Fjellmannover190 Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november (endret) Jeg har fått spørsmål fra flere om å legge de til på snap, og det kan være helt naturlig da de er en del av mitt nettverk. Men så er det er par som også har sendt meg hyggelige snapper utover stories, og har svart på mine. Det har vært helt uskyldig, men jeg føler også at det kan være en invitasjon for at jeg skal ta initiativ. Er det noen som har forslag på morsomme isbrytere(icebreakers), noe med dobbelt betyding eller annet som gir de jeg snapper med mulighet til å både vri det mot noe mer eller vri det over til kun humor? (Jeg er mann i 40 årene, og skal prate med damer på rundt samme alder) Endret 4. november av Fjellmannover190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Tror menn liker damer som ikke tar seg selv så høytidelig. Jeg gjør mye narr av meg selv. Det syns jeg er morsomt 😂. For meg er det viktig at han har en humoristisk sans. Det er det ikke alle som har. Humorklipp fra youtube syns jeg er gøy 🥳🥳🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 4. november Forfatter #3 Del Skrevet 4. november Irak skrev (4 minutter siden): Tror menn liker damer som ikke tar seg selv så høytidelig. Jeg gjør mye narr av meg selv. Det syns jeg er morsomt 😂. For meg er det viktig at han har en humoristisk sans. Det er det ikke alle som har. Humorklipp fra youtube syns jeg er gøy 🥳🥳🥳. Takk for det! Og jeg har stort sett fått svar på humormeldingene! Men bare emojis! Men må prøve å vri det mot: "blir du med på en kaffe, glass vin" (vet ikke om de er single, og vil ikke fremstå som desperat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november Fjellmannover190 skrev (Akkurat nå): Takk for det! Og jeg har stort sett fått svar på humormeldingene! Men bare emojis! Men må prøve å vri det mot: "blir du med på en kaffe, glass vin" (vet ikke om de er single, og vil ikke fremstå som desperat) Er jo bare å spørre. Sier de nei så er det ikke noe mer å lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november Støtter den om at du faktisk bare kan spørre rett ut, etter at dere har hatt noe dialog, spesielt hvis det er de som tar tak i noe i din story e.l. Det viser interesse. Betyr dog ikke nødvendigvis at de er single da, men det er jo uansett bare hyggelig å bli spurt. Men om de er i nettverket ditt og du vet navn så kan man ofte finne ut om de er single også. Sjekk om de har sivilstatus på FB, evt søk opp bostedsadresse og se om de står alene på adressen eller som eier. Vi kvinner gjør sånt hele tiden, da det dessverre er en god del menn på sjekker'n som absolutt ikke er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå