AnonymBruker Skrevet 7. november #81 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Skjønte ingenting av det du skrev, men jo det er mye rare meninger ute og går. Anonymkode: 5e260...85d Det skuffer meg. Anonymkode: 39a46...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #82 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan skal man bli kjent med folk vis å ta kontakt er trakassering?wow for en verden vi lever i.Man kan vel bare si at man ikke ønsker bli kjent evt da.Hvordan skal single møtes når man sier det er bedre møtes ute enn date apper?🙈 Anonymkode: 4ecd0...d83 Både arv og miljø gjør at det sitter langt inne for majoriteten av kvinner å skulle såre folk som ikke har vært direkte slemme. "Jeg ønsker ikke å bli kjent" høres brutalt ut, så jeg ville heller brukt mildere ord, som "Beklager, jeg har veldig dårlig tid akkurat nå", for så å unngå den butikken i overskuelig fremtid. Direkte, frempå mann og forsiktig, unnvikende kvinne er en dårlig kombo. Mange menn er usedvanlig dårlige på å ta hint, og som nevnt er mange kvinner svært dårlige på å være direkte (enten det er for å skåne mannen eller for å skåne seg selv og unngå aggresjon). Jeg husker en som sjekket meg opp helt ut av det blå da jeg var ung, og jeg ble så satt ut at jeg ga ham telefonnummeret mitt, selv om jeg på ingen måte var interessert i noe. Han var direkte, men også snill, så jeg turte ikke avvise fordi jeg var redd for å såre. Jeg hadde ikke tid til å tenke gjennom situasjonen, så det var en ren stressrespons. Det har aldri vært vanlig å sjekke opp tilfeldige folk i matbutikken her i landet. Det vanlige er at man blir gradvis kjent via felles venner, felles aktivitet, felles arbeidsplass, barn som deltar på samme fritidsaktivitet, småprat over tid, eller ute på byen. De fleste kvinner ønsker ikke å bli sett på som et kjøttstykke, så det er greit å vite at man i det minste har noe til felles før man begynner å tenke på å prøve seg. Om du absolutt må sjekke på matbutikken så kan du i det minste gå etter kvinner som bruker singelkurven for å signalisere at de er åpne for kontakt der. Anonymkode: 07000...e5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #83 Del Skrevet 8. november For min del, for noen uker siden, da det skjedde meg, så var det på en veldig komisk måte og med en lett stemning. Jeg sto/satt på huk ved kjettinghyllen (!) på biltema og så åpenbart totalt lost ut. Da kommer det en hyggelig fyr på ca min egen alder (starten av 30 årene) forbi og ser dette. Han spør da med glemt i øyet og lekent smil «å ja, ska du lenke dæ fast?» på sørlandsdialekt. Og vi begge lo😂 Så fikk jeg veldig god hjelp av han for å kjøpe riktig type. Og etter det så sa han «du virker som en utrolig herlig person, du har ikke tilfeldigvis lyst til å bli bedre kjent med meg?» Jeg takket for det fine han sa, men fortalte at kjæresten min satt i bilen og ventet på meg. Så sa han «jeg var bare nødt til å spørre i tilfelle, håper du får en fin helg»🥹 Ikke creepy synes jeg. Tok det bare som et kompliment og tar det med meg videre som en litt søt og rar historie som plutselig skjedde meg🥹 Anonymkode: 04045...f57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #84 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): For min del, for noen uker siden, da det skjedde meg, så var det på en veldig komisk måte og med en lett stemning. Jeg sto/satt på huk ved kjettinghyllen (!) på biltema og så åpenbart totalt lost ut. Da kommer det en hyggelig fyr på ca min egen alder (starten av 30 årene) forbi og ser dette. Han spør da med glemt i øyet og lekent smil «å ja, ska du lenke dæ fast?» på sørlandsdialekt. Og vi begge lo😂 Så fikk jeg veldig god hjelp av han for å kjøpe riktig type. Og etter det så sa han «du virker som en utrolig herlig person, du har ikke tilfeldigvis lyst til å bli bedre kjent med meg?» Jeg takket for det fine han sa, men fortalte at kjæresten min satt i bilen og ventet på meg. Så sa han «jeg var bare nødt til å spørre i tilfelle, håper du får en fin helg»🥹 Ikke creepy synes jeg. Tok det bare som et kompliment og tar det med meg videre som en litt søt og rar historie som plutselig skjedde meg🥹 Anonymkode: 04045...f57 Jeg var imot det i tråden, fordi jeg så for meg noe kleint, men dette hadde jeg også blitt sjarmert av. Super søtt!! 🥺(lat som min smiler slik dine emojier gjør) Heldiggris .Og, bra du er lojal mot kjæresten din 😅😊 Han er også en heldiggris. Anonymkode: 39a46...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå