Gå til innhold

Hvordan si at du er singel uten å si at du er singel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Irak skrev (13 timer siden):

Det har jeg ikke noe behov for. Det har aldri vært nødvendig heller.

weird flex but okay. vi er ikke alle så søt som deg

Anonymkode: 30f6d...57e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

weird flex but okay. vi er ikke alle så søt som deg

Anonymkode: 30f6d...57e

Jeg går ikke rundt og tenker at jeg er søt akkurat...Tenker at jeg er heldig bare 💕. Unner alle å finne kjærligheten jeg, inkludert meg selv 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Engel skrev (1 time siden):

Jeg har savnet det samme, for når man har blitt såpass voksen at de fleste faktisk er i forhold hadde det vært fint å kunne se om en person er singel uten å måtte spørre om det. Det hadde vært enklere å ta kontakt. De som går med giftering er jo greie, men det er jo mange som bare er samboere i dag, og så alle de som har kjæreste selvfølgelig. Lue kan funke på tur i de kjølige årstidene, men det er jo veldig begrenset.

Også enklere for single, for bare fordi du er singel betyr jo ikke at du ønsker å blir tilnærmet heller. 

Anonymkode: 15b5f...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter da her jeg da, med alle de 15 kattene mine.

Anonymkode: f8059...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sitter da her jeg da, med alle de 15 kattene mine.

Anonymkode: f8059...7f1

Du ber om å møte noen. Katter er livtes glede.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk giftering. Er helt utrolig hvor attraktiv man blir når noen senser at du er opptatt.

Anonymkode: cb7b4...0ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

T-skjorter med teksten "I'm single" finnes i mange varianter.

Anonymkode: 4765b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (22 timer siden):

Det har jeg ikke noe behov for. Det har aldri vært nødvendig heller.

Du finner deg lett en partner uansett? 

Anonymkode: 40ad0...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor har du behov for å signalisere at du er singel? 🤔

Anonymkode: 1619f...9c8

Fordi vedkommende kanskje ikke vil vøre singel? Er det så underlig da? Vi er jo flokkdyr.

Anonymkode: efb95...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle også ønske at det var noen måte man kunne signalisere at man er singel og kunne tenke seg å endre den statusen. 😅Skulle gjerne opplevd at noen bare kom og tok kontakt, føler #skullebarepratelitt har gjort at alle er livredde for å fornærme noen ved å snakke med de. 

Jeg tenker vi må tåle litt mer av andre jeg. Om andre kommer og legger ann på deg, ta det som et kompliment og takk pent nei om du ikke er interessert. Så lenge den andre tar et nei for et nei, er det jo ingen skade skjedd. Problemet kommer jo først om de ikke tar nei for et nei..

Anonymkode: a9e05...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du finner deg lett en partner uansett? 

Anonymkode: 40ad0...49f

Jeg har vært i forhold siden jeg var 14 år gammel 😂. Var gift i 15 år. Så jeg har nesten ikke visst om noe annet. Jeg føler meg ikke uattraktiv for å si det sånn. Det gjør jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skulle også ønske at det var noen måte man kunne signalisere at man er singel og kunne tenke seg å endre den statusen. 😅Skulle gjerne opplevd at noen bare kom og tok kontakt, føler #skullebarepratelitt har gjort at alle er livredde for å fornærme noen ved å snakke med de. 

Jeg tenker vi må tåle litt mer av andre jeg. Om andre kommer og legger ann på deg, ta det som et kompliment og takk pent nei om du ikke er interessert. Så lenge den andre tar et nei for et nei, er det jo ingen skade skjedd. Problemet kommer jo først om de ikke tar nei for et nei..

Heller endre hvordan du opptrer, andre må få lov til å ha sin trygghet.

Kan liksågodt si til deg, syns du bør tåle å være alene. Det er det du er redd for, en du skal skånes og andre skal bare tåle?

Finn måter å vis at du flørter tydelig med noen. Bruk singel kurven kanskje. Grønn lye på tur også. Å ha app, om du vil. Jeg opplevde en som konstant så på meg og natert sviper på mobilen hele handleturen en gang. Han så oppriktig interisert ut og som at han lette. Han kom nærmere da jeg var på vei ut, men jeg signaliserte med kroppen at jeg ikke ville ha kontakt i tilfelle jeg hadde rett og han vurderte å si noe. Kjekk mann, men jeg er ikke klar og ville ikke ha noe kontakt. Har aldri opplevd det før heller, så selvsagt er det skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mona123 skrev (22 minutter siden):

Gå ut på byen i helgene? Kryr av single folk. 

Jeg er nok litt rar sånn. Har venninner som har prøvd å presse meg til å finne meg et tilfeldig mannebein på byen. Det er virkelig ikke noe for meg. Så har jeg ei venninne som er veldig opptatt av at jeg skal ha det gøy. Så når hun inviterer så blir jeg alltid med om jeg kan. Vi har det alltid så artig sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heller endre hvordan du opptrer, andre må få lov til å ha sin trygghet.

Kan liksågodt si til deg, syns du bør tåle å være alene. Det er det du er redd for, en du skal skånes og andre skal bare tåle?

Finn måter å vis at du flørter tydelig med noen. Bruk singel kurven kanskje. Grønn lye på tur også. Å ha app, om du vil. Jeg opplevde en som konstant så på meg og natert sviper på mobilen hele handleturen en gang. Han så oppriktig interisert ut og som at han lette. Han kom nærmere da jeg var på vei ut, men jeg signaliserte med kroppen at jeg ikke ville ha kontakt i tilfelle jeg hadde rett og han vurderte å si noe. Kjekk mann, men jeg er ikke klar og ville ikke ha noe kontakt. Har aldri opplevd det før heller, så selvsagt er det skummelt.

Jeg tenker vi fint bør kunne tåle at noen snakker til deg ja. Herlighet, hvilket samfunn er vi på vei til hvis vi må gå med jakkepin med "snakk gjerne til meg" for at noen skal tørre å ta kontakt? Det er da forskjell på å ta kontakt med noen som et normalt oppegående menneske, og å slenge slibrige kommentarer? Og det siste er jeg enig i at ikke er innafor. Men å begynne å smalltalke med noen burde virkelig ikke være et problem, så lenge man skygger banen om de andre viser de ikke ønsker å snakke. 

Enda godt ungene ikke følger de ekstreme "reglene" enkelte vil ha her, de hadde jo aldri klart å få nye venner da..

Her er det forøvrig ikke singelkurver, så det er ikke et alternativ. 

Og jeg er ikke redd for å være alene, selv om jeg gjerne kunne endret status etterhvert. 

Hvis det er skummelt at en virker interessert slik du beskriver, er det kanskje du som må jobbe med deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker vi fint bør kunne tåle at noen snakker til deg ja. Herlighet, hvilket samfunn er vi på vei til hvis vi må gå med jakkepin med "snakk gjerne til meg" for at noen skal tørre å ta kontakt? Det er da forskjell på å ta kontakt med noen som et normalt oppegående menneske, og å slenge slibrige kommentarer? Og det siste er jeg enig i at ikke er innafor. Men å begynne å smalltalke med noen burde virkelig ikke være et problem, så lenge man skygger banen om de andre viser de ikke ønsker å snakke. 

Enda godt ungene ikke følger de ekstreme "reglene" enkelte vil ha her, de hadde jo aldri klart å få nye venner da..

Her er det forøvrig ikke singelkurver, så det er ikke et alternativ. 

Og jeg er ikke redd for å være alene, selv om jeg gjerne kunne endret status etterhvert. 

Hvis det er skummelt at en virker interessert slik du beskriver, er det kanskje du som må jobbe med deg selv. 

Vi lever i den samme verden cat calling, trakkasering og voldtekt er et problem. Overgrep bli ikke en gang straffet. Det er helt på sin plass at det er konsekvenser i samfunnet av at det er mye sexuell utrygghet. 

Ja jeg må jobbe med megselv, men jeg sykler da ikke han å date. Jeg bestemmer selv ig må kjenne på min kropp både om jeg er interisert og også om jeg i det hele tatt er ingerisert i han. Jeg ville ikke avslå å det hadde jeg gjort om han pratet, så jeg avslo kroppslig sånn i tilfelle. Å han holdt seg unna. 

Folk må forholde seg til kroppspråk, det er en stor del av vår kommunikasjon. 

På den måten kan du også kommunisere at du ønsker kontakt. Det wr bedre at dere som vil det fjør, istdde for at alle som ikke ønsker skala ta støyten. Du vil ha noen, gjør innsatsen det krever. Spis egne ord og jobb med degselv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sorry for skrivefeil. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi lever i den samme verden cat calling, trakkasering og voldtekt er et problem. Overgrep bli ikke en gang straffet. Det er helt på sin plass at det er konsekvenser i samfunnet av at det er mye sexuell utrygghet. 

Ja jeg må jobbe med megselv, men jeg skylder da ikke han å date. Jeg bestemmer selv og må kjenne på min kropp både om jeg er innterisert og også om jeg i det hele tatt er innterisert i han. Jeg ville ikke avslå å det hadde jeg gjort om han pratet, så jeg avslo kroppslig sånn i tilfelle. Å han holdt seg unna. 

På den måten kan du også kommunisere at du ønsker kontakt. Det er bedre at dere som vil det gjør, istdde for at alle som ikke ønsker skall ta støyten. Du vil ha noen, gjør innsatsen det krever. Spis egne ord og jobb med degselv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

😂

Anonymkode: 678a0...580

Har vært sambo i snart 30 år, aldri brukt ring.

Anonymkode: 9ed69...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg må jobbe med megselv, men jeg sykler da ikke han å date. Jeg bestemmer selv ig må kjenne på min kropp både om jeg er interisert og også om jeg i det hele tatt er ingerisert i han. Jeg ville ikke avslå å det hadde jeg gjort om han pratet, så jeg avslo kroppslig sånn i tilfelle. Å han holdt seg unna. 

På den måten kan du også kommunisere at du ønsker kontakt. Det wr bedre at dere som vil det fjør, istdde for at alle som ikke ønsker skala ta støyten. Du vil ha noen, gjør innsatsen det krever. Spis egne ord og jobb med degselv.

Jeg tror kanskje du skal slappe litt av nå jeg😂 Snakk om å se fanden på høylys dag. Du sier jo selv at han holdt seg unna når du viste med kroppsspråk at du ikke var interessert. Om det er slik at du tenker du MÅ date han om han hadde tatt kontakt, er jo tankegangen din ganske på tur.. Det er slett ikke sikker han faktisk hadde tatt kontakt heller. 

Det er jo overhodet ikke snakk om at jeg tenker at trakassering og innpåslitne menn/damer som ikke tar et hint, er innafor. 🤦Jeg snakker om at man smalltalker litt med folk man treffer, det tar de færreste skade av. Og selvsagt skal man forholde seg til kroppsspråk.. Det er et langt stykke fra å snakke litt om vær og vind med noen og evt se om de er interessert i å snakke videre, og trakkasering og voldtekt. 

Tenker kanskje det er du som må roe deg litt ned, du dirrer jo tydeligvis så mye av sinne at du ikke klarer skrive lenger..

At det har gått for langt i "ikke snakk med noen, det er skummelt"- verden i dag, det er helt klart. Folk mistet jo totalt evnen til å sosialisere og bli kjent med nye folk.. 

Det er blitt ganske vilt i verden, om det er snakk om å måtte ta "en støyt" dersom noen fremmede smiler til deg eller snakker til deg..

Og nå er vel hele poenget med denne tråden at vi som faktisk ønsker å kunne sosialisere med folk, enklere kunne unngått å si hei eller smile til noen som er så livredde for folk som det du dessverre virker i være.. 

Og ja, om jeg smiler til noen og de ikke responderer, eller setter et stivt smil eller annet kroppspråk som sier at de ikke ønsker kontakt, så gjør jeg jo selvsagt ikke noe mer, da snur jeg meg naturlig nok vekk.. (og noen ser man det jo på lang avstand at de ikke ønsker kontakt med noen, de styrer man jo unna med en gang selvsagt) 

Jeg tror vi bare må være enige om å være uenige. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...