AnonymBruker Skrevet 5. november #41 Del Skrevet 5. november Klart det er rett. Man liker jo de mest attraktive kvinnene og da er det vanskelig å komme utenom de på 24 Anonymkode: 9c2de...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 5. november Forfatter #42 Del Skrevet 5. november (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Hadde hun vært 6 eldre så hadde jeg sagt at du må være forsiktig på grunn av jobben fordi det er litt farlig å gjøre det og det kan skape mye ubehag, men jeg tror og at du hadde fått mer optimistiske svar mange av oss har dessverre veldig mange vonde minner fra sånt som dette i 20-årene da man er ung og sårbar så oppleves der som en eldre part prøver å utnytte en, og selv om du ser en vakker og ung kvinne - så betyr ikke det at hun ser en flott og kjekk mann. I 30-årene så har man landet mer, funnet seg selv mer. Anonymkode: eaadd...107 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er det smarteste å gjøre! Det er en ubalanse i forholdet dere imellom. Du har trolig en høyere stilling enn det hun har, og du er såpass mye eldre enn henne. Selv med 12 års aldersforskjell og det at dere jobber sammen ville det beste vært å la være. Pass på at du nå ikke overfokuserer på henne fremover. Forsøk å se bevisst etter alle de måtene dere ikke passer sammen, f.eks. at hun er mindre moden enn deg, at dere har interesser som er for ulike, at dere har ulike ønsker for fremtiden, irriterende uvaner osv. Gjør du det er det lettere å komme ut av det hektet du kanskje er i nå. Anonymkode: 577f0...800 Jeg ser faktisk yngre ut enn alderen min siden jeg er ganske ungdomelig i stil. Er også veltrent, men vet ikke om det har så mye å si.... Har ikke grått hår, rynker men håret har nesten røket, så skinner meg bare. Men har bestemt meg for å la være og se etter kvinner 30-42 år. Endret 5. november av Dmhead82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #43 Del Skrevet 5. november Dmhead82 skrev (1 time siden): Jeg ser faktisk yngre ut enn alderen min siden jeg er ganske ungdomelig i stil. Er også veltrent, men vet ikke om det har så mye å si.... Har ikke grått hår, rynker men håret har nesten røket, så skinner meg bare. Men har bestemt meg for å la være og se etter kvinner 30-42 år. Hvorfor skal de være så mye yngre, men ikke 1 år eldre enn deg? Det er sånne menn kvinner skyr som pesten 🙈 Eksen min er året yngre, nå har jeg en som er 3 år yngre, samme med søsteren min. Moren min er sammen med en som er 7 år yngre Du kunne satset på 35-45, så ville jeg ikke reagert, men det er så latterlig at hun ikke kan være såvidt eldre enn deg. Uansett hvor ung du tror at du ser ut, er du fortsatt 42. Menn holder seg dårligere enn menn og dør før Anonymkode: 591b5...1cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 5. november Forfatter #44 Del Skrevet 5. november 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal de være så mye yngre, men ikke 1 år eldre enn deg? Det er sånne menn kvinner skyr som pesten 🙈 Eksen min er året yngre, nå har jeg en som er 3 år yngre, samme med søsteren min. Moren min er sammen med en som er 7 år yngre Du kunne satset på 35-45, så ville jeg ikke reagert, men det er så latterlig at hun ikke kan være såvidt eldre enn deg. Uansett hvor ung du tror at du ser ut, er du fortsatt 42. Menn holder seg dårligere enn menn og dør før Anonymkode: 591b5...1cf Hvorfor er en kvinne på 30 år for ung for en som har passert 40? Det skjønner jeg ikke. 20-25 er jeg enig at det er altfor ung, men som har fylt 30 er jo i sjiktet spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #45 Del Skrevet 5. november Dmhead82 skrev (16 minutter siden): Hvorfor er en kvinne på 30 år for ung for en som har passert 40? Det skjønner jeg ikke. 20-25 er jeg enig at det er altfor ung, men som har fylt 30 er jo i sjiktet spør du meg... Det er rart at du bare vil ha yngre kvinner. Som sagt så er jeg 32 og hadde ikke vært interessert i noen over 40 Anonymkode: 591b5...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 5. november Forfatter #46 Del Skrevet 5. november 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er rart at du bare vil ha yngre kvinner. Som sagt så er jeg 32 og hadde ikke vært interessert i noen over 40 Anonymkode: 591b5...1cf Jaja det er jo opp til deg og det respekterer jeg. Men jeg har satt mange eksempler av 30 åringer kvinner som har datet, blitt samboer eller giftet seg med en som har fylt 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #47 Del Skrevet 5. november Dmhead82 skrev (2 minutter siden): Jaja det er jo opp til deg og det respekterer jeg. Men jeg har satt mange eksempler av 30 åringer kvinner som har datet, blitt samboer eller giftet seg med en som har fylt 40 år. Poenget mitt: HVORFOR er det så viktig at hun er såpass mye yngre, men ikke litt eldre? Jeg kjenner ingen med så stor aldersforskjell. Jeg har sett det er par ganger, at han skilles i 40 årene, får en ny unge med ei på ca 25 også går det rundt 1 år og han er singel med en ny unge. Statistikk viser at aldersforskjell på 0-3 år er de som varer Anonymkode: 591b5...1cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. november #48 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet om ei som fant en på 55 da hun selv var 25, de fikk barn og giftet seg. Hun var den «kjærringa» i 25 år. Umoderne og traust, satt alltid hjemme med gubben og barna. Så døde han da hun var rundt 50. De siste årene har hun forandret seg totalt. Bestemor er på byen hver helg, fester og drikker og drar til syden med sine nye venninner. Kler seg som en forvokst 30-åring og snappen spammes ned av party-bilder som om hun skulle være 25 fortsatt. Hun er 56. Lurer VIRKELIG på hva hun må ha savnet og gått glipp av de 25 årene siden hun lever som hun gjør nå etter hans bortgang….. For NOE HAR han frarøvet henne. Det er en grunn til at de fleste forhold ikke har godt av mer enn max 8-10 års forskjell. En 40 og en 50-åring er på noenlunde samme stadie i livet. En 40åring og en på 60-70 er IKKE det. Protip: Hold deg unna småripsene, gamlefar. For hennes del. Anonymkode: 0c143...8e8 Når man er 25 skal man uansett ha lagr fra seg det verste partylivet. Hennes jevnaldrende venninner fikk trolig barn på samme tid, så den eneste forskjellen er aldersforskjell på partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 5. november Forfatter #49 Del Skrevet 5. november 4 hours ago, AnonymBruker said: Poenget mitt: HVORFOR er det så viktig at hun er såpass mye yngre, men ikke litt eldre? Jeg kjenner ingen med så stor aldersforskjell. Jeg har sett det er par ganger, at han skilles i 40 årene, får en ny unge med ei på ca 25 også går det rundt 1 år og han er singel med en ny unge. Statistikk viser at aldersforskjell på 0-3 år er de som varer Anonymkode: 591b5...1cf Selvsagt hadde det beste vært en på 39 til min alder. Men jeg er åpent til en på 30+ også. Hvis følelsene er gjensidige og vi har samme interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #50 Del Skrevet 6. november Dmhead82 skrev (9 timer siden): Selvsagt hadde det beste vært en på 39 til min alder. Men jeg er åpent til en på 30+ også. Hvis følelsene er gjensidige og vi har samme interesse. Du må tenke praktisk, også. Du er 12 år eldre enn hun på tretti, og vennene hennes, og det kan fort bli litt rart å delta på sosiale sammenkomster der du er så mye eldre enn alle de andre. Dere skal ikke leve sammen bare dere to i en boble, dere skal ha omgang med hverandres familie og venner. Hun blir veldig ung sammen med deg og dine venner. 12 års forskjell er godt merkbart. Anonymkode: f9d02...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #51 Del Skrevet 6. november Samme som nesten 20 års erfaring med kjeggvekst for menn, like lang tid liksom Er dere på mentalt samme sted og begge er villige, kjør på. Men du burde være sabla sikker pga jobb Anonymkode: 4c701...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. november #52 Del Skrevet 6. november Tja, hva skal man i? Mine eks-svigerforeldre er et godt eksempel på at det kan gå bra med såpass stor aldersforskjell. Min svigermor var 25 da hun fødte sin første sønn (min eksmann) og svigerfar var faktisk det samme som du er nå, 42. Det var 17 års aldersforskjell på dem. og de var gift resten av livet, inntil svigerfar døde da han var i åttiårene. Det er litt andre tider nå, så jeg vet ikke helt. Kvinner forventer mer. Er kanskje ikke så attraktivt med en partner som blir gammel 18 år før en selv. Dersom forholdet deres varer og blir seriøst, er hun 49-50 når du er pensjonist og offisielt blitt "gammel gubbe".Tenk litt over det. Men du sier jo ikke hva du egentlig er ute etter med denne unge damen. Forhold, seriøst? Er det bare seksuelt? Det sistnevnte? Jeg ville droppa det, siden dere jobber sammen. Enda verre og mere uaktuelt er det jo om du i tillegg har en overordnet stilling på arbeidsplassen enn henne. Da er det absolutt fy-fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #53 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 12.41): Problemet er ikke alderen men at det er på jobben Anonymkode: 9fc67...f5b Gammel myte. Det går på at folk må oppføre seg, uavhengig om de jobber sammen eller ikke. Anonymkode: fc1ce...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 6. november Forfatter #54 Del Skrevet 6. november 5 hours ago, Million said: Tja, hva skal man i? Mine eks-svigerforeldre er et godt eksempel på at det kan gå bra med såpass stor aldersforskjell. Min svigermor var 25 da hun fødte sin første sønn (min eksmann) og svigerfar var faktisk det samme som du er nå, 42. Det var 17 års aldersforskjell på dem. og de var gift resten av livet, inntil svigerfar døde da han var i åttiårene. Det er litt andre tider nå, så jeg vet ikke helt. Kvinner forventer mer. Er kanskje ikke så attraktivt med en partner som blir gammel 18 år før en selv. Dersom forholdet deres varer og blir seriøst, er hun 49-50 når du er pensjonist og offisielt blitt "gammel gubbe".Tenk litt over det. Men du sier jo ikke hva du egentlig er ute etter med denne unge damen. Forhold, seriøst? Er det bare seksuelt? Det sistnevnte? Jeg ville droppa det, siden dere jobber sammen. Enda verre og mere uaktuelt er det jo om du i tillegg har en overordnet stilling på arbeidsplassen enn henne. Da er det absolutt fy-fy! Er det jeg er ute etter, men har lagt ifra meg tanken nå. Skal se etter damen nærmere min sjikt når det gjelder alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #55 Del Skrevet 6. november Jeg er 25 og min mann er 19 år eldre enn meg, vi har også barn sammen. Så det går an, men kommer jo an på deg også. Mannen min er ganske ungdommelig og vi har like interesser. Anonymkode: 1b759...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. november #56 Del Skrevet 6. november 42/2+7= 28. Hun er for ung. Men det er enda verre at dere er kollegaer. Samtidig er det ikke noe galt i følelser. Nyt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. november #57 Del Skrevet 6. november Dmhead82 skrev (På 4.11.2024 den 16.58): Hva mener du med det? Har vært betatt av henne over en måned nå. En måned er ikke lenge... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå