AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #41 Del Skrevet 4. november 2024 Det kan godt hende at denne fyren er fornøyde med å ikke ha egne barn? Jeg syntes det er lite logisk å hevde at han ikke vil ha barn , samtidig som han bruker sitt liv og ressurser på å fostre opp en annen manns barn. Ikke kan han leve som en singel ungkar med festing, turer, biler osv. Han må jo tilpasse seg familiens rytme og leve som han er far...(plastikkpappa) Nå er jeg rundt 50år og mann. Jeg har kompiser som ble sammen med "voksne" alenemødre , ferdig med barn. I begynnelsen var det nok er grei løsning, trivelig dame og regelmessig sex var bedre enn alene med høyrehanda en periode. Så gikk det noen mnd, etterhvert år, så ble han plutselig gammel. Og sånn gikk det. Barna er ikke hans, barnebarna er en annen mann sin og blir det slutt med dama sitter han alene igjen uten barn, dame eller penger.(som har gått med til å støtte mor). Jeg forstår at det "bare ble sånn" uten at det ikke var planlagt, men er glad det ikke er meg... Håper han ihvertfall får mye variert sex i bøtter og spann ut av denne dealen. Det har han fortjent. Anonymkode: 14777...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #42 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan godt hende at denne fyren er fornøyde med å ikke ha egne barn? Jeg syntes det er lite logisk å hevde at han ikke vil ha barn , samtidig som han bruker sitt liv og ressurser på å fostre opp en annen manns barn. Ikke kan han leve som en singel ungkar med festing, turer, biler osv. Han må jo tilpasse seg familiens rytme og leve som han er far...(plastikkpappa) Nå er jeg rundt 50år og mann. Jeg har kompiser som ble sammen med "voksne" alenemødre , ferdig med barn. I begynnelsen var det nok er grei løsning, trivelig dame og regelmessig sex var bedre enn alene med høyrehanda en periode. Så gikk det noen mnd, etterhvert år, så ble han plutselig gammel. Og sånn gikk det. Barna er ikke hans, barnebarna er en annen mann sin og blir det slutt med dama sitter han alene igjen uten barn, dame eller penger.(som har gått med til å støtte mor). Jeg forstår at det "bare ble sånn" uten at det ikke var planlagt, men er glad det ikke er meg... Håper han ihvertfall får mye variert sex i bøtter og spann ut av denne dealen. Det har han fortjent. Anonymkode: 14777...315 Han får? For meg er sex en felles greie og jeg elsker sex. Nå blir ikke vårt forhold helt A4, for det er sanakk om å være særboere og 2 timer avstand. Jeg forventer heller ikke at en mann skal ta ansvar for barna mine, men ønsker seff at han ønsker være sammen med oss innimellom. Han skal seff fortsette med å ha sine venner å sine ting å det samme skal jeg😊 Anonymkode: 89432...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #43 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kan godt hende at denne fyren er fornøyde med å ikke ha egne barn? Jeg syntes det er lite logisk å hevde at han ikke vil ha barn , samtidig som han bruker sitt liv og ressurser på å fostre opp en annen manns barn. Ikke kan han leve som en singel ungkar med festing, turer, biler osv. Han må jo tilpasse seg familiens rytme og leve som han er far...(plastikkpappa) Nå er jeg rundt 50år og mann. Jeg har kompiser som ble sammen med "voksne" alenemødre , ferdig med barn. I begynnelsen var det nok er grei løsning, trivelig dame og regelmessig sex var bedre enn alene med høyrehanda en periode. Så gikk det noen mnd, etterhvert år, så ble han plutselig gammel. Og sånn gikk det. Barna er ikke hans, barnebarna er en annen mann sin og blir det slutt med dama sitter han alene igjen uten barn, dame eller penger.(som har gått med til å støtte mor). Jeg forstår at det "bare ble sånn" uten at det ikke var planlagt, men er glad det ikke er meg... Håper han ihvertfall får mye variert sex i bøtter og spann ut av denne dealen. Det har han fortjent. Anonymkode: 14777...315 Selv om det ikke er logisk for deg, så kan det være logisk for andre. Det finnes jo drøssevis av steforeldre der ute, der er ikke som om det er noe unormalt. Og hvorfor skal han leve som singel hvis han har kjæreste? Det er nu enda mindre logisk. Anonymkode: c41e8...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #44 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Selv om det ikke er logisk for deg, så kan det være logisk for andre. Det finnes jo drøssevis av steforeldre der ute, der er ikke som om det er noe unormalt. Og hvorfor skal han leve som singel hvis han har kjæreste? Det er nu enda mindre logisk. Anonymkode: c41e8...709 Han får ikke selvrealisert som andre uten barn. Han må i praksis leve som en familiefar , uten å være det. Det blir å ofre mye, uten å få noe igjen. Det blir en annen mann som nyter godene av hans innsats. Han blir kjæresten til mamma. Og dør barnløs. Anonymkode: 14777...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #45 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han får ikke selvrealisert som andre uten barn. Han må i praksis leve som en familiefar , uten å være det. Det blir å ofre mye, uten å få noe igjen. Det blir en annen mann som nyter godene av hans innsats. Han blir kjæresten til mamma. Og dør barnløs. Anonymkode: 14777...315 Men da velger han jo dette selv. Han er ikke et offer. Han tvinges ikke til dette. Han står helt fritt til å si at det ikke passer ham. Anonymkode: c41e8...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #46 Del Skrevet 4. november 2024 Du overtenker, mange får aldri lyst på egne barn. Anonymkode: 9edea...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #47 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da velger han jo dette selv. Han er ikke et offer. Han tvinges ikke til dette. Han står helt fritt til å si at det ikke passer ham. Anonymkode: c41e8...709 Ikke alle menn har alle muligheter, for noen så er valget omtrent sånn.. ( ironivarsel big time) Anonymkode: 14777...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #48 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle menn har alle muligheter, for noen så er valget omtrent sånn.. ( ironivarsel big time) Anonymkode: 14777...315 Hun gir ham jo valget. At han ikke vil velge det som er best for han selv, får stå for hans egen regning. Da saboterer han i så fall seg selv, og det er kun hans eget ansvar. Anonymkode: c41e8...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #49 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle menn har alle muligheter, for noen så er valget omtrent sånn.. ( ironivarsel big time) Anonymkode: 14777...315 Han har vært singel i en god del år så ja😅🤷🏼♀️ Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #50 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har vært singel i en god del år så ja😅🤷🏼♀️ Anonymkode: 89432...ec0 Å jeg har ingen problemer med å date andre. Jeg er både slank å trent selv om jeg har flere barn😅 Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #51 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du overtenker, mange får aldri lyst på egne barn. Anonymkode: 9edea...216 Overtenker nok en del ja pga frykten i meg. Jeg har et stort ønske om å dele resten av livet mitt med en mann, selv om vi har ingen garantier her i livet. Jeg har også tenkt det er bedre å være lykkelig med han i 5-10 år enn å ikke ha følelser for noen. Jeg prøver nok også å se etter andre røde flagg pga jeg kan skyve han bort fra meg. Det er ikke enkelt med årene og erfaringene å satse på nytt. Det er mye som skal stemme.. Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå