AnonymBruker Skrevet i går, 05:09 #41 Del Skrevet i går, 05:09 Vi har 2 små barn. Har sex noen ganger I året. Samme sier mine venninner. Man må holde ut til ungene starter på skole å satse på at man klarer å starte opp igjen med sexlivet da. Anonymkode: 6d852...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 13:50 #42 Del Skrevet i går, 13:50 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, men hva har det med sex å gjøre? Anonymkode: 9580d...8dc Seriøst? Hørt om å ha overskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:21 #43 Del Skrevet i går, 19:21 Enig, sex er overskuddsfenomen. Det går seg derfor lettere til når ungene blir eldre. Men noen kan nok da slite med å komme igang igjen... Anonymkode: 6d852...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #44 Del Skrevet 23 timer siden Har 4 barn, hvorav ene veide over 5kg. Sexen tok set opp igjen noen måneder etter fødselen med alle, og vi hadde et bra sexliv. ble skilt, og nå er det «mine og dine» barn fra barnehagealder til videregående. Vi har sex flere ganger i uka. Anonymkode: f2856...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 19.49): Jeg har nylig født vårt andre barn. Dette var en stor baby og det ble en del rifter og sting 😣 Jordmor brukte nesten en time på å sy. Sex er helt utenkelig nå, med underlivet såvidt lappet igjen og en nyfødt som henger på puppen 24/7. Vi har også en vilter barnehageunge som eldstemann, han krever også sitt. Men jeg tenker på hvordan fremtiden vår blir? Kommer vi noen gang til å ha sex igjen? Eller avtar det etter flere fødsler og man blir «redusert» til å være foreldre? Hvordan er sexlivet til dere med flere barn? Etter eldstemann ble født hadde vi tilnærmet normalt sexliv 2-3 måneder etter fødsel. Men han var en veldig rolig baby, og så hadde vi bare en da. Nå har vi to, og yngste er ganske krevende … Anonymkode: 065f0...7c3 3 barns mamma her. Stolt på meg, det går over! Småbarnstiden er en så kort fase i løpet av et langt liv, og før dere vet ordet av det så er dere alene uten barn. Ikke stress, det blir bedre. Anonymkode: 54715...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå