Gå til innhold

18 års forskjell på alderen

Dmhead82

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke hvis hun ikke har vist noen interesse nei.
Hvis hun derimot viser interesse så er det jo bare kjempe deilig. Kos deg

Anonymkode: 39ca4...d2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal legge frem ett litt merkelig og abstrakt konsept her..

man trenger ikke legge an på alle man blir litt betatt av eller har ett godt øye til!

Så nei, ligg unna den alt for unge kollegaen din. Ærlig talt. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (3 timer siden):

Hva mener du med det? Har vært betatt av henne over en måned nå. 

Ja, det er jo en evighet og klart bevis for at det ikke går over :ironi:

La henne finne en på sin egen alder.

Anonymkode: 89b7c...b28

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke positive svar siden du er eldste part og mann. En kvinne på 42 hadde fått grønt lys her inne!

Det er uansett dumt å prøve seg på en kollega.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jepp. Det er det også på toppen. Å gå på jobb hver dag med vondt i magen.. fordi at en eldre mann, igjen, har prøvd seg på henne. Nei, det er deilig å være i 30-årene må jeg si!

Anonymkode: eaadd...107

Men da tror 50 og 60 åringer at det er greit å prøve seg i stedet 🤮

Anonymkode: 591b5...1cf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (18 minutter siden):

Du får ikke positive svar siden du er eldste part og mann. En kvinne på 42 hadde fått grønt lys her inne!

Tull. Gamle griser er gamle griser uavhengig av alder

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tull. Gamle griser er gamle griser uavhengig av alder

Du vet at det fins ekte kjærlighet mellom mennesker med stor aldersforskjell?

Tydelig at du tror det verste om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Det er sjeldent. At noe skjer betyr ikke at det er normalen. Det er større sjanse for at hun synes det er veldig ubehagelig. 

Det var uansett ikke det jeg svarte deg på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sjeldent. At noe skjer betyr ikke at det er normalen. Det er større sjanse for at hun synes det er veldig ubehagelig. 

Det var uansett ikke det jeg svarte deg på

Jeg vet om ganske mange par, selv her nede i bibelbeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Jeg vet om ganske mange par, selv her nede i bibelbeltet.

Bibelbeltet? Vet lite om den slags, men ser for meg at kvinnene alltid er yngst? Og tror da automatisk arrangert ekteskap eller press fra foreldre etc. skilsmisse er vel utenkelig

Du vet ikke om andre par er lykkelige bak lukkede vegger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke gå videre med hun litt for ung kollegaen min etter å ha lest svarene her. Tror det er for det beste for henne og meg selv. Hadde hun bare vært 6 år eldre, så hadde det kanskje gått greit. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (7 minutter siden):

Har bestemt meg for å ikke gå videre med hun litt for ung kollegaen min etter å ha lest svarene her. Tror det er for det beste for henne og meg selv. Hadde hun bare vært 6 år eldre, så hadde det kanskje gått greit. 

Det er det smarteste å gjøre!

Det er en ubalanse i forholdet dere imellom. Du har trolig en høyere stilling enn det hun har, og du er såpass mye eldre enn henne.

Selv med 12 års aldersforskjell og det at dere jobber sammen ville det beste vært å la være.

Pass på at du nå ikke overfokuserer på henne fremover. Forsøk å se bevisst etter alle de måtene dere ikke passer sammen, f.eks. at hun er mindre moden enn deg, at dere har interesser som er for ulike, at dere har ulike ønsker for fremtiden, irriterende uvaner osv. Gjør du det er det lettere å komme ut av det hektet du kanskje er i nå.

Anonymkode: 577f0...800

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (9 timer siden):

Jeg har aldri møtt en kvinne som har vært interessert i en mann med så stor aldersforskjell, derimot så har jeg møtt utallige kvinner i 20-årene som har hatt så ufattelig mange vonde minner fra eldre. Sånt er ikke så viktige for sånne menn som deg har jeg skjønt - her så skal det bare kjøres på uten å bry seg om motparten, en fucking egotripp.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (6 timer siden):

Hadde hun vært 6 eldre så hadde jeg sagt at du må være forsiktig på grunn av jobben fordi det er litt farlig å gjøre det og det kan skape mye ubehag, men jeg tror og at du hadde fått mer optimistiske svar :) mange av oss har dessverre veldig mange vonde minner fra sånt som dette i 20-årene da man er ung og sårbar så oppleves der som en eldre part prøver å utnytte en, og selv om du ser en vakker og ung kvinne - så betyr ikke det at hun ser en flott og kjekk mann. I 30-årene så har man landet mer, funnet seg selv mer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jada jada, jeg har skjønt at du er i 30-årene og vil ha deg en i starten av 20-årene så nå i sånne tråder som dette så skal du og sutre, du skal finne opp argumenter som ikke har rot i virkeligheten, bare for å forsvare deg selv og rettferdiggjøre det du leter etter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet om ei som fant en på 55 da hun selv var 25, de fikk barn og giftet seg. Hun var den «kjærringa» i 25 år. Umoderne og traust, satt alltid hjemme med gubben og barna.
Så døde han da hun var rundt 50. De siste årene har hun forandret seg totalt. Bestemor er på byen hver helg, fester og drikker og drar til syden med sine nye venninner. Kler seg som en forvokst 30-åring og snappen spammes ned av party-bilder som om hun skulle være 25 fortsatt. Hun er 56. Lurer VIRKELIG på hva hun må ha savnet og gått glipp av de 25 årene siden hun lever som hun gjør nå etter hans bortgang….. For NOE HAR han frarøvet henne. Det er en grunn til at de fleste forhold ikke har godt av mer enn max 8-10 års forskjell. En 40 og en 50-åring er på noenlunde samme stadie i livet. En 40åring og en på 60-70 er IKKE det. 

Protip: Hold deg unna småripsene, gamlefar. For hennes del.

Anonymkode: 0c143...8e8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet om ei som fant en på 55 da hun selv var 25, de fikk barn og giftet seg. Hun var den «kjærringa» i 25 år. Umoderne og traust, satt alltid hjemme med gubben og barna.
Så døde han da hun var rundt 50. De siste årene har hun forandret seg totalt. Bestemor er på byen hver helg, fester og drikker og drar til syden med sine nye venninner. Kler seg som en forvokst 30-åring og snappen spammes ned av party-bilder som om hun skulle være 25 fortsatt. Hun er 56. Lurer VIRKELIG på hva hun må ha savnet og gått glipp av de 25 årene siden hun lever som hun gjør nå etter hans bortgang….. For NOE HAR han frarøvet henne. Det er en grunn til at de fleste forhold ikke har godt av mer enn max 8-10 års forskjell. En 40 og en 50-åring er på noenlunde samme stadie i livet. En 40åring og en på 60-70 er IKKE det. 

Protip: Hold deg unna småripsene, gamlefar. For hennes del.

Anonymkode: 0c143...8e8

Oi, ja hun gjør nok opp for den tapte tiden. Trist, håper hun føler hun får igjen for den, vi har jo mest sannsynlig bare et liv og en sjangse til å oppleve.

Anonymkode: fdc10...0d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jada jada, jeg har skjønt at du er i 30-årene og vil ha deg en i starten av 20-årene så nå i sånne tråder som dette så skal du og sutre, du skal finne opp argumenter som ikke har rot i virkeligheten, bare for å forsvare deg selv og rettferdiggjøre det du leter etter.

Tror han nærmer seg 40, så ja han jobber på for å forsvare. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror han nærmer seg 40, så ja han jobber på for å forsvare. 

38 om jeg husker korrekt.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (20 timer siden):

Jeg er en mann på 42 år som er litt betatt av en kollega på 24 år. Men jeg er usikker på om det er rett av meg å være interessert i en jente som er 18 år yngre enn meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har gode svar og råd? 

Jeg hadde en kollega, en pilot som dumpa kona og deres to barn for en kollega - en flyvertinne. De var omtrentlig samme alder som dere. Endte opp med én ødelagt familie, en ny baby, og et nytt forhold som røk ett år senere. 

Nå er begge gift med partnere på sin egen alder. Det er trolig gøy for en periode, men med en så stor aldersforskjell vil det være mye som ikke klaffer "utenfor soverommet". 

Anonymkode: 0ed60...ac0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...