Gå til innhold

Eneggede tvillinger på skolen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ha kort hår på den ene og langt på den andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 7.57):

Fikk du ikke vite det under svangerskapet? Har tvillinger selv og de var veldig interessert i om det var en eller to eggede pga komplikasjoner som kan oppstå.

Anonymkode: 4674f...a0e

De delte ingenting i livmoren, konkluderte at de var DCDA-tvillinger, tror de mente at de hadde hver sin morkake også, men husker ikke helt. Den type tvillinger med minst risiko for komplikasjoner, og som oftest laget av to forskjellige egg. Men så er det noen eneggede der egget deler seg såpass tidlig at de får "hver sitt" av alt. Per nå er våre veldig like, men gjenstår å se hvordan det utvikler seg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli ansiktstatoveringer.

Neida. Joda. Altså, som mange sier - det har ingenting å si hvor lenge dere føler "det er OK" at folk ikke ser forskjell. Folk ser ikke forskjell. Det enkleste er å kjøre på med sveis og klesstil. 

Anonymkode: 50e33...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (På 4.11.2024 den 17.12):

Var lærer for to tvillingjenter i 4 år, men lærte ALDRI å se forskjell på dem! Veldig frustrerende for meg,  men de syntes det var morsomt.  De ble satt i hver sin klasse, og jeg visste selvfølgelig hvem som gikk i hvilken klasse, men hvis jeg så dem i skolegården eller i gangen, så jeg ikke hvem som var hvem.  

Jeg jobbet noen år i en klasse med et enegget tvillingpar. De var kliss like. Jeg var ikke kontaktlærer, men kontaktlærer slet også med å se forskjell. Ungene brukte briller og dene ene hadde blått mønster på brillene og den andre grønne. De syns det var kjempegøy å bytte briller for å lure de andre. Det var helt umulig å se forskjell! 

Men ja, ts bør gjøre noe sånt som å gi guttene ulik sveis eller noe sånt. Noen er bare helt kliss like!

Anonymkode: f4147...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...