AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #1 Del Skrevet mandag kl 18:49 Jeg har nylig født vårt andre barn. Dette var en stor baby og det ble en del rifter og sting 😣 Jordmor brukte nesten en time på å sy. Sex er helt utenkelig nå, med underlivet såvidt lappet igjen og en nyfødt som henger på puppen 24/7. Vi har også en vilter barnehageunge som eldstemann, han krever også sitt. Men jeg tenker på hvordan fremtiden vår blir? Kommer vi noen gang til å ha sex igjen? Eller avtar det etter flere fødsler og man blir «redusert» til å være foreldre? Hvordan er sexlivet til dere med flere barn? Etter eldstemann ble født hadde vi tilnærmet normalt sexliv 2-3 måneder etter fødsel. Men han var en veldig rolig baby, og så hadde vi bare en da. Nå har vi to, og yngste er ganske krevende … Anonymkode: 065f0...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet mandag kl 18:59 #2 Del Skrevet mandag kl 18:59 Vel har langt flere enn deg, hvor av ett kolilkbarn og noen diagnose barn. Sex har vi nesten daglig når vi begge er hjemme, men så har jeg en mann som er ferdig oppdratt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:59 #3 Del Skrevet mandag kl 18:59 Vært sammen i 17 år og fikk fire barn på 4 år. Totalruptur med sistemann. Sexlivet var omtrent ikke eksisterende noen år da barna var helt små. Begge sovnet stort sett sammen med barna😅 Nå er ungene 14, 13, 12 og 10 og vi har for lengst fått sexlivet tilbake 😊 Anonymkode: a6c94...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #4 Del Skrevet mandag kl 19:15 Jeg revnet masse med førstemann (ble operert i narkose etterpå) og han var en krevende baby. At noen skulle komme i nærheten av underlivet mitt de første 5 månedene var uaktuelt. Men så var mannen min sliten som meg. Han tok 100% av alle gjøremål de første månedene mens jeg leget, ammet og tok nettene. Så det var ikke mye sex i tankene hans heller. Så begynte det å gå seg til litt og litt etter 6 måneder. Det var dog litt ubehagelig så lenge jeg ammet. Nå er nr. 2 (KS) snart 8 måneder. Vi har oss nok ikke mer enn 1 gang i uka. Kanskje sjeldnere. Vi er likestilte da når det kommer til behov. Tar like ofte initiaitv og det er sjeldent vi avslår hverandre, men vi er bare trøttere enn før. Har ellers mye annen nærhet i hverdagen og vi kommuniserer åpent om det, vell vitende at det kommer nok til å ta seg opp etterhvert vi får overskuddet tilbake. Ingen av oss stresser med det. Anonymkode: f4cb1...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:19 #5 Del Skrevet mandag kl 19:19 Selvfølgelig kommer dere til å ha sex igjen. Normalen er ikke at tobarnsforeldre ”bare” er foreldre. Anonymkode: 4aa13...d9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:29 #6 Del Skrevet mandag kl 19:29 Har tre voksne barn og vært gift i 25 år. Det blir ofte en periode i småbarnstida hvor sex ikke er så interressant, men det tar seg opp igjen. Vi har nå regelmessig sex 1-2 ganger i uka. Fungerer fint for oss. Anbefaler at dere prioriterer å være kjærester også når dere ha små barn. Sørg for ei barnefri helg, eller kanskje bare et døgn, av og til. Sett bort barna til barnevakter eller annen familie og gjør noe sammen som par. Dette er spesielt viktig for mannen som lett kan føle seg nedprioritert fordi barnemoren bruker all tid og krefter på barna og mannen får lite eller ingen oppmerksomhet. Anonymkode: f5a49...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:30 #7 Del Skrevet mandag kl 19:30 No er våre så store at dem har flytta ut. Men sexlivet kommer igjen sjø. Og har man en partner som forstår at man er sliten uten at det betyr at du ikke tenner på partneren din igjen så går det fint. Her kunne det går lang tid mellom. Også plutselig så har man lyst på det masse. Så det går i berg og dalbane. Men ha en åpen kommunikasjon så ordner alt seg. Anonymkode: 6aee4...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:38 #8 Del Skrevet mandag kl 19:38 Hvordan tror du folk fikk 14 barn før i tida hvis sexlivet slutter etter nr 2? Mitt beste råd er å ikke stresse med dette akkurat nå. Hvis dere er flinke til å dele på ansvaret så vil dere være like slitne og da er det ikke sånn at den ene har masse energi til å mase om sex. Ta det med ro. Anonymkode: 115e7...44b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:41 #9 Del Skrevet mandag kl 19:41 Sexlivet kommer og går hos oss iallefall. 3 barn. Nå er vi inne i en god periode med 2-4 ganger per uke. Mens andre ganger kan det gå uker og faktisk måneder mellom. Spørs hvor hektisk livet ellers er. Men vi er opptatt av å gi nærhet, klemmer, stryke på ryggen osv slik at alt intimiteten ikke forsvinnee Anonymkode: 2e49a...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:50 #10 Del Skrevet mandag kl 19:50 Helt vanlig at sexlysten forsvinner i starten og ikke bare om man har en tøff fødsel. Her begynner den å komme sånn smått tilbake, men det er jo ikke tid til å få gjort selve akten 😅 Er ikke baby våken så skal storesøster sove i vår seng osv osv Ta tiden til hjelp. Husk at det er mye moro man kan gjøre uten penetrering også 😊 Anonymkode: f1837...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:57 #11 Del Skrevet mandag kl 19:57 Fru Uperfekt skrev (56 minutter siden): Vel har langt flere enn deg, hvor av ett kolilkbarn og noen diagnose barn. Sex har vi nesten daglig når vi begge er hjemme, men så har jeg en mann som er ferdig oppdratt Har har ferdig oppdratt med sex hver dag å gjøre? Har moren hans lært ham at han skal ha sex hver dag? Personlig synes jeg sex hver dag høres ut som et mareritt fra helvete. Noe så slitsomt og stressende. Anonymkode: 9580d...8dc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:05 #12 Del Skrevet mandag kl 20:05 Ja, har fortsatt sex. Anonymkode: b2bea...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:09 #13 Del Skrevet mandag kl 20:09 Vi har to barn i barnehagen, neste år ene på skole. Vi har hatt sex hele tiden. Jeg har ikke revnet, fødsel gikk fint. Sexen er bra etter snart 12 år som kjærester og 8 som samboere. Ganske kinky sex med huske i taket og bdsm utstyr. Har senest hatt oss i dag med hjemmekontor på begge to. En god økt 😄 Anonymkode: 8eae1...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:16 #14 Del Skrevet mandag kl 23:16 Fru Uperfekt skrev (4 timer siden): Vel har langt flere enn deg, hvor av ett kolilkbarn og noen diagnose barn. Sex har vi nesten daglig når vi begge er hjemme, men så har jeg en mann som er ferdig oppdratt 😂😂😂 jeg har en voksen sønn med to barn, har ALDRI vært i mine tanker at jeg skal oppdra ham mtp deres seksualliv! 😂 Anonymkode: 4f322...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:24 #15 Del Skrevet mandag kl 23:24 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😂😂😂 jeg har en voksen sønn med to barn, har ALDRI vært i mine tanker at jeg skal oppdra ham mtp deres seksualliv! 😂 Anonymkode: 4f322...e9f 🤣 Anonymkode: 5ad3b...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:08 #16 Del Skrevet tirsdag kl 00:08 Selv har jeg hatt tre keisersnitt. Selv med kollikkbaby og krevende tider med nr 3 så var vi nære og hadde sex. Vi prioriterte hverandre, avlastet hverandre og ga hverandre tid til å få sove ut. Ikke stress om dere ikek har sex akkurat nå, har du rifter og har vondt, skal du selvsagt ikke ha sex nå. Det er jo så mye andre ting man kan gjøre sammen som viser at man er kjærester. Snakk sammen, han forstår vel at det er midlertidlig. Anonymkode: e8693...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl 00:37 #17 Del Skrevet tirsdag kl 00:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂😂😂 jeg har en voksen sønn med to barn, har ALDRI vært i mine tanker at jeg skal oppdra ham mtp deres seksualliv! 😂 Anonymkode: 4f322...e9f Han er ferdig oppdratt på å gjøre husarbeid, uten at jeg må spørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl 00:39 #18 Del Skrevet tirsdag kl 00:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har har ferdig oppdratt med sex hver dag å gjøre? Har moren hans lært ham at han skal ha sex hver dag? Personlig synes jeg sex hver dag høres ut som et mareritt fra helvete. Noe så slitsomt og stressende. Anonymkode: 9580d...8dc Nå er vi begge mye på reise begge pga jobb, og han er ferdig oppdratt på å se og utføre husarbeid uten at jeg må be han noe som gjør ting lettere for alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:33 #19 Del Skrevet tirsdag kl 06:33 Vi har 3 og nesten ikke sex etter andre barn ble født. Det er ca 16 år siden nå, underlivet er helt ødelagt. Vi har det fint sammen allikevel så trenger ikke å være slutten på forholdet uansett. Anonymkode: 102c7...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:52 #20 Del Skrevet tirsdag kl 06:52 To barn her. Klippa og sydd etter begge fødslene. Ble sydd veldig trangt etter andremann, så sex var vondt lenge. Har fortsatt litt problemer med arrvev. Men vi har sex ofte, flere ganger i uka, nå som barna er større. Og sexen er enda bedre nå enn før Anonymkode: 1a2a8...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå