Gjest Fnisa Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 Er her nogen som har fordommer mot stemødre? Hvorfor? Vi som gjør en så glimrende jobb med ditt barn og din X:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 27. februar 2006 #2 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er ikke lenge siden det var 5-6 tråder om samme tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnisa Skrevet 27. februar 2006 #3 Del Skrevet 27. februar 2006 UUPS (fniser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 27. februar 2006 #4 Del Skrevet 27. februar 2006 Nei, jeg har faktisk ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 27. februar 2006 #5 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har fordommer mot folk som spør om folk har fordommer mot stemødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #6 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har. Jeg ser på de som onde, sikkert fordi min slemme stemor leste Askepott for meg da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #7 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ingen. Jeg ble jodlende glad da min eks. langt om lenge fant seg en dame. Jeg trodde da at han ville måtte engasjere seg litt mer i barna sine for å imponere den nye damen. De var på et par besøk hos far og den nye damen som hadde vært kjempesøt mot ungene. Men desverre så tok forholdet slutt og igjen har far forsvunnet ut av ungenes liv. Så stemødre er velkommen her i gården. Har forresten selv en stemor. Og liker henne veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #8 Del Skrevet 27. februar 2006 Har ingen fordommer mot stemødre. Selv om jeg selv har ei stemor som jeg ikke alltid har kommet overens med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goosebump Skrevet 27. februar 2006 #9 Del Skrevet 27. februar 2006 er veldig glad i stemoren min jeg! Ingen fordommer mot stemødre her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #10 Del Skrevet 27. februar 2006 Alle stemødre er onde, onde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 28. februar 2006 #11 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg vil ha en stemor! Ingen fordommer her i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå