AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg skulle ønske det fantes en enkel måte å signalisere at man er singel, uten å trenge å si det. En pin man kunne feste på jakka, et armbånd, eller et eller annet, slik at andre kunne se at man er singel. Vet det er litt en greie med å ha grønn lue når man går i marka, men det blir for vagt og snevert. Skulle vert et signal som var litt mer tydelig, som man kan bære over alt, og som alle kjente til. Ville du brukt noe slikt hvis det fantes? Anonymkode: 6554a...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det har jeg ikke noe behov for. Det har aldri vært nødvendig heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor har du behov for å signalisere at du er singel? 🤔 Anonymkode: 1619f...9c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Nei, det ville jeg ikke brukt. Bryr meg ikke så mye om random folk er opptatt eller singel Anonymkode: f8416...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Tinder Anonymkode: 51242...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har pult 4 stk i helga Anonymkode: 6b22f...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor har du behov for å signalisere at du er singel? 🤔 Anonymkode: 1619f...9c8 Fordi da blir det kanskje lettere for single damer som ser meg og synes jeg ser interessant ut å ta kontakt med meg. Anonymkode: 6554a...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Det har vært forsøkt mange ganger lansere singel-ringer. Sist var pear ring som vist nok var trendy enkelte steder i fjor. Men du vil uansett kun treffe de som selv er oppdatert på slike trender. Det er umulig finne slike symboler som blir allment kjent og som passer bruke for de fleste. Anonymkode: 0a9da...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Singelkurven. Anonymkode: 15b5f...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden At du ikke har ring på fingeren kan tolkes som at du muligens er single. Nå er det selvsagt mange som har kjærester likevel, eller de har samboer, men likevel er det sånn at man ser etter ring om det er noen man har et godt øye til. Anonymkode: 04f62...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): At du ikke har ring på fingeren kan tolkes som at du muligens er single. Nå er det selvsagt mange som har kjærester likevel, eller de har samboer, men likevel er det sånn at man ser etter ring om det er noen man har et godt øye til. Anonymkode: 04f62...757 Føler kjæreste og samboer er langt mer vanlig en ekteskap, så jeg har aldri tatt det som et tegn. Anonymkode: 15b5f...3b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Snakke om at du er ensom i helgene. Anonymkode: d9acc...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg skulle ønske det fantes en enkel måte å signalisere at man er singel, uten å trenge å si det. En pin man kunne feste på jakka, et armbånd, eller et eller annet, slik at andre kunne se at man er singel. Vet det er litt en greie med å ha grønn lue når man går i marka, men det blir for vagt og snevert. Skulle vert et signal som var litt mer tydelig, som man kan bære over alt, og som alle kjente til. Ville du brukt noe slikt hvis det fantes? Anonymkode: 6554a...336 "jeg er feminist" Anonymkode: 9bb3d...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "jeg er feminist" Anonymkode: 9bb3d...63d Alle jeg kjenner er feminister. Både mannen og jeg. Vi er ikke single Anonymkode: 51242...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor har du behov for å signalisere at du er singel? 🤔 Anonymkode: 1619f...9c8 Vanskelig spørsmål, men om jeg skal skyte fra hofta: For å finne en partner. Anonymkode: 40ad0...49f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden En person uten giftering er singel uansett om de er klar over det eller ikke. Anonymkode: e093e...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En person uten giftering er singel uansett om de er klar over det eller ikke. Anonymkode: e093e...f86 😂 Anonymkode: 678a0...580 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En person uten giftering er singel uansett om de er klar over det eller ikke. Anonymkode: e093e...f86 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bruker denne. https://www.dntbutikken.no/devold/734631/vendbar-dnt-ung-lue-devold-double-beanie-58-370-dnt-ung Bruker grønne siden når du er singel og snur til den røde når du er opptatt. Anonymkode: 7d35c...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har savnet det samme, for når man har blitt såpass voksen at de fleste faktisk er i forhold hadde det vært fint å kunne se om en person er singel uten å måtte spørre om det. Det hadde vært enklere å ta kontakt. De som går med giftering er jo greie, men det er jo mange som bare er samboere i dag, og så alle de som har kjæreste selvfølgelig. Lue kan funke på tur i de kjølige årstidene, men det er jo veldig begrenset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå