Gå til innhold

Ligger med sjefen min, er det egentlig så galt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så ufin mot TS? Er det en slags sjalusi?

Anonymkode: f1268...de8

Hva er det å være sjalu på? At hun er mindre smart? 

Anonymkode: 58835...e7e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig i at kondomer kan være fint. 

Var selv i et seksuelt liberalt miljø tidligere, og ville ikke forundre meg om denne sjefen også ligger med «Sandra» og «Lina», som du spiser lunsj med, og «Ida», som sluttet før du begynte… For all del: Kos deg, men ikke vær naiv.

Og ikke stol 100 % på kondom, bruk annen prevensjon i tillegg for å unngå å bli gravid med denne mannen.

Anonymkode: 4520a...de6

Kan jo hende hun trenger ekstra inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan i all verden skulle dette blitt kjent i utgangspunktet? Jeg har ingen interesse av å dele det og er det noen som taper på det er det vell først og fremst han? Ts

Anonymkode: fdac9...2bb

Folk snakker skjønner du. Man merker ofte den spesielle stemningen mellom to som har et forhold. Og så legger man sammen to og to. Du selv har jo dessuten bablet til en venninne, som kanskje kjenner noen som kjenner noen.

Hvis det blir kjent (noe det veldig ofte blir) så blir det vanskelig for deg å bli tatt alvorlig der.

Men som sagt, du er ung og blåøyd. Visse ting må man erfare for å forstå.

Anonymkode: c61f1...292

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men en liten påminnelse om hvor uprofesjonelt det er, og om hvor fort ondsinnet sladder farer i bransjen når det først begynner.

Don't shit where you eat!

Anonymkode: 45c09...907

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjalusi, knis.
Ja, for det er jo kjempevanskelig å få en 25 år eldre mann på kroken….

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du virkelig så tett at du ikke forstår det er en veldig dårlig ide å holde på med sjefen? 

Anonymkode: 8362a...0dc

Tenk å bli så provosert over hva andre velger å gjøre med sitt liv.

Anonymkode: 09a75...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

...Jeg ønsker nødig at noen i profesjonelle nettverk skal få høre om dette. 

Men det vil jo skje...

Anonymkode: 70b85...e27

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er det å være sjalu på? At hun er mindre smart? 

Igjen hvorfor er du så ufin? Hun kan da for pokker være langt smartere enn deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Igjen hvorfor er du så ufin? Hun kan da for pokker være langt smartere enn deg?

Enig.

Tydeligvis mange i denne tråden som tar dette veldig personlig og hisser seg opp. Go figgure 🤷‍♀️

Anonymkode: d55d9...9a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir vel ikke utnyttet? Men som freelancer burde du virkelig ikke drite der du spiser. 

Ligger du deg til oppdrag? Vil du droppes hvis sexen tar slutt? Vil han neste gang velge noen som han ikke har hatt sex med (med alle de potensielle problemene det kan medføre)? Hvis han er smart. 

Anonymkode: 21528...252

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uprofesjonelt av dere begge, men ikke minst deg. Det kan få deg i problemer hos arbeidsgiver. Hadde det vært hos meg så hadde du fått en gedigen ripe i lakken, og mest sannsynlig en advarsel for å ligge med kundene.

Og aldersforskjellen er bare ekkel. Han kunne vært faren din. 

Jeg skjønner ikke hva du tenker med egentlig. I din beste alder i 20-årene, og så bruker du det på en middelaldrende mann på snart 50. Fysj. 

Anonymkode: 43f78...83f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne være pen, 24 år,høyt utdannet ++++++,men å ligge med sjefen som er ca 25 år (!!!) eldre er ikke lurt...

Uansett hva du tror nyter han godt av å ligge med sin unge småfrekke kollega...... Jeg hadde aldri ligget med en 25 år eldre mann en gang, det er nasty. Synes jeg uansett hvor fin han er. Min far er 20 år eldre enn meg, altså han kunne vært din far!!!

Anonymkode: 750eb...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du blir vel ikke utnyttet? Men som freelancer burde du virkelig ikke drite der du spiser. 

Ligger du deg til oppdrag? Vil du droppes hvis sexen tar slutt? Vil han neste gang velge noen som han ikke har hatt sex med (med alle de potensielle problemene det kan medføre)? Hvis han er smart. 

Anonymkode: 21528...252

Ligger meg på ingen måte til oppdrag. Har forøvrig ikke behov for det heller, oppdrag har jeg på vanlig vis:) Jeg har jobbet for dem etter dette startet, gikk helt fint. Og hvis de dropper meg etter dette her er ikke det verdens undergang heller. Jeg har mer enn nok å drive med, og dette er langt i fra det mest lukrative oppdraget jeg har heller. Sånn rent på sikt så hadde jeg nok droppet dem i løpet av første halvår i 2025 uansett pga. tid. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørs om andre selskaper i bransjen også vil holde seg unna når det blir kjent.

Anonymkode: b0c3b...6ad

Hvorfor skulle de det? Ingen bryr seg om hvem som har sex med hvem. Hvertfall ikke i virkeligheten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle de det? Ingen bryr seg om hvem som har sex med hvem. Hvertfall ikke i virkeligheten. 

Konene til andre potensielle oppdragsgivere bryr seg.

Anonymkode: b0c3b...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du synes det er så uproblematisk, så er det vel helt uinteressant hva andre måtte mene?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ligger meg på ingen måte til oppdrag. Har forøvrig ikke behov for det heller, oppdrag har jeg på vanlig vis:) Jeg har jobbet for dem etter dette startet, gikk helt fint. Og hvis de dropper meg etter dette her er ikke det verdens undergang heller. Jeg har mer enn nok å drive med, og dette er langt i fra det mest lukrative oppdraget jeg har heller. Sånn rent på sikt så hadde jeg nok droppet dem i løpet av første halvår i 2025 uansett pga. tid. Ts

Du tenker alt for kortsiktig. Freelancere lever av ryktet sitt. Å ligge med 1 kunde er et innfall, å ligge med 2+ er en vane. Som folk elsker å sladre om.

Anonymkode: 70b85...e27

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i det. Så lenge dere har det artig så kjør på. 

Anonymkode: f8124...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker så sikker i teksten du skriver. Hvorfor trenger du da råd? Du har jo svaret selv..  eller har et ønske om at vi skal bekrefte. Virker det som. Mitt råd er at du kjenner på magefølelsen hele tiden.  Blir det mer alvorlig enn du ønsker, eller han blir ubehagelig - avslutt. Får du plutselig følelser kan du rote det til for deg selv.

Anonymkode: 007fc...521

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helst ikke hatt på meg at jeg lå meg til oppdrag, som du lett kan få på deg dersom det kommer ut. Og det gjør det jo som oftest. 

Anonymkode: 4984c...d7a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...