AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Så vi er skilt og har begge nye forhold. Datteren, som er nesten 20, sier hun vil feire bursdagen sin med meg og faren hennes, uten kjærestene våre. Er det greit? Jeg synes det er ubehagelig. Er jeg vanskelig her? Anonymkode: 719ed...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Selvsagt er det greit , det bør dere klare å oppfylle Anonymkode: 0a3e2...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Ja det syns jeg må være greit. Du velger på din bursdag.. La de få slippe vonde følelser med foreldrenes nye kjærester på sin egen bursdag. Hilsen skilt mamma. Anonymkode: 2aff9...5be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så vi er skilt og har begge nye forhold. Datteren, som er nesten 20, sier hun vil feire bursdagen sin med meg og faren hennes, uten kjærestene våre. Er det greit? Jeg synes det er ubehagelig. Er jeg vanskelig her? Anonymkode: 719ed...b92 Jeg hadde heller feiret djevelen selv eller hitler enn barnefedrene!!! MEN dette er det ingen fasitsvar på ergo alt handler om relasjonen mellom DERE foreldre! Anonymkode: 917ef...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Selvsagt bør det være greit at jenta vil feire med foreldrene sine, uten "vedheng". Hun er voksen og trenger ikke ha noen særlig relasjon til deres kjærester og hun ønsker å kun ha foreldrene i bursdagen sin. Det bør vel ikke være så vanskelig å etterkomme. Med mindre du er en øksemorder og han er en kultleder som voldtar småjenter på si Anonymkode: 590f3...fd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Nå skal vel ikke mitt barn feire bursdag i det hele tatt. I hvert fall ikke med meg, siden jeg ikke er særlig populær. (understatement of the year). Men jeg kan fint være i samme hus og rom som eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Ja, du er vanskelig. Dere er skilt, men dere er fortsatt datteren din sin kjernefamilie. Skjerp deg. Anonymkode: cf54e...de5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så vi er skilt og har begge nye forhold. Datteren, som er nesten 20, sier hun vil feire bursdagen sin med meg og faren hennes, uten kjærestene våre. Er det greit? Jeg synes det er ubehagelig. Er jeg vanskelig her? Anonymkode: 719ed...b92 Synes datteren din er kravstor. Du er ikke vanskelig. Er man skilt med ny partner, skal alltid partneren inkluderes hvis eksen er inkludert. Anonymkode: 99fc6...967 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Det kommer jo helt an på historikken og relasjonen. Hva er grunnen til at du opplever det som ubehagelig? Anonymkode: c92e8...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Synes det var et rart ønske ettersom hun er voksen og skal feire. Anonymkode: 24ebe...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Det syns jeg dere bør få til. Det er en dag i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes datteren din er kravstor. Du er ikke vanskelig. Er man skilt med ny partner, skal alltid partneren inkluderes hvis eksen er inkludert. Anonymkode: 99fc6...967 Absolutt ikke. Hvorfor skal hun måtte forholde seg til nye kjærester som foreldrene drasser med seg. At barn ønsker å feire med kun foreldre er absolutt ikke å være kravstor. Vil heller si at foreldrene er kravstore som forventer at ungene vil at nye kjærester skal være med Anonymkode: 590f3...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Litt merkelig av en på 20 år. Men hvis det er ønsket hennes så er en middag ute bare dere tre en fin gave. Nøytral grunn. Anonymkode: a1cde...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Hva er grunnen til at din 20 år gamle datter ønsker å feire bursdagen sin med bare dere foreldre? Uten nye partnere, ok, kan forstå at hun ikke ønsker noen relasjon til dem. Men kan du tenke deg noen grunner til at hun ønsker å feire med bare dere? Hvor lenge er det siden dere ble skilt? Om det er greit eller ikke fra ditt ståsted kommer helt an på relasjonen deres og grunnen til at dere ble skilt Anonymkode: 5002f...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Herregud. Er det 10 hun blir? Anonymkode: 7b72e...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangerrrr Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Vil tro at det hun ønsker seg er en middag på restaurant med mamma og pappa, tre timer der det er bare hun og foreldrene sine, det mener jeg at to voksne mennesker må kunne klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Det er vel litt rart, men da bør du kanskje tenke litt gjennom hva som gjør at datteren deres føler dette behovet. Så er det jo også forskjell på hvor lenge man har vært kjærester osv. Så kan det hende at hun vil det fordi det er en av kjærestene hun ikke liker og vil gjøre det likt og ikke invitere noen av de. Kanskje føler hun at hun får for lite tid med dere alene, uten kjærester osv. Skulle dere feire stor bursdag med masse familie og venner, ville jeg synes hun var urimelig. Bare dere tre? Nei, det får da være greit. Anonymkode: 75a86...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå