AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #1 Del Skrevet i går, 10:13 Jeg har i åresvis siklet på et hus i nabolaget der jeg vokste opp, og må alltid kjøre/gå sakte når jeg er forbi der🥰 Dersom jeg en gang vinner masse i Lotto kommer jeg til å be megler kontakte dem høflig for å kjøpe det🤞☺️ Jeg har til og med lagret boligannonsen da det ble solgt for noen år siden, og kikker på bildene av og til🤪 Elsker virkelig det huset og hagen, føles som et skikkelig hjem☺️ Anonymkode: 8c479...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Personlig så bor jeg i mitt eget drømmehjem selv om barndomsdrømmen var et lite hvitt sørlandshus bak et stakittgjerde. Så er et rekkehus blitt husdrømmen i voksen alder. Du får følge med om drømmehuset ditt blir lagt ut til salgs igjen. Anonymkode: 7948d...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Om jeg ikke møter en mann på noen år og heller ikkke har noe drømmehus, vurderer jeg å finne et fint et med en singel mann i, å utføre en uheldig "forstuelse"😅 Au, beinet mitt 😇😘 Anonymkode: 65c2f...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Vel, da jeg så huset mitt første gang så følte jeg at jeg var kommet hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå