AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #61 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg er 42 og ser fortsatt masse film. Går på kino av og til også. Merker ikke at det er noen utfordringer med å se på film akkurat. Ser nok mer på tv-serier enn film, men det er fordi det lages flere interessante serier enn filmer. Eneste er vel at jeg er veldig mye mer kresen nå enn tidligere. Anonymkode: 0b509...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #62 Del Skrevet 7. november 2024 Er 50 år. Hvis jeg går på kino, og det er lenge siden, føler jeg litt av det du beskriver. I perioder jeg går mye på kino, reagerer jeg ikke på noe. Anonymkode: 6fecb...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #63 Del Skrevet 8. november 2024 Er 48 og på kino tre-fire ganger i året. Jeg bor, og er alltid alene, så noen ganger er det kjekt å se film i et rom fullt av folk - forutsatt at de også er der for filmen sin del, og ikke for å snakke med sidemannen.... Det eneste som er utfordrende for min del er at filmene jeg er mest interessert i vanligvis går ganske sent på kvelden, og med få busser på den tiden kommer jeg hjem mye senere enn jeg er komfortabel med de senere årene. 😴 Anonymkode: f88bd...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #64 Del Skrevet 14. november 2024 Er passert 60, og går på kino iallfall en gang i måneden. Går med mann, venner, barn og moren min, av og til alene. Jeg ser lite på film hjemme, synes det er vanskelig å konsentrere meg om film med så mye forstyrrelse i rommet, så foretrekker mørke kinosaler. Anonymkode: 0d069...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå