AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #41 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange får problemer med tørre øyne etter 40+. Finnes MYE nytt innen produkter for dette. Mange tror de får dårlig hørsel etter 40+ også, men det er som oftest kun mangel energi og oppmerksomhet som er problemet. Jeg bruker ofte ørepropper på bussen for å skjerme hodet etter en lang dag på jobb. Anonymkode: 9ca63...35e Det er utrolig hvor mange som plages av tørre øyne. Ikke bare de gamle men unge også. Anonymkode: 182d2...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #42 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): TS spør hvordan det er for de som er eldre enn henne, siden hun strever allerede nå. Var ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: 17a87...d14 Nei, hun sier " gamle folk" , ikke " dere som er eldre enn meg" . Veldig lett å forstå Anonymkode: a02ff...110 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #43 Del Skrevet 5. november 2024 Det er sjelden kino her jeg bor. Jeg er 55 og får ikke rullatoren min inn døra til kinoen og må skifte batteriet i høreapparatet før jeg går på kino. Dessuten ; er det innafor å skifte voksenbleien min under forestillingen ? Anonymkode: a02ff...110 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #44 Del Skrevet 5. november 2024 Snart 40 og gammel, snakk for deg selv du😅 Nei er ikke på kino så mye fordi har små barn og ingen barnevakt. Ellers ser vi alt av nye filmer som kommer ut og er helt oppdatert. Ikke trøtt, sliten eller vondt i øynene. Det høres mer ut som du har helseproblemer enn noe relatert til alderen din.. Anonymkode: 6a850...40a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #45 Del Skrevet 5. november 2024 Er i midten av 50-åra. Går mye mer på kino enn folk flest. Ser helst science fiction, men egentlig er det fleste genre aktuelle. Anonymkode: 470c9...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #46 Del Skrevet 5. november 2024 Er TS 14 år og troller? Man er ikke "gammel" når man er under pensjonsalder. Men det kommer vel an på om man har giddet å ta vare på seg selv, da.. Jeg går på kino i snitt en gang i måneden. Kunne gjerne gått oftere men det koster jo litt da. Særlig hvis jeg må spandere på andre. Har blitt lei av Marvel ol, fordi de har blitt så jævla dårlige. Bare CGI-runking med en orgasme av teite effekter og lite handling. Også feks "avslutningen" på Star Wars serien. En eneste stor ukontrollert CGI-utløsning. Oppenheimer var bra saker! Gleder meg til Gladiator 2. Mange filmer som helst bør sees på kino. I denne alderen bør man sjekke synet. Men jeg bruker bare lesebriller. På kino bruker jeg ingenting. Anonymkode: 34071...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #47 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 21.22): Du er jo tydeligvis ikke frisk. Sist jeg var på kino, så vi "Terrifier", etter en god middag ute med venninner. Dette er nok bare en bitter mann bak tastaturet som prøver å aldersshame kvinner. Anonymkode: d74c8...ea0 Skrev da vitterlig ikke kun om kvinner Anonymkode: 3a634...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #48 Del Skrevet 7. november 2024 Tenker at fordelen med at jeg blir eldre, mulig er at jeg klarer å finne roen mer. Er for rastløs til å sitte stille gjennom en hel film, så har aldri likt å føle meg "fanget" på kino. I tillegg har jeg aldri likt film, det tar tid før man kommer inn i det, så kan man bli helt oppslukt, og så føler man seg litt tom når det er ferdig. Tror det er 20 år siden jeg var på kino, eller så en film annet enn glimt av julefilmer nå og da. Er i 40-årene, og youtube er der jeg finner mest skjerm-underholding. Anonymkode: 81de0...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #49 Del Skrevet 7. november 2024 Er over 60, jobber som nattevakt og ser ofte filmer da Anonymkode: 4d8cb...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #50 Del Skrevet 7. november 2024 Mine foreldre på 70 og 75 ser titt og ofte film på Netflix.. Virker som de både ser og hører handlingen 😁 Anonymkode: 4fe87...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #51 Del Skrevet 7. november 2024 Du trenger en legetime ser jeg. Slik at du fortsatt kan se på hedninger på det store lerretet. Anonymkode: dffdf...70c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #52 Del Skrevet 7. november 2024 jeg er 71 modell og elsker å gå på kino og ser mye på film.. Anonymkode: ea0e1...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #53 Del Skrevet 7. november 2024 Vi er et eldre ektepar på 46. Av det du nevnee, har vi også sagt opp avtalen med TV-selskapet. For mye styr. Vi ser ikke på TV, ikke serier eller film. Og film på kino blir da uaktuelt foe oss. Dyrt for noe vi ikke kan nyte. Anonymkode: 27520...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #54 Del Skrevet 7. november 2024 Svigerforeldrene mine på ca 80 år, går på kino. Sist gang var Nr 24 lørdag. De var så fornøyde som fikk halv pris på billettene. Jeg går ikke på kino pga en nakkeskade. Ellers hadde jeg også vært en fast kinogjenger. Anonymkode: 41c41...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #55 Del Skrevet 7. november 2024 K45 her. Går aldri på kino, og TVen har har jeg omtrent aldri på. Jeg synes rett og slett det er kjedelig å sitte i ro og være passivisert så lenge. Anonymkode: 5ad2b...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #56 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er et eldre ektepar på 46. Av det du nevnee, har vi også sagt opp avtalen med TV-selskapet. For mye styr. Vi ser ikke på TV, ikke serier eller film. Og film på kino blir da uaktuelt foe oss. Dyrt for noe vi ikke kan nyte. Anonymkode: 27520...53e Hehe, godt forsøk. Anonymkode: 470c9...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #57 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg er 47 år, og går mye på kino. Og her har de forestilling en gang i uken på dagtid, og der er vel snittalderen 65 år. Så er mange eldre som går på kino og. Anonymkode: 70ea1...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #58 Del Skrevet 7. november 2024 Vi er gamle folk som har bikka 50, og har store hjemmeboende tenåringer. Vi går ofte på kino med dem, ser Marvel-filmer og Dune, action og det meste alle storfimene og noen smalere vi drar dem med på. Og har filmkveld hjemme hver helg både med barna hvis de er hjemme, eller vi to når vi sitter der og venter på å hente dem. Er ikke plaget med lyd, men de progressive brillene kan være vanskelige både i kinosalen og hjemme, best å sitte litt på avstand og ikke bruke briller. Anonymkode: 9eec3...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #59 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg er 55 og går på kino kanskje tre ganger i året, og ser kanskje ca seks nøye utvalgte filmer på DVD i løpet av et år. Ser aldri serier og er kjempekresen på hva jeg gidder å se. Øyne og ører skaper null problemer, men misliker klisjeer og voldelige filmer. Anonymkode: 8b266...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #60 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 21.35): Om ts er en kvinne, så høres det ut som om hun er kommet i overgangsalder. Helt vanlige plager for de mellom 35 og 55. Anonymkode: 6db21...cec Haha, nei. Anonymkode: c7530...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå