AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Dette er noe som plager meg. Har møtt en mann og vi klikket med en gang. Jeg har holdt litt tilbake pga han ikke har barn. Han virker oppriktig intressert og forelsket i meg. Jeg har sagt til han at jeg vet ikke om dette er noe jeg kan leve med. Frykten for at han om noen år får lyst på egne barn. Han har sagt om vi to har et godt forhold har ikke han stort behov for å få egne barn. Jeg frykter usikkerhet min vil ligge der pga dette. Han har mange år igjen på seg til å få barn. Er det noen som har vært i samme situasjon? Jeg var fast bestemt på at jeg kun skulle ha en mann som var ferdig med barn, men så er det jammen meg ikke lett å møte noen man får følelser for. Jeg er skeptisk til å gå inn i et forhold pga barna mine. Hadde det bare vært meg, men de vil jo bli knyttet til han også. Anonymkode: 89432...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er noe som plager meg. Har møtt en mann og vi klikket med en gang. Jeg har holdt litt tilbake pga han ikke har barn. Han virker oppriktig intressert og forelsket i meg. Jeg har sagt til han at jeg vet ikke om dette er noe jeg kan leve med. Frykten for at han om noen år får lyst på egne barn. Han har sagt om vi to har et godt forhold har ikke han stort behov for å få egne barn. Jeg frykter usikkerhet min vil ligge der pga dette. Han har mange år igjen på seg til å få barn. Er det noen som har vært i samme situasjon? Jeg var fast bestemt på at jeg kun skulle ha en mann som var ferdig med barn, men så er det jammen meg ikke lett å møte noen man får følelser for. Jeg er skeptisk til å gå inn i et forhold pga barna mine. Hadde det bare vært meg, men de vil jo bli knyttet til han også. Anonymkode: 89432...ec0 Hvor gammel er han da? Menn kan jo få barn omtrent til de dauer av alderdom. Selv har jeg det motsatte problemet. Har ingen egne barn, og ønsker det heller ikke. Vil derfor ikke date damer under ca. 40 år siden det da er mye større risiko for at hun plutselig vil ha barn. Om han er 40+ og sier han ikke trenger egne barn ville jeg tatt ham på ordet. Anonymkode: b5666...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Vær veldig klar på at du er ferdig og at du ikke ønsker å ta den sjansen ifra han om ønsket er der fra hans side . Storebroren min ble sammen med ei dame som ikke ønsket barn. Han elsker henne høyt og han synes det er greit å ikke ha egne barn. Han vil heller være med henne. Jeg ble sammen med en mann som er ferdig med barn. Han har 3 stykker og jeg har 1 barn selv. Hadde jeg blitt sammen med en mann som ikke hadde egne barn så hadde jeg nok fått flere barn. Men når partneren min har egne barn så kjenner jeg at det ble nok med 4 barn i hus ☺️ han var ærlig med at han var sterilisert da vi begynte å date. Så jeg visste godt hva jeg gikk til ☺️ Anonymkode: c1038...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær veldig klar på at du er ferdig og at du ikke ønsker å ta den sjansen ifra han om ønsket er der fra hans side . Storebroren min ble sammen med ei dame som ikke ønsket barn. Han elsker henne høyt og han synes det er greit å ikke ha egne barn. Han vil heller være med henne. Jeg ble sammen med en mann som er ferdig med barn. Han har 3 stykker og jeg har 1 barn selv. Hadde jeg blitt sammen med en mann som ikke hadde egne barn så hadde jeg nok fått flere barn. Men når partneren min har egne barn så kjenner jeg at det ble nok med 4 barn i hus ☺️ han var ærlig med at han var sterilisert da vi begynte å date. Så jeg visste godt hva jeg gikk til ☺️ Anonymkode: c1038...49e Jeg tenker motsatt for ts!. Vær glad du slipper STEBARN👏🏽👏🏽👏🏽 Du vil alltid komme først,og han har masse tid til dine barn og deg. Og du slipper forholde deg til barnemødre osv. Anonymkode: 8d24f...c19 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor gammel er han da? Menn kan jo få barn omtrent til de dauer av alderdom. Selv har jeg det motsatte problemet. Har ingen egne barn, og ønsker det heller ikke. Vil derfor ikke date damer under ca. 40 år siden det da er mye større risiko for at hun plutselig vil ha barn. Om han er 40+ og sier han ikke trenger egne barn ville jeg tatt ham på ordet. Anonymkode: b5666...f78 Han er en god del yngre enn 40 år. Jeg er redd at det han sier nå ang barneønske er pga han liker meg så godt. Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 Du ødelegger hans mulighet til å bli far. Skam deg! Anonymkode: ac39f...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg har barn og er samboer med en som ikke har barn. Jeg var helt tydelig fra dag èn om at flere barn ikke er aktuelt. Så han er hvert fall klar over det. Jeg kan selvsagt ikke styre hans følelser, hvis han en dag vil ha barn likevel, så må det blir med noen andre. Men jeg velger å ikke tenke sånn, for da kan man jo i teorien aldri bli sammen med noen. Vi har vært sammen i snart 7 år, og han er fortsatt like sikker på at han ikke skal ha barn. Anonymkode: c41e8...709 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #8 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker motsatt for ts!. Vær glad du slipper STEBARN👏🏽👏🏽👏🏽 Du vil alltid komme først,og han har masse tid til dine barn og deg. Og du slipper forholde deg til barnemødre osv. Anonymkode: 8d24f...c19 Det er sant og bare et + seff. Jeg har også ikke så mye tid til dateing pga barna og en reisejobb, så han er en tolmodig mann men i startfasen når man er forelsket, er man nok ekstra tolmodig. Jeg er 10 år eldre enn han. Alderen bryr jeg meg ikke om, men at han plutselig skal få et barneønske. Kanskje det er frykten i meg også for å tørre satse som «stopper» meg. Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #9 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ødelegger hans mulighet til å bli far. Skam deg! Anonymkode: ac39f...f63 Han kan velge å få barn med noen andre. Hun trenger virkelig ikke skamme seg, for han vet hva han går inn i hvis hun er tydelig. Anonymkode: c41e8...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #10 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har barn og er samboer med en som ikke har barn. Jeg var helt tydelig fra dag èn om at flere barn ikke er aktuelt. Så han er hvert fall klar over det. Jeg kan selvsagt ikke styre hans følelser, hvis han en dag vil ha barn likevel, så må det blir med noen andre. Men jeg velger å ikke tenke sånn, for da kan man jo i teorien aldri bli sammen med noen. Vi har vært sammen i snart 7 år, og han er fortsatt like sikker på at han ikke skal ha barn. Anonymkode: c41e8...709 Hadde han et ønske om barn før dere ble sammen? Godt å høre det går bra med dere❤️ Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #11 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han kan velge å få barn med noen andre. Hun trenger virkelig ikke skamme seg, for han vet hva han går inn i hvis hun er tydelig. Anonymkode: c41e8...709 Sant! Ja han har tatt valget selv og jeg har også sagt til han at jeg ønsker ikke stå i veien for at han skal bli far om han ønsker seg barn. Det er han som er pådriveren til at vi fortsatt dater.. Anonymkode: 89432...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #12 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde han et ønske om barn før dere ble sammen? Godt å høre det går bra med dere❤️ Anonymkode: 89432...ec0 Jeg tror han var usikker. Men dette var jo noe vi snakket om, og han har jo en stedatter nå. Jeg kan ikke bli gravid igjen, og det er han inneforstått med. Jeg ga ham valget da vi først startet ilag, og han valgte meg. Så det er da noe ❤️ Anonymkode: c41e8...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #13 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ødelegger hans mulighet til å bli far. Skam deg! Anonymkode: ac39f...f63 Skam deg selv! Min partner er 55 år og ville aldri vært sammen med meg om jeg ønsket barn. Har vært sammen i 20 år nå og barn har aldri vært et savn hos noen av oss. Anonymkode: fca48...c9a 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. november 2024 #14 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ødelegger hans mulighet til å bli far. Skam deg! Anonymkode: ac39f...f63 Hva faen er det for kommentar?! Ellers, TS, jeg er litt i samme situasjon. Han sverger på at han vil ha meg og ikke barn. Nå er han godt over 40 da, så man må jo tro at han virkelig har tenkt en edru tanke på dette. Men det er av og til en usikker tanke som biter litt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #15 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sant og bare et + seff. Jeg har også ikke så mye tid til dateing pga barna og en reisejobb, så han er en tolmodig mann men i startfasen når man er forelsket, er man nok ekstra tolmodig. Jeg er 10 år eldre enn han. Alderen bryr jeg meg ikke om, men at han plutselig skal få et barneønske. Kanskje det er frykten i meg også for å tørre satse som «stopper» meg. Anonymkode: 89432...ec0 Meg igjen...Hvor gammel er han da? Hvis han nærmer seg 40 er det safe tenker jeg, og ja kan se bekymringen om han er 25-37 år...ca. Det er klart at det å få egne barn er ikke det samme som få bonusbarn for han heller dessverre,MEN noen er fornøyd med den ordningen og. Anonymkode: 8d24f...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #16 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg igjen...Hvor gammel er han da? Hvis han nærmer seg 40 er det safe tenker jeg, og ja kan se bekymringen om han er 25-37 år...ca. Det er klart at det å få egne barn er ikke det samme som få bonusbarn for han heller dessverre,MEN noen er fornøyd med den ordningen og. Anonymkode: 8d24f...c19 Han er 30.. Han vet om mine bekymringer og som sagt det gjør at jeg holder igjen. Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #17 Del Skrevet 4. november 2024 Stor pike skrev (3 minutter siden): Hva faen er det for kommentar?! Ellers, TS, jeg er litt i samme situasjon. Han sverger på at han vil ha meg og ikke barn. Nå er han godt over 40 da, så man må jo tro at han virkelig har tenkt en edru tanke på dette. Men det er av og til en usikker tanke som biter litt. Har dere vært sammen en stund? Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #18 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er 30.. Han vet om mine bekymringer og som sagt det gjør at jeg holder igjen. Anonymkode: 89432...ec0 Hva sier han når dere snakker om dette? Min samboer var 30 han også da vi ble sammen. Jeg kan skjønne at man trenger tid på å tenke over det, men hvis han sier at han er sikker, og at han vil være med deg, så har du egentlig ikke noe alternativ enn å stole på det. Eller, jo. Du kan også la han gå hvis du er usikker, men det er jo trist. Anonymkode: c41e8...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #19 Del Skrevet 4. november 2024 Hvis du stoler at han ikke er moden og voksen nok til å ta egne valg og stå for de, så er det litt rart at du samtidig mener han er voksen nok til å være stefar til ditt barn... Anonymkode: 2ace3...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #20 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva sier han når dere snakker om dette? Min samboer var 30 han også da vi ble sammen. Jeg kan skjønne at man trenger tid på å tenke over det, men hvis han sier at han er sikker, og at han vil være med deg, så har du egentlig ikke noe alternativ enn å stole på det. Eller, jo. Du kan også la han gå hvis du er usikker, men det er jo trist. Anonymkode: c41e8...709 Det er sant, men det er fortsatt tidlig. Vi møttes i sommer, men ja trist når vi ellers passer så godt sammen og jeg kan se for meg at han blir en god bonusfar. Anonymkode: 89432...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå