Gå til innhold

18 års forskjell på alderen

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 42 år som er litt betatt av en kollega på 24 år. Men jeg er usikker på om det er rett av meg å være interessert i en jente som er 18 år yngre enn meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har gode svar og råd? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

11 års aldersforskjell og det har gått helt utmerket bra. Det kommer an på hvert enkelt individ mer enn noe annet, og man kan ikke svare på et generelt grunnlag. Det viktigste er at dere liker hverandre gjensidig.

Anonymkode: 6711f...f6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er ikke alderen men at det er på jobben 

Anonymkode: 9fc67...f5b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (30 minutter siden):

Jeg er en mann på 42 år som er litt betatt av en kollega på 24 år. Men jeg er usikker på om det er rett av meg å være interessert i en jente som er 18 år yngre enn meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har gode svar og råd? 

Kjør på. Men husk å spørre faren hennes først om det er greit. 

Anonymkode: a3579...26e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo 42 år, du vet forelskelser går over?

Anonymkode: fdc10...0d6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du er jo 42 år, du vet forelskelser går over?

Anonymkode: fdc10...0d6

Hva mener du med det? Har vært betatt av henne over en måned nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

11 års aldersforskjell og det har gått helt utmerket bra. Det kommer an på hvert enkelt individ mer enn noe annet, og man kan ikke svare på et generelt grunnlag. Det viktigste er at dere liker hverandre gjensidig.

Anonymkode: 6711f...f6a

Takk for det :)

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kjør på. Men husk å spørre faren hennes først om det er greit. 

Anonymkode: a3579...26e

Ja må nok det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dmhead82 skrev (4 timer siden):

Ja man har jo mye til felles med en på 24 i din alder…

Det du bør gjøre er å finne deg en voksen og ikke en ungdom

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Enmanelskeråhate said:

Ja man har jo mye til felles med en på 24 i din alder…

Det du bør gjøre er å finne deg en voksen og ikke en ungdom

30+? Eller 35+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere jobber sammen og hun er ikke 25 en gang. Ja, det er galt på alle måter

Anonymkode: 591b5...1cf

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (4 minutter siden):

30+? Eller 35+?

Aller helst 40? Du er 42 selv.

Jeg er 32 og du hadde aldri vært aktuell. De fleste forhold som varer er aldersforskjellen 0-3 år

Anonymkode: 591b5...1cf

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde være litt forsiktig med hvordan du går frem med dette, det er mange (kanskje de fleste?) kvinner som synes at det er veldig ubehagelig når menn som er så mye eldre prøver seg på dem. 

Anonymkode: 6504c...86e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke ok av deg du sjarmerer henne ved å være stødig og erfaren med drar henne inn i en verden som ikke er hennes. 

På den andre siden - hvis dere bare passer på å ikke får barn sammen så er hun jo fritt til å gjøre det slutt selv. 

Jeg er forelsket i en som er 17 år eldre. Vi er betydelig eldre enn dere to da, og jeg skulle på mange måter ha ønsket at han aldri la ann på meg. Jeg opplever at han har et visst større ansvar. For det er han som drar meg med inn i hans eldrende verden. Han er eldst og jeg må justere meg etter ham siden han jo faktisk ikke kan bli yngre og mer energisk. Jo,da jeg velger å være med ham jeg gjør det. Det er et valg. Men jeg skulle mange ganger ønske at han ikke trakk meg inn i dette. Nå elsker jeg ham og klarer ikke å gi slipp men jeg kan bli bitter noen ganger

Anonymkode: 94eec...638

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dmhead82 skrev (5 timer siden):

Jeg husker at der verste med å være i 20-årene var alle motbydelige mennene på over 40 år som trodde at jeg var interessert i dem bare fordi jeg var normalt hyggelig. Det var rett og slett grusomt.. 

Anonymkode: eaadd...107

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg husker at der verste med å være i 20-årene var alle motbydelige mennene på over 40 år som trodde at jeg var interessert i dem bare fordi jeg var normalt hyggelig. Det var rett og slett grusomt.. 

I tillegg kommer det at de er på samme arbeidsplass, slik at det vil være ubehagelig for henne å avvise han fordi hun er nødt til å forholde seg til han framover også.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er milevis forskjell på å finne noen interessant og det å reelt ha havnet der at en inngår i et gjensidig og fungerende forhold. Men du er en eldre kollega og det betyr at du har en posisjon som gjør at du bør velge din fremferd med omhu. Jeg tror jeg ikke hadde gjort noe med mine følelser og latt den yngre kollegaen være den som tar initiativ om det skulle utvikle seg. Det er ufattelig pinlig og vanskelig oppvask etterpå om du har lagt an på en yngre kollega. I beste fall er det velkomment, i verste fall får du et varsel på deg.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Nymerïa skrev (5 minutter siden):

I tillegg kommer det at de er på samme arbeidsplass, slik at det vil være ubehagelig for henne å avvise han fordi hun er nødt til å forholde seg til han framover også.

Jepp. Det er det også på toppen. Å gå på jobb hver dag med vondt i magen.. fordi at en eldre mann, igjen, har prøvd seg på henne. Nei, det er deilig å være i 30-årene må jeg si!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dmhead82 skrev (52 minutter siden):

Takk for det :)

Ja må nok det :) 

Hvis følelsene er gjensidig går det nok bra. Bare å be henne med ut etter jobb en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, nei og atter nei.

Anonymkode: b7eb2...662

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...