AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Trenger tips... Anonymkode: a7656...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Tradisjonen tro: genser, flax julekalender og øl Anonymkode: 8487f...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november En strikket jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november Godteri Anonymkode: 8d4a8...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november Baker en kake og går innom og drikker kaffe Anonymkode: 61a93...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november I år blir det en julekalender + øl. Anonymkode: 5ba6c...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneofgreengables Skrevet 5. november #7 Del Skrevet 5. november Julekalender hvert år! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harma Skrevet 5. november #8 Del Skrevet 5. november Ofte klær eller sko som mamma mener han trenger… Selv har han nok av penger og kjøper det han har lyst på, så da kjøper jeg det han trenger 😅😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Del Skrevet 5. november Bruker ikke kjøpe noe spesielt. Kanskje gir en flaske vin, en blomst eller noe sånt - om jeg gir noe. Anonymkode: 33ec3...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5. november #10 Del Skrevet 5. november Far min tenner et lys Svigerfar i år får ny strikkelue med elg. Andre år har han fått- tøfler, genser, middag ut, likør, cd, raggsokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Del Skrevet 5. november Ingenting. Han liker ikke "sløsing" og gaver. Anonymkode: 7524a...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #12 Del Skrevet 5. november Ingenting. Det er halvannen måned til jul, og jeg klarer knapt nok finne julegaver til ham. Sender en melding og sier at jeg er glad i ham. Vi har ikke tradisjon med å feire far/morsdag. Ser på wikipedia at den norske farsdagen ble opprettet etter en idé fra tobakksindustrien. Så det er virkelig en kommersiell markering, noe jeg tar avstand fra. https://no.wikipedia.org/wiki/Farsdag Anonymkode: 3c8da...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #13 Del Skrevet 5. november Ingenting, siden han ikke har bursdag og det ikke er jul. Da vi var små tegnet vi kort, og så lagde mamma kake. Anonymkode: 6a018...63f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november #14 Del Skrevet 5. november Han har alt så da får han det han liker aller best, og det er hjemmebakt brød. Får han det så er han veldig fornøyd 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. november #15 Del Skrevet 5. november En forundringspakke med barberkniver, barberskum, deo, såpe, sjokolade osv. NB! Du må vite hva han bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #16 Del Skrevet 5. november Ingenting, han har jo ikke bursdag! Selv da får han bare en sms med gratulasjon. Anonymkode: 724ca...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candamanda Skrevet 5. november #17 Del Skrevet 5. november Blomster 🌺🌸🌼🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #18 Del Skrevet 5. november Det har jeg faktisk aldri kjøpt noe for. Ikke for morsdag heller. Opphauset skikk bare kreert for at handelsstanden skal tjene penger. Jeg er mor selv, og ingen gir meg noe heller. Mulig det vanket en blomsterbukett i de aller første årene vi var gift, men den skikken døde fort ut fra mannens side. Anonymkode: 71555...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #19 Del Skrevet 5. november Gjør stortsett ikke noe stort utav mor- og farsdag, en liten oppmerksomhet bare. Kjøper noe smått som sokker, smågodt (han elsker det) eller en t-skjorte. I år har han stått på og hjulpet oss masse med nytt hus, fordi han selv har ønsket. Men tenker jeg må finne på en litt større ting i år. Vet ikke hva enda. Og så tenker jeg det blir en ekstra stor julegave i år. Må bare finne ut hva. Anonymkode: 33828...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #20 Del Skrevet 5. november Et sudoku-hefte kanskje, hvis jeg er der. Ellers ringer jeg. Anonymkode: 0d7c8...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå