet (endret)

Det var jo meningen at man skulle bli forvirret. Og at han "hørte" gravingen, tror jeg også hadde hørt og sett mye rart om jeg hadde blit lagt i en slik boks..

Og det er slike ting som gjør en film/serie spennende, det at man ikke alltid skjønner hva som skjer.. Når alt er opplagt er det jo kjedelig spør du meg.

Endret av Milah
Skrevet

Kjempebra avslutning!

Synes Tarantino skal lage mer CSI. :Nikke:

Den kommer sikkert i reprise, si i fra hvis noen finner ut av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare jeg som syntes den var kjedelig?

Digger normalt CSI, men den episoden begynte så treigt og dårlig (i mine øyne) at jeg sovnet etter en halvtime.

Selvfølgelig mulig at den ble bedre etter hvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...