AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Har holdt på med en fyr nå fra en dating app i noen uker, og vi bor i forskjellige byer, men jeg er ofte i byen han holder til. Første daten gikk bra, dagen etter sov jeg hos han (dum ide, jeg vet) men ingenting skjedde selv om han var gira fordi jeg fortalte han at jeg er jomfru. Han sa at det ikke var noe galt med det og at han måtte ta deg forsiktig med meg, selv om han fremdeles ville kline med meg i senga osv. Jeg runka ham også etter at han spurte, men angrer kanskje litt nå i etterkant. Vel, siden har vi holdt kontakt her og der, men jeg har tatt min avstand noe han har merket. Han tok dermed kontakt etter at han ikke fikk hørt noe fra med på et par dager, og spurte om alt gikk bra, og at det ikke var noe rar stemning. Jeg har egentlig prøvd å holde han litt på avstand nemlig fordi jeg ikke vet hva intensjonene hans er 100%. Han sa hvor søt og snill jeg var, og hvordan han ikke ville såre meg fordi jeg er jomfru, men nå sier han at han vil møte meg igjen og at han vil at vi skal henge sammen å lage mat, og kysse, og hvor mye han savner å kose med meg. Når jeg sa at alt fokuset ikke burde være der, sa han at han liker meg som person og seksuelt og at det er en normal ting. Dette skjønner jeg jo, men jeg vet ikke... Han sa at han også ville ta jomfrudommen min eventuelt, og at det hade vært en ære og hvor heldig fyren som hadde gjort det er osv. Når han spurte om han kunne se meg hadde han ikke planlagt noe. Jeg tenker at dersom han vil at jeg skal reise inn for å se han burde han ha noe i tankene. Han sa at vi bare finner ut av det, men da sa jeg at det tolererer jeg ikke. Det var bare da han kom opp med en plan. Jeg føler at jeg må dra ting ut av han, men samtidig er det jo han som viser mest interesse av oss to. Jeg bare vet ikke om den interessen er fordi han ser på meg som uskyldig og søt eller om det er fordi han vil bli bedre kjent med meg som et individ. Jeg tror at han har tanker om at jeg skal sove over hos han igjen, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det. Hva tenker dere? Alle venninnene mine mener jeg bør droppe ham, så kanskje er det et stort rødt flagg jeg har valgt å ignorere? Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Personlig synes jeg du høres litt omstendig ut. Når man har holdt på noen uker tenker jeg det må være greit å avtale og møtes uten å nødvendigvis ha en plan. Hadde jeg blitt møtt av et «det tolererer jeg ikke!», kan det tenkes at jeg hadde takket for meg, det er en litt rar ting å si. Dersom dere må reise for å møtes er det jo ikke unaturlig å tenke overnatting, selv om man ikke skal pule. Hvis du faktisk er så lite interessert i han som du fremstår tenker jeg du like gjerne skal droppe han. Du kaster bort både din egen tid og hans tid. Anonymkode: f3a45...12d 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november Men hva vil du egentlig han skal gjøre? For meg virker det som han kan snu opp ned på himmel og helvette for deg, og det fortsatt ikke vil være bra nok for deg. Uansett hva han sier å gjør, så er det feil for deg. Det virker som du leter med lupe og pinsett etter hver minste lille ting du kan påpeke er feil med han og hans oppførsel. La han gå. Ingen fortjener å være med noen som går aktivt inn for å lete etter feil ved dem, og si at de ikke er bra nok uansett hva de gjør. Anonymkode: eb711...9b4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Personlig synes jeg du høres litt omstendig ut. Når man har holdt på noen uker tenker jeg det må være greit å avtale og møtes uten å nødvendigvis ha en plan. Hadde jeg blitt møtt av et «det tolererer jeg ikke!», kan det tenkes at jeg hadde takket for meg, det er en litt rar ting å si. Dersom dere må reise for å møtes er det jo ikke unaturlig å tenke overnatting, selv om man ikke skal pule. Hvis du faktisk er så lite interessert i han som du fremstår tenker jeg du like gjerne skal droppe han. Du kaster bort både din egen tid og hans tid. Anonymkode: f3a45...12d rart? Hm, jeg kan se hva du mener med det altså. Personlig er jeg bare vant til menn som har allerede klare planer før vi møtes, eller som gjør det klart en god stund på forhånd. Jeg kan være enig i at jeg hørtes litt mye ut der, ja. Er vel bare den første tanken som dukket opp i hodet mitt. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november Jeg tenker at hvis du ikke vil at han skal miste interessen at du ikke bør være så kravstor, du har fått mange råd i de forrige trådene dine som du bør ta til deg. Anonymkode: 86aba...15f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november Du høres jo ikke ut til å være veldig ung, men du er jomfru. Kanskje greit å droppe han og heller innse at intimitet ikke er ditt departement ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Del Skrevet 4. november Han har nok planlagt noe lell. Hvorfor skriver du ikke romaner istedenfor? Anonymkode: 72e12...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. november #8 Del Skrevet 4. november Enten dropp ham, eller vær med ham og finn på noen ting sammen som ikke handler om å ligge sammen. Si at det er uaktuelt. Når du er så usikker på en mann, skal du ikke gå til sengs med ham. Det kan du også si helt klart til ham når han begynner å snakke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Del Skrevet 4. november hva med å fokusere mer på hva du ønsker deg ts enn å fokusere på hva du mener hanskal og ikke skal gjøre? Og så kommunisere dine øsnker og behov? Det du driver med er jo på en måge ås tyre dem i en form for felle ved at ikke noe de faktisk gjør er det du ønsker.. Anonymkode: 1a7dc...b48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Del Skrevet 4. november exictence skrev (27 minutter siden): Enten dropp ham, eller vær med ham og finn på noen ting sammen som ikke handler om å ligge sammen. Si at det er uaktuelt. Når du er så usikker på en mann, skal du ikke gå til sengs med ham. Det kan du også si helt klart til ham når han begynner å snakke om det. Sant, det. Han sa at vi ikke trenger å gjøre noe seksuelt med mindre jeg vil og at det bare er noe han må akseptere osv. Jeg tror jeg sa ja den første gangen fordi han sa at han ikke forventet sex og at det ikke var det han tenkte på i det hele tatt, men at det heller hadde vært koselig bare. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Del Skrevet 4. november Jeg syns han er litt creepy. Og det at du rukket han og han ville kline i senga når du ordinært ville ta det rolig. Egentlig har han allerede skyvd grensen. Vet ikke om han liker deg for mer enn sex, men han er mistenkelig. Anonymkode: d1140...f62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg tenker at hvis du ikke vil at han skal miste interessen at du ikke bør være så kravstor, du har fått mange råd i de forrige trådene dine som du bør ta til deg. Anonymkode: 86aba...15f DittHåp skrev (45 minutter siden): Du høres jo ikke ut til å være veldig ung, men du er jomfru. Kanskje greit å droppe han og heller innse at intimitet ikke er ditt departement ? Hva er galt med dere? Anonymkode: d1140...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg syns han er litt creepy. Og det at du rukket han og han ville kline i senga når du ordinært ville ta det rolig. Egentlig har han allerede skyvd grensen. Vet ikke om han liker deg for mer enn sex, men han er mistenkelig. Anonymkode: d1140...f62 Takk, jeg føler egentlig bittelitt av det samme. Han beklaget seg flere ganger i etterkant, men jeg følte jo at det ble for mye for fort. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skal senke kravene mine når det er jeg som skal reise inn for å se han, da burde han ha noe planlagt. Jeg vil egentlig bare avlyse, men vil jo se om han er seriøs da. Noe han sa han var, men jeg stoler kun på handlinger, ikke ord. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 4. november #14 Del Skrevet 4. november Du bør nok avlyse og heller finne en som har samme ståsted som deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4. november #15 Del Skrevet 4. november Avlys og finn en annen i stedet for å bruke tid og energi på å pirke og overtenke som du gjør nå. Å ikke tolerere at han ikke har en plan virker rimelig skrudd for min del, men da finner du deg noen andre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg syns han er litt creepy. Og det at du rukket han og han ville kline i senga når du ordinært ville ta det rolig. Egentlig har han allerede skyvd grensen. Vet ikke om han liker deg for mer enn sex, men han er mistenkelig. Anonymkode: d1140...f62 Hva bør han gjøre for å være mindre mistenkelig? Han viser med både ord og handling at han respekterer at TS ikke er klar for sex. TS mener han ikke viser nok interesse, selv om hun også sier tydelig at han viser mest interesse. Å kline er faktisk helt normalt når man er på date og overnatter, når man er i tyveårene. Han spør om hun kan runke han, hun svarer ja og gjør det, og angrer, så da er han den store stygge ulven... Han vil møte henne igjen, henge sammen, lage mat, og kysse. Men TS forlanger mer konkrete planer, men de må ta det rolig, men han må vise mer interesse, og han må ikke være så frempå, men han er ikke tydelig nok. Hvis han skriver noe tydelig så er det for mye, men ellers er han bare intetsigende og TS ikke gidder svare. Denne stakkars fyren kan virkelig ikke gjøre noe som helst riktig. Uansett hva han sier å gjør så blir det feil, så da må dere nesten si helt konkret hva han skal gjøre for at det skal være bra nok og ikke mistenkelig. Anonymkode: eb711...9b4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Del Skrevet 4. november Hannabanna skrev (Akkurat nå): Avlys og finn en annen i stedet for å bruke tid og energi på å pirke og overtenke som du gjør nå. Å ikke tolerere at han ikke har en plan virker rimelig skrudd for min del, men da finner du deg noen andre da. Så det er "skrudd" å ikke tolerere at han har noe i tankene FØR jeg reiser inn 2 timer for å se han? Høres helt dumt ut Tå gå uten å ha bekreftet ordentlige planer. TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #18 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva bør han gjøre for å være mindre mistenkelig? Han viser med både ord og handling at han respekterer at TS ikke er klar for sex. TS mener han ikke viser nok interesse, selv om hun også sier tydelig at han viser mest interesse. Å kline er faktisk helt normalt når man er på date og overnatter, når man er i tyveårene. Han spør om hun kan runke han, hun svarer ja og gjør det, og angrer, så da er han den store stygge ulven... Han vil møte henne igjen, henge sammen, lage mat, og kysse. Men TS forlanger mer konkrete planer, men de må ta det rolig, men han må vise mer interesse, og han må ikke være så frempå, men han er ikke tydelig nok. Hvis han skriver noe tydelig så er det for mye, men ellers er han bare intetsigende og TS ikke gidder svare. Denne stakkars fyren kan virkelig ikke gjøre noe som helst riktig. Uansett hva han sier å gjør så blir det feil, så da må dere nesten si helt konkret hva han skal gjøre for at det skal være bra nok og ikke mistenkelig. Anonymkode: eb711...9b4 Jeg angret fordi når han spurte meg om å runke han så svarte jeg først nei opptil 3 ganger før han senere tok det opp igjen. Da bare gjorde jeg det, men ikke fordi jeg hadde kjempelyst, jeg ville bare at han skulle slutte å spørre, noe som kanskje er dumt av meg TS Anonymkode: 94154...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4. november #19 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er "skrudd" å ikke tolerere at han har noe i tankene FØR jeg reiser inn 2 timer for å se han? Høres helt dumt ut Tå gå uten å ha bekreftet ordentlige planer. TS Anonymkode: 94154...287 Jeg rådet deg til å avlyse. Ja, jeg synes det er det. Men når du ikke tåler det så var rådet å droppe fyren. Det er jo klart utifra svaret ditt at du har lite takhøyde for at andre mener noe annet enn deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 4. november #20 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg angret fordi når han spurte meg om å runke han så svarte jeg først nei opptil 3 ganger før han senere tok det opp igjen. Da bare gjorde jeg det, men ikke fordi jeg hadde kjempelyst, jeg ville bare at han skulle slutte å spørre, noe som kanskje er dumt av meg TS Anonymkode: 94154...287 Her derimot er det han som er skrudd og en mann som ikke aksepterer ett nei er en du burde droppe asap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå