AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg begynte i ny jobb 1. september og fikk før helga vite at de har adventskalender hvert år. Alle kjøper to pakker til ca 100 kr hver, også trekkes det en-to pakke hver dag. De fleste på arbeidsplassen er damer 50+. Selv er jeg 25. Noen som har forslag til innhold i pakkene? 🤶🎁 Anonymkode: eea12...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Sjokolade, julesnop, god te, god kaffe, julesokker, Decubal lips and dry spot balm, håndkrem, liten paraply, refleksbånd, Burt´s Bees Lemon Butter Cuticle Creme. Eller en miniflaske portvin om du vet at alle synes det er greit med alkohol. Det er veldig digg til julekaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Håndkrem, duftlys, konfekt, badesalt, eplejuice fra polet, gaveppse med te og brente mandler eller lignende. Anonymkode: 90e21...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden IKKE alkohol. Det er mange som sliter med alkohol uten at de har følt behov for å dele det med alle kollegaer. Anonymkode: 90e21...dfb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden https://sostrenegrene.com/no/produkter/jul/julepynt/dekorativt-tre-p-1d929f0c?variant=518146-002&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA_qG5BhDTARIsAA0UHSJFaUUDfvX4YGietWjMw9ZnV7rOlqW-6YRh0458tzM79qdSL1YZTqwaAkvkEALw_wcB En sånn + en pakke te blir ca 100 kr. Ellers kan du gå i en konfektbutikk og kjøpe en liten pakke konfekt for en hundrings. Anonymkode: dc3a8...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): IKKE alkohol. Det er mange som sliter med alkohol uten at de har følt behov for å dele det med alle kollegaer. Anonymkode: 90e21...dfb Og så er det ikke alle som liker eller tåler det andre kjøper heller.. Jeg fikk juleøl (og bare det) i min kalenderpakke og tåler ikke øl engang. Ikke liker jeg øl heller forøvrig. Så man bør selvsagt tenke på om det er noen som har allergier blant kollegene sine og ta hensyn til det og mtp det man kjøper. Anonymkode: dc3a8...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ville kjøpt noe ALLE som oftest bruker. Ser noen nevner badesalt og duftlys. Men ikke alle har badekar og det å like duftlys er ofte individuelt. Jeg ville kjøpt et par fine kubbelys eller en pakke fine stearinlys sammen med en pakke servietter. Kanskje med vintermotiv eller noe som også passer etter jul. Eller en god olivenolje, smakstilsatte oljer, godt krydder, god kaffe og te. Anonymkode: bcd5b...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): IKKE alkohol. Det er mange som sliter med alkohol uten at de har følt behov for å dele det med alle kollegaer. Anonymkode: 90e21...dfb Enig. Arbeidsplassen bør være et alkoholfritt miljø. Jeg ville gått for noe de fleste setter pris på eller bruker. Veldig mange slike ting er myntet på kvinner. Gå for noe spiselig/drikkelig eller f.eks. hansker, lue, skjerf, reflekser, kinogavekort e.l. så er det større sjanse for å treffe flest mulig. Ingen mann setter pris på kubbelys eller servietter. Anonymkode: 08d8a...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Julekaffe, Flaxlodd, refleks Anonymkode: 15b7a...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg ville kjøpt noe ALLE som oftest bruker. Ser noen nevner badesalt og duftlys. Men ikke alle har badekar og det å like duftlys er ofte individuelt. Jeg ville kjøpt et par fine kubbelys eller en pakke fine stearinlys sammen med en pakke servietter. Kanskje med vintermotiv eller noe som også passer etter jul. Eller en god olivenolje, smakstilsatte oljer, godt krydder, god kaffe og te. Anonymkode: bcd5b...bef Og igjen, mange bruker ikke levende lys. Jeg tenker at det er risikoen man tar når man er med på kallender, og man kan eventuelt gi bort videre. Men alkohol burde være no-go, man vet aldri hva folk sliter med, og kanskje akkurat den vinen eller ølen i førjulstiden er det som får noen til å havne utpå igjen. Alle burde få velge om de ønsker å bli eksponert for alkohol, og alle burde ha rett på et rusfritt arbeidsmiljø. Anonymkode: 90e21...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Hva med å bare spørre på jobben hva de har pleid å ha i kalenderen? Ikke stress for mye med at det må være ting som passer perfekt til absolutt alle på jobben din. Folk er så forskjellige at det er bortimot umulig. Anonymkode: 867c8...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Jeg blir faen meg grinchen selv når jeg får en julekopp, julete, håndkrem med parfyme eller et fu**ings kubbelys. Sorry altså. Men kjøp SJOKOLADE. Ikke noe annet skrot. Jeg har julepynt på kontoret pga hemmelig nisse. Ingen trenger julepynt på kontoret. Anonymkode: f11c4...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå