AnonymBruker Skrevet 4. november #21 Del Skrevet 4. november Han er veldig sexfiksert da. Finn deg heller en som fokuserer mer på deg og ikke hullet ditt mellom beina. Du er også såpass mye i tvil og virker til å angre på at grensene dine stadig skyves, så hør på vennene dine. De kjenner deg også langt bedre enn oss på nettet. Anonymkode: 1c138...a17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Del Skrevet 4. november Er det tredje tråd du oppretter om dette nå? Eller har jeg gått glipp av noen? Anonymkode: 872e5...c2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #23 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg angret fordi når han spurte meg om å runke han så svarte jeg først nei opptil 3 ganger før han senere tok det opp igjen. Da bare gjorde jeg det, men ikke fordi jeg hadde kjempelyst, jeg ville bare at han skulle slutte å spørre, noe som kanskje er dumt av meg TS Anonymkode: 94154...287 Han respekterer jo åpenbart ikke grensene dine når du allerede hadde sagt nei tre ganger, han fremstår som en overkåt ape. Har selv gått med på seksuelle ting jeg egentlig ikke ville ved en anledning, fordi det ble så klein og furten stemning fra hans side. Angrer på det, og skal aldri la meg overtales igjen. Du har tydeligvis en magefølelse om at du ikke stoler på ham. Du fremstår ikke forelsket eller betatt i det hele tatt. Dumt at du sa du var jomfru til en så hyperseksuell fyr for nå er han garantert enormt gira på å ta jonfrudommen din. Han har sikkert ligget rundt med halve byen ut i fra hvor sexfiksert han fremstår, så husk i så fall kondom. Anonymkode: f8d16...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #24 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det tredje tråd du oppretter om dette nå? Eller har jeg gått glipp av noen? Anonymkode: 872e5...c2b tredje, ja. Velkommen tilbake ☺️ TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #25 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han respekterer jo åpenbart ikke grensene dine når du allerede hadde sagt nei tre ganger, han fremstår som en overkåt ape. Har selv gått med på seksuelle ting jeg egentlig ikke ville ved en anledning, fordi det ble så klein og furten stemning fra hans side. Angrer på det, og skal aldri la meg overtales igjen. Du har tydeligvis en magefølelse om at du ikke stoler på ham. Du fremstår ikke forelsket eller betatt i det hele tatt. Dumt at du sa du var jomfru til en så hyperseksuell fyr for nå er han garantert enormt gira på å ta jonfrudommen din. Han har sikkert ligget rundt med halve byen ut i fra hvor sexfiksert han fremstår, så husk i så fall kondom. Anonymkode: f8d16...ac1 Ja, eller det var kanskje ikke et direkte nei etter første gangen han spurte, da sa jeg bare at jeg heller kunne se på han gjøre det men det ville han ikke i det hele tatt. Han har vært ærlig når vi har snakket sammen og sagt at han har ligget med omtrent over 20. Jeg må være ærlig å si at jeg er betatt jo, men jeg prøver å ikke bli såret. Er vel derfor jeg håper han tar avstand etter hvert. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #26 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tredje, ja. Velkommen tilbake ☺️ TS Anonymkode: 94154...287 Hvorfor oppretter du så mange tråder? Du virker litt sykelig opphengt. Anonymkode: dd04e...f99 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #27 Del Skrevet 4. november Gjerrig Anonymkode: 72e12...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #28 Del Skrevet 4. november Har du ikke laget flere innlegg nå? De det alltid samme mannen? Anonymkode: c0e8f...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #29 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor oppretter du så mange tråder? Du virker litt sykelig opphengt. Anonymkode: dd04e...f99 Jeg kan si det samme om deg som gir det liv ved å lese/kommentere. Bryr man seg ikke så lar man det være. Det gjør du tydeligvis ikke, og uansett så er dette et forum hvor man kan dele så mye man vil. Hvorfor er du så opphengt i hva andre velger å skrive her? TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 4. november #30 Del Skrevet 4. november Meget spesielt at han spør deg om å runke ham når du sier du ikke er klar for sex. Høres ikke akkurat ut som en gentleman. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #31 Del Skrevet 4. november AlternativX skrev (1 minutt siden): Meget spesielt at han spør deg om å runke ham når du sier du ikke er klar for sex. Høres ikke akkurat ut som en gentleman. Hvor gamle er dere? jeg er 22, han er 27. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #32 Del Skrevet 4. november Føler ikke dette er liv laga, og ikke en fyr jeg ville hatt sex med.. bare måten han snakker om jomfrudommen din? Skulle han være den første er det vel fordi dere elsker hverandre og ikke fordi det er «en ære for han å ta jomfrudommen». Ekstremt creepy å snakke slik! Anonymkode: ab1fb...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #33 Del Skrevet 4. november Æsj Anonymkode: 72e12...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #34 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler ikke dette er liv laga, og ikke en fyr jeg ville hatt sex med.. bare måten han snakker om jomfrudommen din? Skulle han være den første er det vel fordi dere elsker hverandre og ikke fordi det er «en ære for han å ta jomfrudommen». Ekstremt creepy å snakke slik! Anonymkode: ab1fb...8cc syntes selv at det var ukomfortabelt og rart, ja. Det er ikke noe man sier så tidlig, og hvert fall ikke hvis man er genuint interessert i mine øyne. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #35 Del Skrevet 4. november Du har så store kommunikasjonsproblemer og kunnskap om hvordan en skal utforske hverandre at det lager problemer for deg hele veien. Du greier ikke å lese han og forstå hans væremåte eller hensikter , og dermed legger du alt ansvar og skyld over på han. Jeg tror ikke han er så ikke så ille som du vil ha det til. Da hadde han vært borte forlengst . Derimot så sliter han med å henge med på dine ønsker og behov. Denne jomfrudommen som du snakker så mye om skyver du foran deg som en unnskyldning for at ingen tar hensyn og behandler deg akkurat som du innbiller deg det skal være. Du har ikke knekt koden på hvordan andre tenker og fungerer. Jeg tror at du hadde hatt godt av noe terapi for å forstå deg sjøl og hvorfor du handler som du gjør. Det er jo en grunn til at du kommer igjen og igjen på KG for å få hjelp til å forstå hvorfor du sliter hele tiden ? Anonymkode: afa52...c85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #36 Del Skrevet 4. november Av dere to, er det du som høres ut som problemet. Du har helt urealistiske forventninger og krav. De fleste 22-åringer hadde hatt sex med noen de var betatt av. Når man dater og er betatt av hverandre, så trenger man heller ikke å legge planer på forhånd. Man bare henger sammen og kommer eventuelt på ting etterhvert. Jeg er dame og hadde ikke datet noen med din personlighet. Anonymkode: 3dff5...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #37 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Av dere to, er det du som høres ut som problemet. Du har helt urealistiske forventninger og krav. De fleste 22-åringer hadde hatt sex med noen de var betatt av. Når man dater og er betatt av hverandre, så trenger man heller ikke å legge planer på forhånd. Man bare henger sammen og kommer eventuelt på ting etterhvert. Jeg er dame og hadde ikke datet noen med din personlighet. Anonymkode: 3dff5...bee æsj Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #38 Del Skrevet 4. november Tenker også at han høres ut som en ganske normal 27-åring, hvis man er betatt, og liker en dame, så tror jeg ikke det finnes mange menn der som ikke fantaserer eller tenker seksuelt om noen. Han prøver å få frem at han har lyst på deg, samtidig som han ikke presser deg. Du har sagt ditt om at det ikke ikke er aktuelt med sex nå, så enten respekterer han det, og hvis han fortsetter å ta det opp så dropper du han, men hva skal til for at du stoler på en fyr du er betatt av? Hva skal til for at du gir dem sjansen, er det at sex ikke blir nevnt? Anonymkode: f9ce8...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #39 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Av dere to, er det du som høres ut som problemet. Du har helt urealistiske forventninger og krav. De fleste 22-åringer hadde hatt sex med noen de var betatt av. Når man dater og er betatt av hverandre, så trenger man heller ikke å legge planer på forhånd. Man bare henger sammen og kommer eventuelt på ting etterhvert. Jeg er dame og hadde ikke datet noen med din personlighet. Anonymkode: 3dff5...bee Folk er forskjellige. Kanskje hun ikke blir betatt så lett? Da er det også riktig å vente. Høres uansett ikke ut som om disse to er rett for hverandre. Anonymkode: ab1fb...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 4. november #40 Del Skrevet 4. november Nå er det heller ikke mulig å date uten å bli såret. Dere kan jo date i flere mnd, ha det helt fint, så finner han ut at du ikke var noe for han likevel. Eller omvendt, du finner ut at han ikke var noe for deg.... Man kan ikke helgardere seg i datinglivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå