AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Var på butikken i dag, og fikk helt tilfeldig øyekontakt med en dame som smilte litt til meg. Så ut som en veldig flott dame, kanskje passe alder for meg også. Begynte å tenke litt, "hva om jeg hadde tatt kontakt med henne, spurt om hun var singel, tenk om hun hadde vist seg å bli the love of my life". Men jeg hadde selvfølgelig ikke mot og freidighet til å snakke til henne. Hadde du turt å ta kontakt med noen du så på butikken? Hva hadde du syntes om noen tok kontakt med deg? Anonymkode: 4367e...6ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Å bli tatt kontakt med, hadde jeg tatt som et stort kompliment. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november Ikke med mindre det var i en setting hvor det er naturlig å si noe. de aller fleste smiler for å være hyggelige når de får øyekontakt med noen, det er ikke nødvendigvis en «invitasjon» til noe mer. Anonymkode: fa791...ef0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november Tror vi beveger oss litt tilbake i tid med dette. Gøy å kunne flirte litt sånn i hverdagen uten at det blir metoo og anmeldelse med en gang. Respekter et nei med en gang så går dette fint. Anonymkode: ea644...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var på butikken i dag, og fikk helt tilfeldig øyekontakt med en dame som smilte litt til meg. Så ut som en veldig flott dame, kanskje passe alder for meg også. Begynte å tenke litt, "hva om jeg hadde tatt kontakt med henne, spurt om hun var singel, tenk om hun hadde vist seg å bli the love of my life". Men jeg hadde selvfølgelig ikke mot og freidighet til å snakke til henne. Hadde du turt å ta kontakt med noen du så på butikken? Hva hadde du syntes om noen tok kontakt med deg? Anonymkode: 4367e...6ce Jeg hadde ikke tatt kontakt selv, men har opplevd at menn tar kontakt med meg ja. Stort sett overser jeg, men har gitt tlf nr fordi jeg har blitt forfjamset, svært ubehagelig. Jeg skjønner ikke hvorfor dissene mennene ikke er på Tinder/ happn/ facebookdating i steden ? Anonymkode: 5e260...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elovine Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november Gjør det! Det var jo slik vi handlet med hverandre før mobilen ble et vitalt organ for oss.. 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Del Skrevet 4. november Men det er jo ikke sånn du går frem!!! Ja, det går fint an å ta kontakt med fremmede. Men du stuper ikke rett inn og spør om hun er singel. Du må lære deg å flørte, mann! Du starter en samtale om noe annet. Kanskje en morsom kommentar, kanskje en observasjon. Så ser du om hun responderer. Du merker fort om hun er interessert eller ikke. Så foreslår du en kopp kaffe eller noe. Anonymkode: f47ca...1f3 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke med mindre det var i en setting hvor det er naturlig å si noe. de aller fleste smiler for å være hyggelige når de får øyekontakt med noen, det er ikke nødvendigvis en «invitasjon» til noe mer. Anonymkode: fa791...ef0 Ja, det er snart så man ikke tør og smile til folk lenger, for høflig og hyggelig blir oppfattet som invitasjon. Naturlig for meg er og smile, men blir jo til at man går med hodetelefoner og glaner ned i handlevognen eller telefon for og unngå uønsket oppmerksomhet. Smilte til ei dame i køen tilfeldig i sommer, og plutselig var jeg invitert på trekant med henne og mannen når jeg kom ut av butikken 😅 Anonymkode: 5e260...85d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Del Skrevet 4. november elovine skrev (3 minutter siden): Gjør det! Det var jo slik vi handlet med hverandre før mobilen ble et vitalt organ for oss.. var det? Jeg opplevde ikke dette før ( annet enn på byen / fest ) så for meg er det omvendt. Føler at folk er på Tinder i butikken eller på skogstur nå. Smil = høyresveip eller noe. Anonymkode: 5e260...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Del Skrevet 4. november Så gøy. Mye bedre enn derre appene som er ute og går. Bare å spør. Men ta et nei for et nei. Men er lov å spørre. Jeg hadde blitt smigret hvert fall. Anonymkode: e9e99...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Del Skrevet 4. november Hvis du er "oppegående nok" til å lodde stemningen med litt uskyldig småprat, og så evner å trekke deg hvis du ikke får respons, så ser jeg ikke noe problem med dette. Det som ofte blir feil, er når menn er veldig direkte, ikke leser situasjonen og oppleves som pågående. Da er det ubehagelig. Anonymkode: 7ef98...b0a 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Var på butikken i dag, og fikk helt tilfeldig øyekontakt med en dame som smilte litt til meg. Så ut som en veldig flott dame, kanskje passe alder for meg også. Begynte å tenke litt, "hva om jeg hadde tatt kontakt med henne, spurt om hun var singel, tenk om hun hadde vist seg å bli the love of my life". Men jeg hadde selvfølgelig ikke mot og freidighet til å snakke til henne. Hadde du turt å ta kontakt med noen du så på butikken? Hva hadde du syntes om noen tok kontakt med deg? Anonymkode: 4367e...6ce Hadde nok ikke tatt kontakt selv,men hadde syntes det var koselig om noen tok kontakt med meg 🤩 Anonymkode: ea540...82f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Del Skrevet 4. november Stor pike skrev (22 minutter siden): Å bli tatt kontakt med, hadde jeg tatt som et stort kompliment. Det er trakassering Anonymkode: c4d80...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Del Skrevet 4. november Jeg hadde absolutt ikke tatt kontakt, og jeg hadde avvist noen som tok kontakt slik. Jeg er selv introvert, og jeg passer heller ikke sammen med noen som har høy nok selvtillit og er så frempå at de sjekker opp vilt fremmede på helt unaturlige arenaer. Anonymkode: 7fba8...002 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er trakassering Anonymkode: c4d80...90c Det er ikke trakassering å ta kontakt med fremmede, hvis man respekterer at de avviser deg... Jeg liker ikke bli kontaktet av fremmede, men det er virkelig ikke trakassering.... Anonymkode: 7fba8...002 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er trakassering Anonymkode: c4d80...90c Det er ikke trakassering å snakke til fremmede. Anonymkode: 04e77...3a4 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men det er jo ikke sånn du går frem!!! Ja, det går fint an å ta kontakt med fremmede. Men du stuper ikke rett inn og spør om hun er singel. Du må lære deg å flørte, mann! Du starter en samtale om noe annet. Kanskje en morsom kommentar, kanskje en observasjon. Så ser du om hun responderer. Du merker fort om hun er interessert eller ikke. Så foreslår du en kopp kaffe eller noe. Anonymkode: f47ca...1f3 Yes. Sånn skal det gjøres. 👍😁 Anonymkode: 320d3...23f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #18 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke trakassering å snakke til fremmede. Anonymkode: 04e77...3a4 Kommer jo an på hva man sier da? Det ts beskriver er ikke trakassering, men det oppleves sånn. Hvorfor skal jeg svare fremmede på butikken at jeg er single ? Jeg synes sånn er utrolig ubehagelig, og selv om du hadde vært verdens kjekkeste hadde det ikke blitt noe mer . Anonymkode: 5e260...85d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kommer jo an på hva man sier da? Det ts beskriver er ikke trakassering, men det oppleves sånn. Hvorfor skal jeg svare fremmede på butikken at jeg er single ? Jeg synes sånn er utrolig ubehagelig, og selv om du hadde vært verdens kjekkeste hadde det ikke blitt noe mer . Anonymkode: 5e260...85d At du synes det er ubehagelig gjør det ikke automatisk til trakassering. Anonymkode: 1d893...7d7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #20 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kommer jo an på hva man sier da? Det ts beskriver er ikke trakassering, men det oppleves sånn. Hvorfor skal jeg svare fremmede på butikken at jeg er single ? Jeg synes sånn er utrolig ubehagelig, og selv om du hadde vært verdens kjekkeste hadde det ikke blitt noe mer . Anonymkode: 5e260...85d Hvis man ikke tåler å bli snakket til så må man skjerpe seg. Anonymkode: d1c60...cb3 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå