Gå til innhold

Blir du enda kåt av mannen etter 10-20 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner at det nå er vanskelig å bli kåt på han

Prøver alt jeg kan, tenke på andre tint, være i øyeblikket - men å kline med han gir meg absolutt ingenting. Null. Nada. Kunne like gjerne klint med en vegg...

Uff.

Anonymkode: 4b265...8a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysten går i bøllgedaler her. I perioder er vi veldig PÅ, men så daler det litt. Det jeg merker meg er at gode samtaler, flørt og generelt kos gjør oss mer på. Altså lysten på sex og nærhet øker når vi er god på kommunisering.  

Endret av Lofilteret
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofilteret skrev (1 time siden):

Lysten går i bøllgedaler her. I perioder er vi veldig PÅ, men så daler det litt. Det jeg merker meg er at gode samtaler, flørt og generelt kos gjør oss mer på. Altså lysten på sex og nærhet øker når vi er god på kommunisering.  

Ja jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi kliner ikke så mye. Begge to har kronisk tett nese. 😂 Mye annet deilig å gjøre med hverandre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.  Har da ingen diagnoser heller da.

Anonymkode: 2ce95...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjenner at det nå er vanskelig å bli kåt på han

Prøver alt jeg kan, tenke på andre tint, være i øyeblikket - men å kline med han gir meg absolutt ingenting. Null. Nada. Kunne like gjerne klint med en vegg...

Uff.

Sliter med det samme. De få gangene jeg er kåt så er det ikke pga ham, men har sex med ham med lyset av så kan jeg forestille meg at det er noen andre. Dersom han tar initiativ til noe så stivner jeg til og får en slags overgrepsfølelse. Huff, tungt å ha det slik..

Anonymkode: 2373e...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi får bedre sexliv for hvert år som går og syns enda han er døds deilig. Klart han ikke ser helt lik ut som da vi ble sammen men det gjør jo ikke jeg heller. Men likevel, ingen er så kjekk som han syns jeg.

Anonymkode: ac0ed...468

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sliter med det samme. De få gangene jeg er kåt så er det ikke pga ham, men har sex med ham med lyset av så kan jeg forestille meg at det er noen andre

Fælt å si det, men da fantaserer jeg om en av kompisene til sønnen.   

Anonymkode: fcede...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er utrolig deilig, selv om det ikke hadde skadet om han hadde mistet 10 kilo. 

Siden jeg selv kan fint miste 6 kg selg, kan jeg vel ikke klage ;) 

(19 år sammen)

Anonymkode: a95d1...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...