Gå til innhold

Gamle folk, går dere på kino, ser dere i det hele tatt på film?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 40, og syns det å se på film kan være stress . Øynene blir slitne, jeg er trøtt, og klarer ikke å følge med de godt som før.   Tror hørselen er verre og. Jeg som likte så godt å se på film, elsket følelser og hedninger på skjermen.  Nå er det bare et kaos for meg . Kan ikke skjønne hvordan dere som er eldre klarer dette

Anonymkode: 3a634...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 62 og går på kino.

Anonymkode: 99127...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre folk. :knegg: 

Jeg er over halvveis i førtiåra og ser av og til film. Kino er litt kinkig fordi jeg ofte må bevege meg underveis, men det går på de korteste filmene. Ellers liker jeg serier hjemme i sofaen bedre enn film, men det har lite med alder å gjøre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 65  er ikke så mye på kino lengre, men ser en del film på tv

Anonymkode: 36883...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 54 og elsker å gå på kino. Særlig formiddagsforestillinger er bra for meg som er litt oppi åra 🤭

Anonymkode: 0413a...83e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er det øvre aldersgrense på slikt? 

Kun trim for eldre og Norge Rundt etter en viss alder? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som gamling plages jeg mer av ungdommen nå til dags, de som kommer for sent, prater i telefonen under forestillingen, kaster popcorn og sparker i stolryggen. Derfor blir det i økende grad streaming på meg, for å kunne nyte en film i ro og fred. 

Anonymkode: 17a87...d14

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte på kino. En gang i skuddåret kanskje. Men jeg ser mye film ja. Elsker å se film. Men jeg forstår hva du mener. Jeg sliter litt mere når det er selvskapt og få med meg hva folk sier. Får med meg sidemann men litt lenger bort så sliter jeg. Jeg er 43 år da. 

Anonymkode: d3a3e...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er snart 40, og syns det å se på film kan være stress . Øynene blir slitne, jeg er trøtt, og klarer ikke å følge med de godt som før.   Tror hørselen er verre og. Jeg som likte så godt å se på film, elsket følelser og hedninger på skjermen.  Nå er det bare et kaos for meg . Kan ikke skjønne hvordan dere som er eldre klarer dette

Anonymkode: 3a634...cb3

Mange får problemer med tørre øyne etter 40+. Finnes MYE nytt innen produkter for dette. 

Mange tror de får dårlig hørsel etter 40+ også, men det er som oftest kun mangel energi og oppmerksomhet som er problemet. Jeg bruker ofte ørepropper på bussen for å skjerme hodet etter en lang dag på jobb. 

Anonymkode: 9ca63...35e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger briller. 

Anonymkode: fa28f...0de

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oftere "bilsyk" på kino nå enn før, men det tror jeg skyldes økende bruk av håndholdte kamera og ikke alderen.

Anonymkode: 17a87...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 40 gamle folk? Ok, jeg er litt eldre enn deg og har ikke vært på kino på lenge. Her er det seniorkino da, halv pris for pensjonister på dagtid, så mulig jeg tar det opp senere. Ser mye film hjemme. Har du vært hos øyelege da? Jeg bruker briller når jeg film. Hørselen svikere eller skurrete? Ørelrge? 

Anonymkode: 6cea1...68c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå på kino. Men det blir ikke så ofte, det har blitt så dyrt, jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamle folk,gamle folk! Jeg er så inderlig lei av hetsingen av folk som har nådd en viss alder.Virker som det er bare barneræver som sitter her lirer all slags dumheter av seg.Jeg har vært her på KG i ca.15 år.Det var ikke slik fokus på alder før.

Anonymkode: 0dcff...199

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40-årene og har alltid gått mye på kino, gjør det fortsatt. 
Men etter hvert som jeg har blitt eldre, vil jeg helst gå alene... 😅 Nyte filmen i fred og ro. 

Anonymkode: 341aa...c69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 38 år og går fortsatt på kino. Filmavisen er favoritten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man er ikke gammel når man er 40 år.

Anonymkode: c80d4...83c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre går på senior-kino her i byen. De liker det og filmene er helt i deres gate. Skal sies at de nærmer seg 70, de er ikke 40. Det er det jeg som nærmer meg. Og jeg er ikke gammel...

Anonymkode: 1d63b...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også hedninger på skjemen

Anonymkode: c1cd1...a26

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aluttet å gå på kino og vi foretrekker notske klassikere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...