AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er det mulig at en mann i forhold er utro overalt, fortsatt kommer hjem til son kone og holder henne totalt i blinde? Lage en illusjon om kjærlighet og lyver godt? Samtidig preike mye om viktigheten til trofasthet og hun skjønner ingenting? Eller blir de fleste tatt? Anonymkode: 2f63f...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Selvsagt, det er mange som er utro i årevis. Anonymkode: d7b7f...945 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Ja det finnes sørgelig mange slike historier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Ja. Min exmann var utro mot meg i over 4 år før jeg skjønte det. Anonymkode: dfe1a...712 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Det er kjempeutbredt. Store mørke tall. Min venninne ble bedratt i over 4 år og vi er flere som ikke skjønner hvordan han fikk det til siden de levde såpass oppå hverandre. De gjorde alt sammen og likevel har han klart å møte en annen kvinne regelmessig for sex og kjæreste-dates. Men de fikk det nå til og det finnes bilder som beviser det utover enhver tvil. Tragisk at det er sånn. Igjen, jeg er fremdeles fascinert over hvordan han i det hele tatt klarte å få det til og holde det skjult så lenge. Anonymkode: f61f5...28b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Jeg tror det alltid finnes tegn. Men man må se etter dem, og det gjør man jo ikke om man har tillit og tror på forholdet. Anonymkode: d1e35...a94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kjempeutbredt. Store mørke tall. Min venninne ble bedratt i over 4 år og vi er flere som ikke skjønner hvordan han fikk det til siden de levde såpass oppå hverandre. De gjorde alt sammen og likevel har han klart å møte en annen kvinne regelmessig for sex og kjæreste-dates. Men de fikk det nå til og det finnes bilder som beviser det utover enhver tvil. Tragisk at det er sånn. Igjen, jeg er fremdeles fascinert over hvordan han i det hele tatt klarte å få det til og holde det skjult så lenge. Anonymkode: f61f5...28b Ble avslørt til slutt da? Anonymkode: 2f63f...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Ja det er fullt mulig...Det har jeg opplevd selv. Det er jeg ganske sikker på. Han ville aldri ha innrømt det, men jeg tror det jeg tror kjenner jeg... Jeg har vært altfor snill tidligere...Så tenker jeg at man kommer lengst med å være snill jeg da. Det tror jeg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det mulig at en mann i forhold er utro overalt, fortsatt kommer hjem til son kone og holder henne totalt i blinde? Lage en illusjon om kjærlighet og lyver godt? Samtidig preike mye om viktigheten til trofasthet og hun skjønner ingenting? Eller blir de fleste tatt? Anonymkode: 2f63f...ab8 Ja, det er fullt mulig. Anonymkode: 27eb2...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Ja, dessverre. Mange elsker tanken på hvor forbudt det er, og det blir til en spennende lek hvor godt de klarer å snike rundt og skjule spor osv. Når man har vokst seg moden nok til å forstå hvor omfattende skaden av utroskap faktisk er, så er det helt vanvittig å se hvordan mange er villig til å ofre helsen til den man elsker. Det setter vonde spor for resten av livet. Anonymkode: deaaa...3f8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ble avslørt til slutt da? Anonymkode: 2f63f...ab8 Ja, han ble avslørt fordi hun til slutt klarte å få tak i telefonen hans uten at låsen hadde rukket å bli aktivert på nytt. Gikk gjennom alt av apper etter at hun fant suspekte sms-meldinger. Æsj, æsj, æsj. Hun andre visste at han allerede hadde kjæreste, bare sånn at vi ikke går rundt og er helt naive om at andre kvinner alltid kommer til å si ifra. Anonymkode: f61f5...28b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, han ble avslørt fordi hun til slutt klarte å få tak i telefonen hans uten at låsen hadde rukket å bli aktivert på nytt. Gikk gjennom alt av apper etter at hun fant suspekte sms-meldinger. Æsj, æsj, æsj. Hun andre visste at han allerede hadde kjæreste, bare sånn at vi ikke går rundt og er helt naive om at andre kvinner alltid kommer til å si ifra. Anonymkode: f61f5...28b Ikke rart folk er paranoide. Jeg så aldri gjennom telefonen eller ipadden til exen, mistenkte sjelden noe, men da hadde han alltid en forklaring. Følte aldri behov for å snoke. Men nå i ettertid tenker jeg jeg har kanskje vært naiv. Anonymkode: 2f63f...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er en sånn mann. Jeg er gift og har barn, men har vært utro i ca 15/20 år. Jeg har hatt flere elskerinner og flørter. Alle mine elskerinner har vært klar over at de kun er et leketøy, men min kone vet ingenting. Jeg har hatt sex med ca 25 mennesker, og flere av de mange mange ganger, i perioder kanskje hver dag. Jeg kan «alt» om dette, og vet at det oppleves som skryt. Det er i grunn heller en falitterklæring på min udugelighet som mann og ektemann. Jeg er et forferdelig menneske, men det har ikke gitt konsekvenser, kun spenning og opplevelser, og da er det umulig å stoppe! Jeg kan gi tips på hvordan man opplever dette som kvinnen / konen i forholdet. Trolig vil mannen lage seg en litt drøy virkelighet med mange akutte hendelser, være stresset og late som at alt hele tiden er på kanten på jobb. På den måten skjuler man nervøsitet, engasjement, rush og usikkerhet. I tillegg må man rote til økonomien slik at ingen egentlig vet hva du tjener eller har av penger. Gjerne måne bort penger, investeringer osv og dette er selvsagt bare løgn. Vipps har du en uoversiktlig hverdag, uoversiktlig økonomi og all verdens mulighet til å holde på. Mest sannsynlig oppfatter man en slik mann som glemsk, ufokusert, lite interessert osv. Det er feil, men han bruker kreftene på å skjule spor, holde fasaden osv. Dette koster så mye innsats så mest sannsynlig går det også dårlig på jobb. Hjemme er han sliten og hjelper ikke til. Han er kanskje ofte på reiser, fest og aktiviteter ifm jobb. Kollegaer vil jo så gjerne at han skal være med…I realiteten ligger han på et hotellrom å blir sugd av ei dame han har funnet på en digital plattform for kåte løse mennesker… Alt er mulig om man gir det litt innsats!! Jeg kan likevel si at det ødelegger deg som menneske. Det er som å være skjult rusmisbruker. Det er bare krevende, vanskelig og til slutt mer slitsomt enn spennnende.. Jeg har feks vært i kontakt med krisesenter, avhengighetstelefoner osv, men ikke klart å slutte. Livet mitt er en katastrofe og innvendig er jeg ødelagt. Utad har jeg en vakker kone, en super fasade og er en vellykket forretningsmann Anbefaler ingen å leve dette livet. Man kan jo aldri fortelle det til noen så på en måte er det også helt verdiløst! Lev heller et rent, ærlig og godt liv Anonymkode: feabc...ab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Med mindre man er sosiopat, så er det umulig å ikke bli preget av en slik hemmelighet med tiden Anonymkode: c3b6e...650 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke rart folk er paranoide. Jeg så aldri gjennom telefonen eller ipadden til exen, mistenkte sjelden noe, men da hadde han alltid en forklaring. Følte aldri behov for å snoke. Men nå i ettertid tenker jeg jeg har kanskje vært naiv. Anonymkode: 2f63f...ab8 Jeg snoker i typens telefon én gang hver 1-3 måned ca. Så får folk bare tenke sitt om meg. Det skjer ikke at jeg er sammen med en mann i flere år bare for å oppdage at forholdet egentlig er dyrket på løgn. Tenk litt etter da, det er 4 år hun ga av livet sitt. 4 bortkasta år som hun aldri får tilbake. Not happening with me ☝️ Anonymkode: f61f5...28b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Selvfølgelig er det mulig. Det er ikke så vanskelig å skjule spor eller bevis, hvis man går all in for det. Men nå er utroskap i seg selv moralsk forkastelig, som kan føre til alvorlige konsekvenser. Anonymkode: aab22...b75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg snoker i typens telefon én gang hver 1-3 måned ca. Så får folk bare tenke sitt om meg. Det skjer ikke at jeg er sammen med en mann i flere år bare for å oppdage at forholdet egentlig er dyrket på løgn. Tenk litt etter da, det er 4 år hun ga av livet sitt. 4 bortkasta år som hun aldri får tilbake. Not happening with me ☝️ Anonymkode: f61f5...28b Altså, man er jo bare dum-naiv hvis man ikke snoker en gang i blant. Det er helt vanlig i min gjeng i hvert fall. Nettopp pga. det du påpeker her med tid. Mye vanskeligere etter at fingeravtrykk og ansiktsgjenkjenning ble rullet ut, men likevel overkommelig hvis man er litt flink etter leggetid. Anonymkode: 549b0...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er en sånn mann. Jeg er gift og har barn, men har vært utro i ca 15/20 år. Jeg har hatt flere elskerinner og flørter. Alle mine elskerinner har vært klar over at de kun er et leketøy, men min kone vet ingenting. Jeg har hatt sex med ca 25 mennesker, og flere av de mange mange ganger, i perioder kanskje hver dag. Jeg kan «alt» om dette, og vet at det oppleves som skryt. Det er i grunn heller en falitterklæring på min udugelighet som mann og ektemann. Jeg er et forferdelig menneske, men det har ikke gitt konsekvenser, kun spenning og opplevelser, og da er det umulig å stoppe! Jeg kan gi tips på hvordan man opplever dette som kvinnen / konen i forholdet. Trolig vil mannen lage seg en litt drøy virkelighet med mange akutte hendelser, være stresset og late som at alt hele tiden er på kanten på jobb. På den måten skjuler man nervøsitet, engasjement, rush og usikkerhet. I tillegg må man rote til økonomien slik at ingen egentlig vet hva du tjener eller har av penger. Gjerne måne bort penger, investeringer osv og dette er selvsagt bare løgn. Vipps har du en uoversiktlig hverdag, uoversiktlig økonomi og all verdens mulighet til å holde på. Mest sannsynlig oppfatter man en slik mann som glemsk, ufokusert, lite interessert osv. Det er feil, men han bruker kreftene på å skjule spor, holde fasaden osv. Dette koster så mye innsats så mest sannsynlig går det også dårlig på jobb. Hjemme er han sliten og hjelper ikke til. Han er kanskje ofte på reiser, fest og aktiviteter ifm jobb. Kollegaer vil jo så gjerne at han skal være med…I realiteten ligger han på et hotellrom å blir sugd av ei dame han har funnet på en digital plattform for kåte løse mennesker… Alt er mulig om man gir det litt innsats!! Jeg kan likevel si at det ødelegger deg som menneske. Det er som å være skjult rusmisbruker. Det er bare krevende, vanskelig og til slutt mer slitsomt enn spennnende.. Jeg har feks vært i kontakt med krisesenter, avhengighetstelefoner osv, men ikke klart å slutte. Livet mitt er en katastrofe og innvendig er jeg ødelagt. Utad har jeg en vakker kone, en super fasade og er en vellykket forretningsmann Anbefaler ingen å leve dette livet. Man kan jo aldri fortelle det til noen så på en måte er det også helt verdiløst! Lev heller et rent, ærlig og godt liv Anonymkode: feabc...ab6 Exen var alltid stressa med jobb, brukte nesten hele livet på jobb. Hvis jeg krevde noe mer, ga han meg dårlig samvittighet ved å bli sint og forklare meg at " jeg er som et barn" eller "dum" hvis jeg ikke skjønner at jobben hans er krevende og at han var den som tjener mest penger. Ville jeg at vi skulle være fattige? Likevel var han super gjerrig og fortalte meg på en annen hånd hvor fattige vi er. Viste meg aldri hva han hadde på kontoen. Jeg har begynt å tro han har levd dobbelt liv... men kanskje han var bare stresset gjerrig og opptatt.. Anonymkode: 2f63f...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg snoker i typens telefon én gang hver 1-3 måned ca. Så får folk bare tenke sitt om meg. Det skjer ikke at jeg er sammen med en mann i flere år bare for å oppdage at forholdet egentlig er dyrket på løgn. Tenk litt etter da, det er 4 år hun ga av livet sitt. 4 bortkasta år som hun aldri får tilbake. Not happening with me ☝️ Anonymkode: f61f5...28b Shit. Merker at jeg bør ta en sjekk nå. Prøve å lure den med meg inn på badet når jeg skal bytte spotify-sang på telefon hans. Æææ, fader ass. Jævla menn. Anonymkode: cbf36...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Nå ble det mye fokus på utro menn. Jeg har flere historier der også kvinner har vært utro. Både med meg og kompiser rundt om. Jeg tror at de også kan være bedre på å skjule dette over tid. Anonymkode: ecb79...5b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå