AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Usikker på hvor denne tråden hører til, så dere får eventuelt flytte den. Jeg er 24 år gammel, han er 49. Skilt for tre år siden, med barn som er voksne men tenåringer. Det skal sies at dette ikke er en klassisk arbeidssituasjon, da jeg jobber freelance, og selskapet han eier, leier meg inn når det er behov for det. Jeg er altså ikke i 100 % stilling, maks en uke eller to av gangen, og slik har det vært de siste to årene. Prosjektene jeg jobber på er ganske tekniske og krever at jeg jobber tett med teamet hans, men jeg er aldri der lenge om gangen. Uansett, så har dette pågått nå i omtrent tre måneder. Jeg fortalte det til venninna mi i går, som hadde en ganske kraftig reaksjon. Hun mener det er ekstremt upassende, at maktfordelingen er feil, og at jeg blir utnyttet. Jeg føler meg ikke utnyttet og opplever egentlig ingenting negativt i forhold til dette. Han er kjekk på den modne, selvsikre måten – solid og stilfull – og han vet tydelig hva han gjør, både på jobb og ellers. Jeg er singel, han er singel, vi er begge voksne, og om dette skulle ende "dårlig", er det for så vidt ikke en arbeidsrelasjon jeg er avhengig av. Jeg opplever ingen form for ekle eller ubehagelige sider ved ham. Han er voksen, ærlig, respektfull og kommuniserer godt. Samtidig, min venninnes sterke reaksjon får meg til å revurdere om jeg bare er farget av god sex. Hele "affæren" føles veldig casual, veldig lett. Det er ingen følelser innblandet fra noen side. Han er ikke min type, jeg er ikke hans, og det er en åpenbart altfor stor aldersforskjell – det er bare fysisk. Jeg er ikke en idiot; jeg har høy utdanning, tjener godt og får ikke noe ut av dette bortsett fra veldig god sex – så langt ingenting negativt. Den seksuelle kjemien der er på et helt annet nivå enn hva jeg tidligere har opplevd, så kan hende jeg selvfølgelig er farget av det. Venninna mi mente jeg måtte avslutte dette med én gang, men helt ærlig, jeg ser ikke problemet. Jeg ser ham stort sett noen helger i måneden, en og annen hverdag her og der. Lite teksting, lite kommunikasjon bortsett fra jobb. Når jeg har vært på jobb hos dem etterpå, har det også bare føltes... vanlig? Noe kleint første dagen jeg var der etter vi lå sammen første gang men det gikk seg veldig fort til. Så nå er jeg her for å høre hva dere tenker om dette. Jeg er åpen for å ta feil, og kan ikke akkurat snakke med mange jeg kjenner om det. Jeg ønsker nødig at noen i profesjonelle nettverk skal få høre om dette. Skulle det vise seg at jeg er helt blåst og det er sider jeg ikke ser, så avslutter jeg det bare. Det eneste tapet da er at jeg liker dette her – det er gøy, og jeg trives med denne "ordningen". Anonymkode: fdac9...2bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke en idiot Anonymkode: fdac9...2bb 🙄 Anonymkode: 740fa...ec6 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Av alle i verden du kan ha casuall sex med.. Anonymkode: 207d1...7fc 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Ai ai ai... Du blir utnyttet, for sure. Og han er god, han får deg til å tro at dette er en god ide... Well played. Anonymkode: ddd63...4cd 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Nyt god sex og eventyr - det er det 20-årene er til for😊 Er selv 40, og slike eventyr tok naturligvis slutt da jeg giftet meg med drømmemannen og fikk barn. Forblir nok gift til jeg dør, og er glad jeg har noen eventyr å se tilbake på😊 Anonymkode: f382e...3e8 12 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Du er voksen og ansvarlig for dine egne handlinger. Selvfølgelig blir du ikke utnyttet. Om det er lurt, er derimot en helt annen diskusjon. Anonymkode: ee178...778 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ai ai ai... Du blir utnyttet, for sure. Og han er god, han får deg til å tro at dette er en god ide... Well played. Anonymkode: ddd63...4cd Hvis TS bare er ute etter noe casual, og får det, hvordan blir hun da utnyttet? Greit med en begrunnelse når man kommer med noe så bastant. Jeg ser ikke noe galt med ordningen. Anonymkode: bf375...c13 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ai ai ai... Du blir utnyttet, for sure. Og han er god, han får deg til å tro at dette er en god ide... Well played. Anonymkode: ddd63...4cd Hvorfor er det ikke en god ide? TS er komfortabel med situasjonen og de er begge voksne personer. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ai ai ai... Du blir utnyttet, for sure. Og han er god, han får deg til å tro at dette er en god ide... Well played. Anonymkode: ddd63...4cd Hvorfor? Hva er det jeg ikke ser her? Ts Anonymkode: fdac9...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Jøss å naiv... Anonymkode: 03df7...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jøss å naiv... Anonymkode: 03df7...e1b Hvordan det? Hun er jo tydelig på at hun ikke ønsker noe mer med ham. Hva mener du blir konsekvensene av dette? Anonymkode: 7ed08...54c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden Ingenting galt med dette, ts, så lenge han ikke utnytter det i arbeidssituasjonen deres. Hadde selv sex med egen sjef, og vi jobbet på samme kontor. Alle visste, men ingen nevnte noe om situasjonen. Vi hadde ingen følelser for hverandre, og arbeidsdagene gikk som normalt. Anonymkode: cb932...87b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Høres gøy ut, synes ikke du gjør noe galt! Anonymkode: 1ab94...4ab 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Slik du beskriver det ser jeg ikke problemet. Han er heller ikke din sjef, men oppdragsgiver. Så kan man spørre seg om det er lurt. Hva skjer hvis du får deg kjæreste, avslutter opplegget med ham og han blir sjalu? Tørker oppdragene inn? Men moralsk, ingen problem. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis TS bare er ute etter noe casual, og får det, hvordan blir hun da utnyttet? Greit med en begrunnelse når man kommer med noe så bastant. Jeg ser ikke noe galt med ordningen. Anonymkode: bf375...c13 PhilosopherSe7en skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det ikke en god ide? TS er komfortabel med situasjonen og de er begge voksne personer. Fordi det er sjefen hennes. Anonymkode: ddd63...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Du forklarer situasjonen greit og er klar over eventuelle fallgruver. Normalt sett er det ingen god ide å ligge med sjefen nettopp på grunn av maktubalanse og eventuelle fordeler til deg som andre kollegaer ikke får. Din situasjon er annerledes siden du leies inn i forbindelse med prosjekter, men faren for at sjefen favoriserer deg på ett vis er jo der. Og du vil kanskje lukke øyene om du oppdaget noe som burde vært tatt med tillitsvalgt/ledelsen. Anonymkode: 78d9e...8fa 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har vært i din situasjon, bortsett fra at jeg er mann og sjefen var kvinne. Jeg var innleid konsulent og begynte å ha sex med prosjektlederen som hadde engasjert meg. Kan vel i etterpåklokskap si at det var en dårlig idé. Kommer ikke til å gjøre det igjen. Det fremstår uprofesjonelt og det å ha sex med oppdragsgiveren min mens jeg i praksis skriver timer er vel grenseland for prostitusjon 😅 3 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden Jdz skrev (1 minutt siden): Det fremstår uprofesjonelt og det å ha sex med oppdragsgiveren min mens jeg i praksis skriver timer er vel grenseland for prostitusjon 😅 Hehe. Nå har det aldri skjedd noe som helst på kontoret. Men fikk litt lyst til å dra en spøk om å skrive timer neste gang jeg ser han Ts Anonymkode: fdac9...2bb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Hva er det jeg ikke ser her? Ts Anonymkode: fdac9...2bb Problemene i de fleste forhold pleier jo ikke å komme i begynelsen men slutten... Så det at du er komfortabel nå er jo ikke så merkelig, det blir fort vanskeligere når en av dere får dere en seriøs kjæreste eller går lei! Da er du fort uten jobb i og med at du bare er inleid. Det kan også fort bli vandkelig om sjefen din blir pasiv agresiv eller negativ til deg på arbeidsplasen. Du kan også utvikle føllelser selv om du ikke ønsker det, og det blir ikke lett å komme over når du ser han hver dag på jobb. Så er du helt sikker på at du ikke trenger denne jobben? Er det helt problemfrit for deg å si nei takk til pengene du får derifra? Det er ikke kjekt å stå fast i et dårlig forhold på grund av økonomi! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden Du ligger med kunden din, ikke med sjefen din. En kunde du mister den dagen det er over. Anonymkode: c61f1...292 1 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå