Adrenalina1 Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg trener tung styrke. Til utmattelse hver gang. Det jeg lurer på er om det er lurt eller nødvendig å trene til utmattelse hver gang. Trener fullkropp 3 ganger i uka.Har trent i overkant av 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10 timer siden Forfatter #2 Del Skrevet 10 timer siden Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Nei det er verken nødvendig eller lurt. Del inn uken, en lett trening, to medium og en svintung. Anonymkode: 8e57e...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Adrenalina1 skrev (7 timer siden): Jeg trener tung styrke. Til utmattelse hver gang. Det jeg lurer på er om det er lurt eller nødvendig å trene til utmattelse hver gang. Trener fullkropp 3 ganger i uka.Har trent i overkant av 3 år. Du bør ikke trene til utmattelse hver gang hvis målet er å bygge muskler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 10 timer siden Grüner skrev (Akkurat nå): Du bør ikke trene til utmattelse hver gang hvis målet er å bygge muskler. Takk for svar. Ja,målet er å bygge muskler og å bli sterk selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Adrenalina1 skrev (7 timer siden): Jeg trener tung styrke. Til utmattelse hver gang. Det jeg lurer på er om det er lurt eller nødvendig å trene til utmattelse hver gang. Trener fullkropp 3 ganger i uka.Har trent i overkant av 3 år. Hva er målet: muskelvekst eller styrke? For å jobbe med maksimal styrke skal du faktisk ikke trene til utmattelse særlig ofte, du skal helst ha 1-2 reps i reserve i alle settene (dvs at du kunne klart 2 reps til) For muskelvekst benyttes oftere litt lavere vekt og flere reps. Det på jobbe opp mot muskulær utmattelse er mer avgjørende. Men må sees i sammenheng med evnen til å restituere mellom hver økt. Ved maksimal styrketrening og utmattelse, er det ikke bare musklene med.også nervesystemet som blir utmattet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden For nybegynnere er det greit. Etter tre år burde du begynne splitte opp. Fullkropp vil nok ikke ha så mye hensikt. Maten må jo også såklart være på plass. Anonymkode: 0e130...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For nybegynnere er det greit. Etter tre år burde du begynne splitte opp. Fullkropp vil nok ikke ha så mye hensikt. Maten må jo også såklart være på plass. Anonymkode: 0e130...080 Hvorfor har ikke fullkropp så mye hensikt? Høres merkelig ut. Jeg trener cardio 3 ganger i uka og styrke 3 ganger i uka. Og det akter jeg å fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 4 minutter siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 minutter siden Lill3My skrev (10 timer siden): Hva er målet: muskelvekst eller styrke? For å jobbe med maksimal styrke skal du faktisk ikke trene til utmattelse særlig ofte, du skal helst ha 1-2 reps i reserve i alle settene (dvs at du kunne klart 2 reps til) For muskelvekst benyttes oftere litt lavere vekt og flere reps. Det på jobbe opp mot muskulær utmattelse er mer avgjørende. Men må sees i sammenheng med evnen til å restituere mellom hver økt. Ved maksimal styrketrening og utmattelse, er det ikke bare musklene med.også nervesystemet som blir utmattet Lill3My skrev (10 timer siden): Hva er målet: muskelvekst eller styrke? For å jobbe med maksimal styrke skal du faktisk ikke trene til utmattelse særlig ofte, du skal helst ha 1-2 reps i reserve i alle settene (dvs at du kunne klart 2 reps til) For muskelvekst benyttes oftere litt lavere vekt og flere reps. Det på jobbe opp mot muskulær utmattelse er mer avgjørende. Men må sees i sammenheng med evnen til å restituere mellom hver økt. Ved maksimal styrketrening og utmattelse, er det ikke bare musklene med.også nervesystemet som blir utmattet Målet er både økt muskelvekst og styrke.Det har jeg også oppnådd.Men jeg kan sikkert bli enda sterkere,og få enda litt større muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå