Gå til innhold

Er der mulig å være utro og lyve, holde partneren i mørket over lang periode?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kunne vel bare skrevet "folk" her, dette gjøres jo av begge kjønn. 

Anonymkode: 036d3...172

Nei. 

Menn er nok utro og blir fersket som oftest. Kvinner derimot evner å holde det skjult lenge eller for alltid. Ofte forteller de ikke om det til sine beste venninner. Evidens på feltet viser også at kvinner ikke selvrapporterer riktig når det gjelder emnet. 

Anonymkode: ee84e...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. 

Menn er nok utro og blir fersket som oftest. Kvinner derimot evner å holde det skjult lenge eller for alltid. Ofte forteller de ikke om det til sine beste venninner. Evidens på feltet viser også at kvinner ikke selvrapporterer riktig når det gjelder emnet. 

Okei, så menn klarer verken å skjule det eller avsløre det? Intelligent gjeng. 

Anonymkode: 036d3...172

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig. 
Jeg har vært i forhold med en i 3 år og det kom plutselig frem at han har samboer som han har vært sammen med i 15 år. Denne mannen er så syk at de gangene jeg har vært hos han har han ryddet vekk alt hennes, jeg har virkelig ikke sett noe spor til at det bor en kvinne der. Jeg har også fått bruke telefonen hans som jeg vil, viser seg nå at han har «ryddet» på telefonen før hver gang vi har vært sammen også. 

Anonymkode: a3c31...f2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. 

Tja, eg veit om kvinner som har vore utro og blitt oppdaga, har vel meir med kor utspekulerte dei utro individa er enn kva kjønn dei har

Anonymkode: d755a...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...