Gå til innhold

Utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten sier han er sliten. Vi har ikke hatt sex på 8 dager . Jeg vurderer å være utro for å få stabilisert meg. Ergo for å redde forholdet. Finnes det logikk i det? Kan det være at kjæresten er utro med meg og sulter meg ut av forholdet i mangel på sex? 

Anonymkode: 47645...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten sier han er sliten. Vi har ikke hatt sex på 8 dager . Jeg vurderer å være utro for å få stabilisert meg. Ergo for å redde forholdet. Finnes det logikk i det? Kan det være at kjæresten er utro med meg og sulter meg ut av forholdet i mangel på sex? 

😅

må være ny rekord! Du har holdt ut i 8 dager 🙌 da synes jeg absolutt du har fortjent å komme deg ut der for å redde forholdet!  

Anonymkode: 360e6...9bc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har behov for å være utro for å «stabilisere deg» etter 8 dager uten sex, er psykolog rette instansen for deg. 

Du har heller ingenting i et monogamt langvarig forhold å gjøre. Ting kan skje som fører til at sexlivet blir satt på pause i perioder. Sånn er livet. 

Anonymkode: 85b4e...717

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager uten sex er da helt normalt. Det ville være fullstendig galskap å vurdere å være utro på grunn av det. Men nå er ikke utroskap noe man skal drive med uansett, selv om det er uten sex i årevis, for et slikt svik mot din partner er utilgivelig. Det gjør man bare ikke, om man er sånn noenlunde oppegående.

Anonymkode: 8440f...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

Du vet selv at det du skriver er helt på viddene.

Evt foreslå dette for kjæresten og se om du får støtte i dine gode intensjoner om å redde forholdet! Du blir sikkert satt ekstra pris på for din innsats siden det er for å redde forholdet!

Anonymkode: 298e5...993

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt ut 10 år uten sex,  uten å være utro.

Men jeg anbefaler egentlig ikke den ordningen heller.

Anonymkode: 49f2b...892

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt😂 

Er du så ustabil at du vil være utro etter en drøy uke uten sex så er det ikke en elsker/elskerinne du trenger men en terapeut og mulig tvangsinnleggelse på grunn av vrangforestillinger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du har behov for å være utro for å «stabilisere deg» etter 8 dager uten sex, er psykolog rette instansen for deg. 

Du har heller ingenting i et monogamt langvarig forhold å gjøre. Ting kan skje som fører til at sexlivet blir satt på pause i perioder. Sånn er livet. 

Anonymkode: 85b4e...717

Monogamt langvarig forhold har heller ikke noe med sex å gjøre. Blander man inn sex har man gjort generaltabben i utgangspunktet. 

Ingen vits å blande relasjonelt monogami med seksuelt monogami. Det har aldri fungert og har ingen praktisk funksjon.

Anonymkode: ce348...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du trenger psykolog asap....

Anonymkode: d4ffd...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trollemor fått lagt alle ungene altså?

Anonymkode: 18d25...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Say what?

Stabilisere deg? Ved å være utro?

Nei, ingen logikk i det.

Kan det være kjæresten din er utro og sulter deg ut av forholdet? 🤔

Nei, mangler logikk her også..

Du må nok filosofere videre.

Anonymkode: ac20e...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg. Vet hvor fælt 8dager uten nærhet er, men nei, du kan ikke være utro for å få stabilisert deg. 

For sliten for sex. Normalt gir det overskudd. Men sannsynligvis har du høyere lyst/apetitt enn han, og det kan være ett problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...