AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Bruker foundation med spf 50, må jeg da bruke solkrem under i tillegg? Anonymkode: c3e47...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Jeg gjør det. Tror ikke det er nok beskyttelse når det er solkrem blandet i produktet, jeg tørr ikke å statse på det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november På sommeren gjør jeg det, men nå er det særdeles lite sol jeg ser, og da tror jeg nok spf i sminka mi holder. Sitter inne på et kontor hele dagen, er kun til og fra bil jeg ser lyser virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bruker foundation med spf 50, må jeg da bruke solkrem under i tillegg? Anonymkode: c3e47...283 For å oppnå beskyttelse, ja. Det finnes heldigvis mange lette solkremer nå for tiden, som ligger fint under make up. Vet at mange elsker Dr Ceuracle sin hvite og blå forpakning, den er som en gel. Solkremfaktor er kalkulert og basert på mengde man bruker av produktet, og den mengden bruker ingen når de legger foundation. Det finnes en fin video her på hvordan det ser ut: Anonymkode: 5c739...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå