AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #1 Del Skrevet i går, 07:16 Føler meg som en hormongal 16 åring… Det har seg sånn at sjåføren på den bussen jeg tar til jobb hver morgen er utrolig kjekk. Og jeg har fått et godt øye til han. Før virket han veldig unnvikende. Hadde capsen godt ned på hodet og hilste mens han så rett frem 😅 Nå er capsen av og jammen var det ikke en kjekkas under der. Hilser og smiler. Kort og greit. Hvordan sjekker man opp en bussjåfør da? Det lurer jeg veldig på 😅For alt jeg vet er han godt gift med barn og hele pakken. Da skal jeg selvsagt la han være. Men det vet jo jeg ikke ennå… Om noen har tips til hvordan jeg skal gjøre dette, så blir jeg glad. Ser ikke for meg en anledning til å ta kontakt. Alle er jo travle ut å inn bussen. Enten er jeg heldig, eller så driter jeg meg loddrett ut 🙈 Anonymkode: e0e2c...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #2 Del Skrevet i går, 07:18 Sett deg forran i bussen å prat med han? Det er noen som bruker det, men vet ikke om de allerede kjenner dem da. Anonymkode: 8d61f...8b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #3 Del Skrevet i går, 07:25 Setene foran i bussen er som regel opptatte. Ellers takk for tips 😉 TS Anonymkode: e0e2c...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #4 Del Skrevet i går, 07:54 Laste ned Happn og se om han er på? Bli med til endestasjonen og be han med ut på date? Snik til han en lapp og gi han telefonnummeret ditt? Anonymkode: 2ebc0...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Snik til han en lapp og gi han telefonnummeret ditt? Jepp ! Slik sjekket jeg opp "min" bussjåfør. Må legge til at det hadde vært litt flørtende blikk og smil i speilet i forrkant da 😉 Anonymkode: 86ccb...7fb 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Jeg som alltid har trodd at det var Piloter som hadde draget... Da kunne jeg spart meg for 1 mill i studielån og heller blitt bussjåfør. 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden DittHåp skrev (2 minutter siden): Jeg som alltid har trodd at det var Piloter som hadde draget... Da kunne jeg spart meg for 1 mill i studielån og heller blitt bussjåfør. DittHåp skrev (2 minutter siden): Jeg som alltid har trodd at det var Piloter som hadde draget... Da kunne jeg spart meg for 1 mill i studielån og heller blitt bussjåfør. Til opplysning. En nyutdannet pilot i Norwegian tjener like mye som en bussjåfør i Norge. Anonymkode: 2d829...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Til opplysning. En nyutdannet pilot i Norwegian tjener like mye som en bussjåfør i Norge. Anonymkode: 2d829...752 Omg! Da håper jeg bussjåfører tjener godt for hvem vil gjøre noe så sinnsykt som å styre et fly og ikke minst alle de timene borte, for lav lønn? Anonymkode: 8d61f...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omg! Da håper jeg bussjåfører tjener godt for hvem vil gjøre noe så sinnsykt som å styre et fly og ikke minst alle de timene borte, for lav lønn? Anonymkode: 8d61f...8b1 En halv mill. Tror mange velger å bli piloter fordi de elsker livsstilen. Reise rundt og spennende flyving. Men slapp av, de som har hovedansvaret på flyet og tar alle avgjørelser er kaptein og førstepilot. De tjener vel halvannen mill med 20 års ansiennitet. H Anonymkode: 2d829...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Bussjåfør er lavstatusyrke. Kvinner liker ikke det. Anonymkode: 87a33...8b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bussjåfør er lavstatusyrke. Kvinner liker ikke det. Anonymkode: 87a33...8b2 Er snakk om "eventyr" og kravløs sex, ikke forhold. Og da spiller status ingen rolle, enten er du typen som tenner eller ikke. Anonymkode: 86ccb...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er snakk om "eventyr" og kravløs sex, ikke forhold. Og da spiller status ingen rolle, enten er du typen som tenner eller ikke. Anonymkode: 86ccb...7fb Man må ha verdi for å ha sex. Anonymkode: 87a33...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man må ha verdi for å ha sex. Anonymkode: 87a33...8b2 Om du mener folk som kjører buss ikke har verdi tror jeg kanskje det sier en del mer om deg enn om bussjåfører. Anonymkode: 220f3...b33 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden Han er på jobb, la han være Anonymkode: 880b6...348 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man må ha verdi for å ha sex. Anonymkode: 87a33...8b2 Man har ikke verdi ut i fra en jobb. Om kvinner ikke liker deg, er det heller personlighet din Anonymkode: 880b6...348 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden Et tips kan være å sette deg foran tidligere på bussen (så du får plass foran). Bruk skjørt og legg det ene beinet over slik at han får en liten smakebit av deg.. Anonymkode: 2d829...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er på jobb, la han være Anonymkode: 880b6...348 TS her. Helt enig med deg! Jeg kjenner på det at han er på jobb og at han skal få slippe sånne tilnærmelser, det respekterer jeg. Derfor har jeg ila dagen tenkt at jeg bare får la det ligge. Kjipt som det er 😅 Anonymkode: e0e2c...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Helt enig med deg! Jeg kjenner på det at han er på jobb og at han skal få slippe sånne tilnærmelser, det respekterer jeg. Derfor har jeg ila dagen tenkt at jeg bare får la det ligge. Kjipt som det er 😅 Anonymkode: e0e2c...ada Hva med å stalke han litt. Få navnet hans. Sjekk FB og sosiale medier. Er han singel så sender du han en mld om date. Hva har du å tape? Tenk om han er din store kjærlighet. Anonymkode: 2d829...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om du mener folk som kjører buss ikke har verdi tror jeg kanskje det sier en del mer om deg enn om bussjåfører. Anonymkode: 220f3...b33 Jeg hører bare på det kvinner utrykker med valgene de gjør. Anonymkode: 87a33...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hører bare på det kvinner utrykker med valgene de gjør. Anonymkode: 87a33...8b2 Men ignorerer ts. For en fabelaktig obeserveringsevne. Anonymkode: 8d61f...8b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå