AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Hvordan kan jeg vite om ei i SAS ground handling er interessert? Vi har snakket en gang. Hvis det har noe å si så er jeg høy og har bra utseende. Anonymkode: ad70d...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Hva har singellivsspalten og jobbspørmål med hverandre å gjøre ? Anonymkode: 66fc0...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvordan kan jeg vite om ei i SAS ground handling er interessert? Vi har snakket en gang. Hvis det har noe å si så er jeg høy og har bra utseende. Anonymkode: ad70d...b6f Hvis hun fløy avgårde etter samtalen så er hun nok interressert😂 Tenker på samme måte som om du vet om ei i kassa på Rema er interessert.😉 Du må skille på vennlig kundebehandling og interesse. Mest sannsynlig var det kun det første. Anonymkode: d785f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis hun fløy avgårde etter samtalen så er hun nok interressert😂 Tenker på samme måte som om du vet om ei i kassa på Rema er interessert.😉 Du må skille på vennlig kundebehandling og interesse. Mest sannsynlig var det kun det første. Anonymkode: d785f...084 Nå var ikke jeg kunden hennes. Jeg jobber der jeg også Anonymkode: ad70d...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå var ikke jeg kunden hennes. Jeg jobber der jeg også Anonymkode: ad70d...b6f Det er jo litt vesentlig å nevne. Uansett, hvorfor skal det være forskjell på ei som jobber der framfor ei som jobber et annet sted? Om du er interessert så må du prøve å komme mer i kontakt med henne og bli kjent da. Finne ut om hun er singel, om hun liker menn, om dere har noe til felles... Anonymkode: d785f...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 Hvorfor blander du inn yrket hennes i dette? Anonymkode: ebac2...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo litt vesentlig å nevne. Uansett, hvorfor skal det være forskjell på ei som jobber der framfor ei som jobber et annet sted? Om du er interessert så må du prøve å komme mer i kontakt med henne og bli kjent da. Finne ut om hun er singel, om hun liker menn, om dere har noe til felles... Anonymkode: d785f...084 Uvesentlig? Du antok jo at hun drev kundebehandling som er helt feil. Anonymkode: ad70d...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå