AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg liker vegetarpølsene på Ikea og siden jeg visste at grønnsaksbollene er det samme bare i annen form rasket jeg med meg to poser da jeg var der forleden dag. Men, hva skal jeg servere til dem Hva pleier dere å ha til grønnsaksboller (trenger ikke være Ikeas)? Anonymkode: fc85a...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Pleier ikke å ha grønnsaksboller. Men ville nok gått for ris eller poteter. Endret 11 timer siden av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden På ikea serveres de med couscous blant annet Anonymkode: 80432...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Hehe, jeg var så spent på denne tråden. Hva servere i en bolle fra IKEA? For et mystisk spørsmål, uante muligheter Anonymkode: e853e...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg lager tomatsaus og har dem som "kjøttboller" til spaghetti. Anonymkode: 2d6e4...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Du kan bruke de som andre «boller». Godt med tomatsaus, men også med taziziki og couscous. De passer også med brun saus, og noe ala «svenske kjøttboller», både med potetmos eller vanlige poteter, noe grønt, og tyttebærsyltetøy om du liker det. Å putte dem i pitabrød er også en variant 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Vi lager veganmisjonen sine linselus (linseboller) og da serverer vi med krydret couscous, og noe "saus/dip" av noe slag, enten peppersaus eller chili saus/rømme el. å dyppe i. Anonymkode: 32117...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå