AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Har en labrador valp på 5 måneder som vi lurer på kan gå to turer ila en dag. 20 min morgen og 20 min kveld. Eller holder det med kun 20 min ila en dag? Anonymkode: f2bbe...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden En valp skal ikke ha vanlig tur. Man måler ikke tur med valper i hverken antall meter eller minutter, men i antall inntrykk. Hvis dere tusler rundt i skogen, ikke treffer noen og tar lange pauser, så kan dere være ute i et par timer. Hvis dere hilser på to ulike hunder, treffer tre ulike mennesker og barn, ser masse trafikk og lyder, så kan 10 minutter være nok. Det viktige nå er miljøtrening og sosialisering, ikke antall meter eller minutter ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Som Tabris sier, så skal ikke valper aktiviseres for mosjonen sin skyld, men de skal få utfolde seg og oppleve i eget tempo ute. Men jeg synes 20 minutter èn gang om dagen for en valp på 5 måneder hørtes lite ut! Jeg kunne fint være ute èn times tid om gangen med min valp på den alderen, men da gikk vi ikke langt. Surret litt rundt i nabolaget og observerte eller snuste rundt i skog og mark. Anonymkode: 9585f...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå