Gå til innhold

Betatt av bussjåfør og hvordan ta kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva med å stalke han litt. Få navnet hans. Sjekk FB og sosiale medier. Er han singel så sender du han en mld om date. Hva har du å tape?  Tenk om han er din store kjærlighet. 

Anonymkode: 2d829...752

Som en over her skriver om å laste ned Happn, så har jeg gjort det. Finner han ikke. Kanskje han ikke er singel i det hele tatt. Hadde vært super kleint å gi han en lapp med tlf nr på, så viser det seg at han er godt gift. Da må jeg ta en tidligere eller senere buss til jobb 😄
Men det er jo nettopp det, tenk om det er den store kjærligheten. 😅 

TS

Anonymkode: e0e2c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han ikke navneskilt? Eller noe som forteller deg hva han heter. Hadde helt klart gått veien om sosiale media. Samt sjekket adressen og om det bor flere der. Og du ser vel om han har ring? Klart, han kan selvsagt ha samboer og eventuelt være gift uten å bruke ring, men det er noe å ta utgangspunkt i. 

Anonymkode: 0d3a8...b0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han ikke navneskilt? Eller noe som forteller deg hva han heter. Hadde helt klart gått veien om sosiale media. Samt sjekket adressen og om det bor flere der. Og du ser vel om han har ring? Klart, han kan selvsagt ha samboer og eventuelt være gift uten å bruke ring, men det er noe å ta utgangspunkt i. 

Anonymkode: 0d3a8...b0d

Enig. En god stalker burde finne ut av slikt. Trenger ikke være negativt å stalke. Så lenge man ikke er creepy. 

Anonymkode: 2d829...752

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke ring på. Heller ingen navneskilt. 
Mystisk kar dette her 😄

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Som en over her skriver om å laste ned Happn, så har jeg gjort det. Finner han ikke. Kanskje han ikke er singel i det hele tatt. Hadde vært super kleint å gi han en lapp med tlf nr på, så viser det seg at han er godt gift. Da må jeg ta en tidligere eller senere buss til jobb 😄
Men det er jo nettopp det, tenk om det er den store kjærligheten. 😅 

TS

Neida, du kan ikke vite om han er gift eller ikke.

Anonymkode: 8d61f...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, crushet selv på en innmari kjekk bussjåfør med tidenes fineste smil som kjørte i Bergen for noen år siden. Kan det være ham?

Anonymkode: 2ed60...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg jobbet på butikk en gang i tiden. Var en kunde som var interesert uten at jeg viste det. Hun hørte med arbeidskollegaer om jeg var singel, navnet mitt osv. Så sendte hun meg en mld.

Er bare å høre med noen av kollegaene hans, de vet garantert om han er singel.

Lykke til 😁.

Anonymkode: e2760...015

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

bruk skjørt og legg det ene beinet over slik at han får en liten smakebit av deg..

"vise frem fitta" har funka siden steinalderen. 100% suksess.

Anonymkode: 3cd5c...667

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS her. 
Helt enig med deg!
Jeg kjenner på det at han er på jobb og at han skal få slippe sånne tilnærmelser, det respekterer jeg. 
Derfor har jeg ila dagen tenkt at jeg bare får la det ligge. Kjipt som det er 😅

Nei! Du kan jo ikke bare gi opp. Lurer på hvor mange ganger jeg er forsøkt sjekket opp i serviceyrker… Nei, han blir garantert glad for at noen viser interesse og gir en søt tilnærmelse. Det er jo bare hyggelig så lenge du ikke oppfører deg skikkelig creepy gærning! Gi han en lapp med telefonnummeret ditt, hva er det verste som kan skje?

Anonymkode: 2ebc0...66c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer på det med stalking og så lapp (eller lapp dersom du ikke finner noe navn) 

Skriv bare hei jeg synes du er søt, ring meg? Beklager om dette ble rart. Og navnet ditt. Men du må småflørte litt og se om du får respons 😁 

Og oppdater oss! Vi heier på dere! 💗

Anonymkode: 3f47a...e75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Til opplysning. En nyutdannet pilot i Norwegian tjener like mye som en bussjåfør i Norge.

Den påstanden vil jeg gjerne ha dokumentret, eller link til.        Jobber som bussjåfør, vet hva jeg tjener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han har ikke ring på. Heller ingen navneskilt. 
Mystisk kar dette her 😄

TS

TS, ha nå litt fantasi...

Neste gang du tar bussen legger du igjen et par hansker, et skjerf, eller noe lignende. Da har du lagt igjen noe på hans rute (eller hva de kaller det). Så går du frem til ham og spør om han kan ha funnet det du glemte (eller du ringer et eller annet sentralbord og spør etter sjåføren som kjørte rute xx i går, og får navnet hans). Du kommer i hvert fall i prat med ham, noe mer blir opp til deg!

Anonymkode: 70b0b...afe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Føler meg som en hormongal 16 åring…

Det har seg sånn at sjåføren på den bussen jeg tar til jobb hver morgen er utrolig kjekk. 
Og jeg har fått et godt øye til han. 
Før virket han veldig unnvikende. Hadde capsen godt ned på hodet og hilste mens han så rett frem 😅 

Nå er capsen av og jammen var det ikke en kjekkas under der. Hilser og smiler.

Kort og greit. Hvordan sjekker man opp en bussjåfør da? 
Det lurer jeg veldig på 😅For alt jeg vet er han godt gift med barn og hele pakken. Da skal jeg selvsagt la han være. Men det vet jo jeg ikke ennå… 

Om noen har tips til hvordan jeg skal gjøre dette, så blir jeg glad. Ser ikke for meg en anledning til å ta kontakt.  Alle er jo travle ut å inn bussen.

Enten er jeg heldig, eller så driter jeg meg loddrett ut 🙈 

syng på en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør.. da får du i alle fall oppmerksomheten hans. 

Anonymkode: 405a0...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bussjåfør er lavstatusyrke. Kvinner liker ikke det. 

Anonymkode: 87a33...8b2

Pisspreik. En mann som er trygg på seg selv og jobber med noe han trives med er utrolig mye mer sexy enn en mann som har høy utdanning og tjener millioner, men som har lavt selvbilde og tror penger, materielle ting og status gjør han mer verdt.

Og ja, har datet sistnevnte og 🤮🤢🤮

Anonymkode: 93ad6...262

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (På 4.11.2024 den 11.46):

Jeg som alltid har trodd at det var Piloter som hadde draget... Da kunne jeg spart meg for 1 mill i studielån og heller blitt bussjåfør.

Skjønner jo at du mener dette flåsete, men det hjelper lite om man er pilot (du tenker antagelig at det er veldig status) hvis man ikke er et godt menneske. Hvis du er typen som tenner på seksuell fornedrelse, eller å dominere mennesker, så tror jeg de fleste kvinner tar bussjåføren hver eneste dag i uken, om han er et varmt menneske som vil henne vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skjønner jo at du mener dette flåsete, men det hjelper lite om man er pilot (du tenker antagelig at det er veldig status) hvis man ikke er et godt menneske. Hvis du er typen som tenner på seksuell fornedrelse, eller å dominere mennesker, så tror jeg de fleste kvinner tar bussjåføren hver eneste dag i uken, om han er et varmt menneske som vil henne vel.

Pluss piloter har et ekstremt stort rykte på å være utro, som en god porsjon kvinner vil luke ut. Samtidig må de være borte mye, mange er redd for fly og sliter sikkert med tanken på at mannen skal sitte i metallboks verden over hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 13.02):

TS her. 
Helt enig med deg!
Jeg kjenner på det at han er på jobb og at han skal få slippe sånne tilnærmelser, det respekterer jeg. 
Derfor har jeg ila dagen tenkt at jeg bare får la det ligge. Kjipt som det er 😅

Feil utvikling, ser flere påpeker det og at du ikke helt gir deg. Bra!

Sørg nå for at han skjønner du er interessert. Hvis han er interessert så blir det kanskje noe. Kneika her som jeg syns er vanskelig, det er folk som treffer folk i jobb: da er det ikke så lett å finne ut om de (kun) gjør jobben sin eller om det kan være noe mer. Og å finne ut av det i påstigning på buss om morgenen er en nøtt, ja.. Lapp med invitasjon tror jeg er beste så langt, et eller annet så han kan få tak i deg gjerne utne å utlevere hele deg. Kanskje kommer han med en lapp senere?

Fy f*en som jeg trenger å komme ut og flørte i stedet for å skrive om det.. Neste tråd: hvordan flørte i julebordssesongen som er helt håpløs med fulle og taktløse folk..??

Endret av carlberner1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (3 timer siden):

Feil utvikling, ser flere påpeker det og at du ikke helt gir deg. Bra!

Sørg nå for at han skjønner du er interessert. Hvis han er interessert så blir det kanskje noe. Kneika her som jeg syns er vanskelig, det er folk som treffer folk i jobb: da er det ikke så lett å finne ut om de (kun) gjør jobben sin eller om det kan være noe mer. Og å finne ut av det i påstigning på buss om morgenen er en nøtt, ja.. Lapp med invitasjon tror jeg er beste så langt, et eller annet så han kan få tak i deg gjerne utne å utlevere hele deg. Kanskje kommer han med en lapp senere?

Fy f*en som jeg trenger å komme ut og flørte i stedet for å skrive om det.. Neste tråd: hvordan flørte i julebordssesongen som er helt håpløs med fulle og taktløse folk..??

Kanskje du kan øve på de rkstra fulle(useriøst ikke gjøre noe annet enn øving), fordi de ikke vil ta det like serriøst og kanskje heller ikke huske alt? 

Steg 2. At du også forelsker deg I bussjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du kan øve på de rkstra fulle(useriøst ikke gjøre noe annet enn øving), fordi de ikke vil ta det like serriøst og kanskje heller ikke huske alt? 

Steg 2. At du også forelsker deg I bussjåfør.

Steg 3. Lapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Steg 3. Lapp.

På p^julebord? næ, ka'ke væra nødvendig, må være på bussen. Øve i sesongen med julebord, skal tenke på den.

Ikke oppdaget noen busssjåfør på den måten enda, men damer som kjører anleggsmaskiner, lastebiler, tjenestebiler, gjerne i uniform.. Oh-lala :) Noen som sa lett bytte her? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...