Gå til innhold

Du som har vært/er utro, hva hadde du gjort hvis du fant ut at din partner var utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er dessverre ikke interessert i det, han vil heller ikke at vi skal gå fra hverandre 

Anonymkode: 06a0b...2e4

Slik var det for meg også. Hun var ikke interessert, og ville ikke at vi skulle gå fra hverandre. Følte meg da fanget, rart som det egentlig er. For jeg kunne jo alltids gå uansett. Hun kunne jo ikke bestemme at jeg ikke skulle gå. Og det fant jeg til slutt ut

Anonymkode: 07ce6...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slik var det for meg også. Hun var ikke interessert, og ville ikke at vi skulle gå fra hverandre. Følte meg da fanget, rart som det egentlig er. For jeg kunne jo alltids gå uansett. Hun kunne jo ikke bestemme at jeg ikke skulle gå. Og det fant jeg til slutt ut

Ja det er det som er så rart, jeg har ikke styrken til å gå selv (mest pga barna), men om han hadde tatt initiativ til et brudd så hadde jeg klart å finne styrke til å pakke og flytte. 

Anonymkode: 06a0b...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jeg enig i. All utroskap kan forklares, men jeg tror ikke det noen gang kan rettferdiggjøres. Jeg har selv vært utro, og frem til det punktet så var det en lang periode med selvrettferdiggjørelse for min egen del. Da jeg var utro følte jeg at jeg hadde all rett til det. Ikke lenge etter angret jeg som en hund, ikke fordi jeg ønsket å bevare det forholdet jeg hadde, men hvor lavt jeg hadde sunket. For det var så uendelig unødvendig da jeg selvsagt skulle gjort det slutt før jeg fant meg en annen dame. I stedet for gjorde jeg noe av det verste jeg kunne gjort mot en kvinne jeg hadde elsket en gang, og gav hun all grunn til å tvile på menn i fremtiden. Det var så utrolig respektløst gjort av meg, enda så miserabel jeg var i forholdet med henne. Feigt av meg å ikke klare å avslutte forholdet før det gikk så langt

Noen ganger kan det også forklares med at vedkommende er narcissist eller har bdp eller lignende 

Anonymkode: d46bc...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...