AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette så jeg etter hos min eks. Foreldrene hans var fornuftige ressurssterke folk og foreldre med gode verdier. Vi var unge da vi møttes og da var han «en av familien sin». Men så skjedde det ting i livet hans, han nådde ikke opp til målene deres og rotet det til. Begynte å ta avstand for alt de sto for og har bare fortsatt å rote det til for seg selv. Men ja, i de fleste tilfeller vil det nok være en god indikator. Anonymkode: 1bce9...b1c Garantier har man ikke, nei. Men reagerer litt på dette med "nådde målene deres", både i mitt og mannens barndomshjem var/er det takhøyde og omsorg, og heiagjeng - ikke krav. Jeg fant en som var fra en familie som minnet mye om min. Og 20 år senere er vi der selv, trekker lasset sammen, mye kjærlighet, og like verdier. Anonymkode: cab64...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Synes det er litt merkelig å snu så om etter at dere blir kjærester, for det er jo naturlig å spise en del sammen og lignende, og at han plutselig snur helt om til junk og insisterer på godteri når det ikke har hatt en stor plass tidligere? Anonymkode: 17f7e...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå