AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #81 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du virker så sikker i teksten du skriver. Hvorfor trenger du da råd? Du har jo svaret selv.. eller har et ønske om at vi skal bekrefte. Virker det som. Mitt råd er at du kjenner på magefølelsen hele tiden. Blir det mer alvorlig enn du ønsker, eller han blir ubehagelig - avslutt. Får du plutselig følelser kan du rote det til for deg selv. Anonymkode: 007fc...521 Ja, litt rart. Det fremmes en problemstilling med et spørsmål der folk svarer imot problemet, og så går TS rett i forsvarsposisjon for å forsvare problemet. Med andre ord virker det ikke som et problem for TS, for vi tar jo feil... 😜 Anonymkode: 43f78...83f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #82 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du virker så sikker i teksten du skriver. Hvorfor trenger du da råd? Du har jo svaret selv.. eller har et ønske om at vi skal bekrefte. Virker det som. Mitt råd er at du kjenner på magefølelsen hele tiden. Blir det mer alvorlig enn du ønsker, eller han blir ubehagelig - avslutt. Får du plutselig følelser kan du rote det til for deg selv. Anonymkode: 007fc...521 Det er jo for sent å avslutte når konsekvensene allerede har begynt å vise seg? Men hvis man er klar over at man tar en risiko, at det er verdt det å kanskje miste oppdrag eller få et rykte på seg f.eks for litt casual sex, da må jo voksne mennesker få lov til å ta den sjansen. Jeg tenker vel at det er såpass mye å velge mellom at det er lurere å velge noen som ikke er en sjef eller kunde. Anonymkode: 824dc...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #83 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Konene til andre potensielle oppdragsgivere bryr seg. Anonymkode: b0c3b...6ad La oss håpe at disse oppdragsgiverne er voksne nok til ikke å la seg diktere av kona eller være utro da. Anonymkode: f1268...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #84 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjalusi, knis. Ja, for det er jo kjempevanskelig å få en 25 år eldre mann på kroken…. Anonymkode: c61f1...292 Du er kanskje ikke en kvinne på 24 selv (lengre)? Anonymkode: f1268...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #85 Del Skrevet 9 timer siden Som en gift 36 åring som har hatt to partnere totalt så høres det litt frekt og gøy ut om jeg var 24 år😅 men bare som en kort affære, så snart på tide å finne en annen mann, siden som vennen din sa, maktfordelingen Anonymkode: 4a969...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #86 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligger meg på ingen måte til oppdrag. Har forøvrig ikke behov for det heller, oppdrag har jeg på vanlig vis:) Jeg har jobbet for dem etter dette startet, gikk helt fint. Og hvis de dropper meg etter dette her er ikke det verdens undergang heller. Jeg har mer enn nok å drive med, og dette er langt i fra det mest lukrative oppdraget jeg har heller. Sånn rent på sikt så hadde jeg nok droppet dem i løpet av første halvår i 2025 uansett pga. tid. Ts Anonymkode: fdac9...2bb Hvis du tror at gutteklubben grei ikke forteller om erobringer så tar du feil. Og det er dessverre du som kommer tapende ut av det. Det finnes tusenvis av menn (i hvert fall når alder tydeligvis ikke er en hindring) der ute. Velg hvilken som helst av dem. Men aldri bland jobb og sex. Han trenger bare å bli litt irritert på deg eller sjalu for å la noen skjønne hva som skjer. Å ligge med oppdragsgiver er drepen for ryktet ditt. Anonymkode: 21528...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #87 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du tror at gutteklubben grei ikke forteller om erobringer så tar du feil. Og det er dessverre du som kommer tapende ut av det. Det finnes tusenvis av menn (i hvert fall når alder tydeligvis ikke er en hindring) der ute. Velg hvilken som helst av dem. Men aldri bland jobb og sex. Han trenger bare å bli litt irritert på deg eller sjalu for å la noen skjønne hva som skjer. Å ligge med oppdragsgiver er drepen for ryktet ditt. Anonymkode: 21528...252 Sikkert mange slike mennesker, men det betyr jo ikke at alle folk er sånn. Noen er veldig private, noen har ikke en gutteklubb, noen ønsker faktisk å holde på sine hemmeligheter, osv. Du vet jo ikke hvilken type denne mannen er. Hvorfor uttale seg bastant? Som en slags fasit, trer du inn. Greit å komme med råd, som en voksen, erfaren person, men å starte med hersketeknikker er jo sjeldent et sjakktrekk. Man framstår jo umiddelbart mindre klok, umoden og unyansert. Anonymkode: d55d9...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå