AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Jeg er helt fra meg. Katten vår har ikke kommet inn i dag og har aldri vært ute så lenge før. Har vært ute 20 ganger i dag og leita og ropt, men hun kommer ikke. Har ringt på hos naboer som har sjekka garasjene og bodene sine men ingenting. Nå er det mørkt og jeg frykter det verste. Er så redd hun sitter fast et sted eller er skadet. Ser for meg at hun har det vondt og ikke klarer å komme seg noe sted. Noen som har noen tips eller trøstende ord? 😢 Anonymkode: 967fe...4d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Ta med deg en lommelykt og en pose med godis. Gå rundt og lys opp i trær og under busker. Rist på posen innimellom mens du roper på pus. Anonymkode: 18382...b24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november Har du kattedo så sett ut den. Ut å lete, og når det er mørkt er det bedre, da katter ofte gjemmer seg og ligger i ro på dagtid. Lommekykt er lurt,nsom skrevet over, da øynene reflekterer. Lytt ved garasjer og lignende, er kanskje stengt inne. Heng opp lapper om det er en skole i nærheten. Barn er ofte opptatt av dyr og mer oppmerksomme. Er forferdelig når sånt skjer og jeg krysser fingrene. Kom gjerne med en oppdatering. Anonymkode: 7a878...194 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november Del også på den lokale fb siden. For eksempel en selgeside Anonymkode: a6a4a...c93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november Tusen takk dere. Har gjort alt dere har skrevet. Så da er det bare å vente og evnt. leite mer. 😔 TS Anonymkode: 967fe...4d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november Denne oversikten er veldig grei når katten ikke kommer hjem, https://www.potesporihjertet.no/savnet Anonymkode: 256e6...418 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Del Skrevet 5. november Har katten kommet til rette? Anonymkode: 7a878...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Del Skrevet 5. november Håper pus kommer hjem. Min var borte i tre uker, han hadde krysset en elv og fant ikke veien tilbake. Anonymkode: cf7de...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå